turkuazesarp

DÜĞÜNLERDE NE GİYSEK? & TESETTÜRLÜ ABİYE SORUNSALI

Posted on: Mayıs 21, 2010

Haftalardır günler o kadar hızlı geçiyor ki bu hızlı süreç içerisinde blogumu çok özlediğim halde güncelleme yapmak için hiç vakit bulamıyorum malesef…

Bazı ödüller ve mimler var onları yayınlayacağım ama maille bana ulaşan ve bir çok konuda yardım isteyen okuyucularım o kadar çok ki hem onlara cevap olma niteliğinde hemde bu kadar uzun süre ara verdikten sonra kendimi size affettirmek için 🙂 fotoğrafımı yayınlıyorum bu postta.

Belki kaldırırım ama şimdilik kalsın 🙂
(Hırsızlık olayından sonra fotoğraflarımı yayınlama kararı almıştım biliyorsunuz.)

Malum düğün sezonu açıldı bizimde iki düğünümüz vardı geçenlerde. Benimde hazırlıklarım yoğunlaştı bu arada. Yorgunluğumun ve yoğunluğumun sebebi de bu zaten. 😉

Maillerde en çok sorulan soruların başında düğünlerde, nişanlarda giyebileceğimiz tesettürle elbise ve abiye için önerebileceğim mağazaların hangileri olduğu.
Ve tabi bu elbiselerin fotoğraflarını yayınlamam…

Ben fotoğrafta ki elbiseyi kuzenimin ve bir yakınımızın düğününde giydim geçen hafta.

Elbiseyi Fatih Cengiz Aktürk mağazasından aldım.

Elbiselerde bolera ve cepken kullanmayı sevmediğimden kapalı bir model bulmuşken pek düşünmeden aldım. Yeni bir elbise diktirmeye vaktim olmadığında birde üzerime dikilmiş gibi güzel oturduğundan da düşünmeye pek ihtiyaç duymadım açıkcası ki böyle konularda çok kararsızımdır 🙂

Abiye için önerebileceğim mağazalar ise;

Bakırköy’de; Zümrüt Butik, Alfabeta, Fever, Adnan Butik

Fatih’te; Word Wella, Cengiz Aktürk, Butik Dayı ve Fevzi Paşa Caddesinde ki tüm butikler 🙂

Nişantaşı’nda; Muzaffer Giyim

Malesef internette bu markalarla ilgili pek fotoğraf bulamadığımdan koleksiyonlarını yayınlayamıyorum ama kendileri bu yazıyı görürse bana koleksiyonlarını mail atabilirler bende seve seve yayınlarım sizin için 🙂

Sizin de önereceğiniz mağazalar varsa yorumlarınızı bekliyorum…

Bu arada elbisemi siz nasıl buldunuz :)…

Aslında birde fotoğrafta gözükmeyen kendi tasarımım türban aksesuarım var.
Bu ara süslü, taşlı türban iğnelerine ve broşlarına dadandım yeni ciciler yolda şimdilik bu kadarını yazayım :)))

30 Yanıt to "DÜĞÜNLERDE NE GİYSEK? & TESETTÜRLÜ ABİYE SORUNSALI"

bu elbiseyi gördüğümde bende çok beğenmiştim senin üzerinde harika durmuş:) alınabilir yani:) fiyatını merak ediyorum nedir acaba?

bu elbiseyi görünce çok şaşırdım.çünkü aynısını bir mağazada gören arkadaşıma,dikicem kumaşları bile alındı.çok güzel bir model bencede…

Merhaba ben Betül, Sitenizi epeydir takip ediyorum… giydiginiz Abiye Harika cok bayildim. Almanyda yasadigim icin hasretim tesettür giyimlere. Sizse cok sanslisiniz. Bu modell iste Ferhundenin dügünde giydigi elbisenin tesettür versiyonu. Bence fiziginizde düzgün oldugunda fevkalade duruyor. keske Esarbinizida görebilseydik. Insallah daha fazla görürüz ilerde. Hadi öptüm kalin saglicakla.

Kuğu gibisin maşallah fiyat konusundada bilg verirsen sevinirim..

ewt canım bir postunun yorumu olarak bende yazmıştım sana cengiz aktürküğ grçekten güzel şeyler var orda..çokta yakışmış sana…

Eevet güzelmiş ama bende fiyatını merak ediyorum ne kadar acaba???

yanlız tek bişeyi beğenmedim o da çantan baya kötü durmuş bence onun yerine portftöy kullanabilirdin..Sanki çocuk çantası gb durmuş:)kırılmayın ama öyle

ben buna benzerini ankarada sordum 350 dediler..sana ne dediler şeker??

selam canım güzel bir elbise bende buna yakın bişey diktirmeyi düşünüyordum ama mağazalarda görünce vazgeçtim siyah beyaz çok hoş durmuş..elbise takım olarak en güzel kıyafetler yine cengiz aktürk mağazasında var..ben haftanın üç günü mağazaları didiklediğim için direk elbiseyi görünce mağazaları söyler hale geldim..diğer resimlerinide merakla bekliyorum tatlım;))

çok beğendim ve çok güzel oturmuş üzerine ama hep dediğim gibi göğüsler çok belli olmamalı tesettür kıyafetlerinde maalesef bu kıyafetin tek kötü yanı da bu canım 🙂 yoksa çok harika bir kıyafet beğendim ve sevdim.

tesedüfen size rasladım ve çok imreniyorum giydikleriniz çok yakışıyor elbiseyi bende almak istedim ama fiyat bana pahalı geldi amaaaaaaa sizde görünce resmen pişman oldum sizi takipteyim :))

merhaba didemcim ben serap.senin tarzını çok beğeniyorum.bende bolera yada cepkeni sevmiyorum.onun için özel dikimi düşünüyorum ama hazır gibi olmazsa diye korkuyorum.bu elbiseyi çok beğendim acaba başka renkleri varmı cevap yazarsan seviniri .lütfen bloğunla daha çok ilgilen çünkü burda devamlı yeni öneriler bekleyenler var.

iyi günlerde kullan canım çok güzel .devamını bekleriz…

çok hoş olmuşsunuz.. elbise güzel, fizik düzgün, süper olmuş nihayetinde…

çok hoş durmuş üstünde.blogunu beğendim ve takip ediyorum.

bende çok beğendım harıka olmuş bu elbisenın mini modeli var bendede ama uzun halıyle çok hoş durmuş üst kısmınıda çok merak ettım eşarbınıda göstersen fikir açısından iyi olur.bizimde eylülde düğünümüz var bi fikir oldu benım içinde kendıne iyi bak canım…

Cok güzel harika, uzerindeki cok yakismis canim güle güle kullan :)elbiseye bayildim tr'ye gidince ilk isim bitane almak olacak 🙂 insallah …

ben de çok beğendim kıyafeti.
bu arada ben de ayakkabıları merak ettim onları da görebilir miyiz acaba:)

Madem yanıtlamıcaksın sorularımızı,yazı girme o zaman.Kaç gündür bekliyorum.

selamalr..blogunu severek takip ediyyorum..benimde artık yeni bir bloğum var sizide beklerim..
http://modabekcisi.blogspot.com/
selamlar…

bayağıdır sessiz takipçilerindenim, artık sesli takipteyim.gerçekten çok hoş bir elbise ve sanada çok yakışmış…böyle cepkensiz,bolerosuz modellere ihtiyacımız war kesinlikle…..

Beğenen güzel yorumlarını ileten herkese çok teşekkür ederim kızlar.
Elbisenin taksitli fiyatı 410 TL peşinde ise %10 indirim yapıyorlar. 386 TL gibi bir şey tutuyordu.
Sevgiler

Canım mrb qercekten elbısen cok sık cokta yakısmıs bende senı severek takıp edıyorum qıyındıklerın bızım ıcınde fıkır oluyo keske esarp baglama modellerınıde aksesuarlarınıda qorebılseydık resımlerını calan ınsanlara dıyıcek hıcbısey bulamıyorum ama kıyafet konusunda bıze cok yardımcı olduqunu soyleyebılrım tskler sevqılerımle..

BU ELBİSEYİ BENDE ÇOK FAZLASIYLA BEĞENMİŞTİM AMA FİYATI BAYA Bİ TUZLUYDU O YÜZDEN BİR DAHA DÖNÜP BAKMADIM BİLE 😀 MERAK EDEN ARKADAŞLAR İÇİN SÖLYM FİYAT YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM 380 FİLAN DI 480 DE OLABİLİR 😀

Elbisenin modeli ne kadar guzeeel, ,ne kadar tatli durmus uzerinde ay bayildiiim!!! (: masallah masallaah (:

Ben de hemen hemen aynısını Akerden 70 TLye aldım. İndirimdeydi. İndirimsiz 190dı sanırım.

ayy cnmm sen nerden aldın 70tl ye rıca etsem soyleyebılırmısın 🙂

qunay, Akerden aldıgımı yazmıştım zaten. Ama hala var mıdır bilmiyorum. Armine'de de var bu sezon ve 170 TL idi sanırım. Emin değilim.

cengiz aktürkteki elbiseyi bende görmüş cok begenmıstım
ama ben bbenzerını akerden almıstım
onuda cok sevdım
buda güzel durmuş
güle güle kulnnın
fiyatı sanırım 400 civarıydı

elbiseye bayıldım öyle böyle değil Allah ımmmmm

görümcemın düğününe fln alabilirim böyle bişeyy 😀

Yorum bırakın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri