turkuazesarp

ARMINE 2011 YAZ KOLEKSIYONU

Posted on: Şubat 20, 2011

Armine yaz koleksiyonunun acildigini facebookta okuyunca acikcasi bir cogunuz gibi bende cok merak ettim tabiki🙂

Yanliz bu koleksiyonda acikcasi Armine’den bekledigim tasarimlari bulamadim…

Gerci henuz gidip magazaya bakma firsatim olmadi ama katalog urunlerinden anladigim kadariyla beklentilerimi cevaplayamadi malesef…

Tabiki begendiklerimde var ama diger sezonlarda oldugu gibi cok cok begenmedim sadece…

Tabi bir markanin gecmis kreasyonlari guzel olunca her sezon onun daha iyi bir koleksiyon beklentisine giriyor insan ister istemez…

Birde sanirim cok fazla takim ve bolerolu urunler gozume carpti.
Hem takim hemde abiye elbiselerin uzerine bolero sevmedigimden gozume pek hos gelmemis olabilir…

Esarp modelleri ve desenler yine harika yanliz!..
Armine bence Aker ve Vakko’nun pazarda var olan payinin buyuk bir kismina sahip oldu…

Birde gecenlerde bir toplantida da yeni tanistigim bir arkadas ”artik her yerde, herkeste ayni armine ve benzeri modellerini gormekten biktik (kiyafet olarak) keske alternatif bir marka olsa dedi” …

Blogumdan haberi olan diger bir arkadas ise blogumdan ve turkuaz modadan bahsetti.
O arkadas da blogumu takip ediyormus ve turkuz esarp benim blogum oldugunu soyledigimde sasirdi.
Tabi bende ister istemez🙂

Insallah yarin bir parca ekleyecegim nihayet🙂

Bir itirafta bulunayim bugune kadar bir cok tasarim hayata gecti aslinda ama ben kiyamadigimdan bloga koyamadim🙂

Artik surekli soylendigi icin bu parcayi zorda olsa satisa cikariyorum🙂

Umarim begenirsiniz…

Peki siz Armine’nin yeni sezonunu nasil buldunuz?…

6 Yanıt to "ARMINE 2011 YAZ KOLEKSIYONU"

Didem Abla yine kendini özlettin.eşarpları gerçekten çok güzel.ama küçücük bir ilçede yaşıyorum ve burda satış noktasıda yok.maalesef alamıyorum görünce canım gidiyor.bazı pardesüleri güzeller.

Didem Abla yine kendini özlettin.eşarpları gerçekten çok güzel.ama küçücük bir ilçede yaşıyorum ve burda satış noktasıda yok.maalesef alamıyorum görünce canım gidiyor.bazı pardesüleri güzeller.

herzamanki gibi şık… şık…şık

kıyafetler için ,senin de dediğin gibi daha iyisini beklediğimden midir nedir bilmiyorum ama pek beğenmedim.eşarplar HARİKA yine her zamanki gibi.

ARMİNE AYS..MİSS GÖRL..

HALT ETMİŞ DİĞER MARKALAR ÇOOOOOOK BEGENDİ M!..

Bir Cevap Yazın

