turkuazesarp

>SOFRALAR & KONU DISI & DOMESTIK HALLER & YASAGA INAT…

Posted on: Mart 1, 2011

>Evet basliktanda anlasilacagi uzerebir cok konumuz var bugun, sondan baslayayim. Bloglarda gormussunuzdur.Blogspota lig tvnin actigi dava sonuzu erisim yasagi gelmek uzere. Tabiki buna bir cok itiraz var hala calisamalar devam ediyor. Mac yayini yapan bir kac blog yuzunden bu kadar blogun kapatilmasi ne kadar sacma oldugunun herkes farkinda…

Destek icin buraya uye olabilirsiniz… Bende yasaga inat blogumun tasarimin da degisiklikler yaptim yeni blogun yeni yuzunu nasil buldunuz?

Evet fotograftakiler ise benim evlendigimden beri kurmus oldugum sofralardan bazilari. Bundan sonra pratik tarifler ve bu fotograflari gelen talep uzerine yayinlamak istiyorum. Facebookta yayinlayinca blogda yayinlamam ve tarif vermem konusunda istek gelince karsi koyamadim🙂

Ama tarifleri dido butik pasta da mi yoksa burda mi yayinlasam konusunda hala dusunmekteyim..

Su domestik hallere gelince ise bu konu ile ilgili hep bir seyler yazmak istiyordum hazir yeri gelmisken yaziyim dedim…
Evlenip bir evin sorumlulugunu uzerine alinca ilk basta bunun altindan kalkamiyacagimi dusunup aglamakli olsamda daha sonra otomatige baglanmis sekilde hereyi bir duzen ve ahenk icinde yaptigimi gordum. Eger ben bile yapabiiyorsam herkes yapabilir demektir🙂

Daha sonra ise mutfaga asinalik baslayip kendi tariflerinizi bile olusturabiliyorsunuz. Pasta borek konusunda ise hic bir zaman zorlanmadim gerci , gerek pembe merdane ve dido butik pasta dan gelen bir pratiklik gerek annemden ogrendigim tarifler ve en onemlisi internet cok buyuk yardimcim oldu…

Bloglar olmasa napardik :)))

Bu yuzden blogumuza dokunmayin!…


Ve bu hafta sonu kizlarla aylik kahvaltimizdan…

Haftasonunda kahvalti…

Haftasonundan diger bir kahvalti…


Annem, kardesim ve aydana…


Bu annecigimin sofrasi…


Arkadas toplantisi…


Arkadas toplantisi…


Esimin dogum gununden…

Annemlerle kahvalti…


B sofra annem ablam kuzenim ve kardesime…

Annecigimin dantelden yaptigi pecetelikler..


Bir aksam yemeginden…

Bu sofra komsularimla ilk tanismam da..

7 Yanıt to ">SOFRALAR & KONU DISI & DOMESTIK HALLER & YASAGA INAT…"

hayırlı olsun tatlım,ben henüz bi sayfa ayarlayamadım:((word press şifrelerimi kabul etmedi bana yardımcı olurmusun?face booktan msj atabilirsin..Bu gün bloğa bakayım dedim şok oldum bu kadarmı acele edilir ya bikaç kendini bilmez yüzünden herkesi cezalandırıyorlar..çok üzüldüm gerçekten sanki bi boşluk oluştu içimde:((hayırlısı olsun ..

reyhan sanirim gmaille ilgili bir durum baska bir mail adersinden giris yapman gerekiyor…

sofraların çok güzel görünüyorlar.ama siyah olan bir başka duruyo.
birşey soracaktım.destek vermek için tıklayın demişsin.tıkladım.face açıldı.ama senin sayfan yok.neden?

hacer benim kisisel sayfam var didem taninmis diye girebilirsin

bulamadım ya Didem abla

Canim, sofralarina bayildiiim. Tipki senin gibi, blogun gibi civil civil gorunuyor : )
Tek sorun ne biliyomusun, yeni blogunun temasini ben hic begenmedim. Ne biliyim, belkide daha alismadigimdan dolayidir, ama yazilar falan rahat okunmuyor. Ama onemli degil, sen begendikten sonra, sen yeterki yazmaya devam et🙂

Pembe merdane ve dido butik pasta size mi ait? Herşey çok ciciş gözüküyor, ellerinize sağlık…

Bir Cevap Yazın

