turkuazesarp

TESETTÜRLÜ GELİN BAŞI – HATİCE’NİN SORUSU

Posted on: Haziran 2, 2010

Uzun bir sessizlikten sonra herkese merhaba.

Artık mazeretimi bildirmiyorum, çünkü biliyorsunuz 🙂 Bu yüzden direk konuya geçiş yapıyorum.

Hatice bana yaklaşık 15 gün önce bir mail attı ve fikrimi sordu.

Tesettürlü Gelin Başı için bu modelleri düşünmüş ve çok sade olup olmadığını sormuş.

Ben sade olduğunu düşünmediğimi söyledim.

Makyaj, gelin başı ve davak hepsi bir arada olduğunda birde gelinlikle bütünleştiğinde bence hiçte sade değil.

Zaten bir gelin sade ve şık bir şekilde olmalı bence. Bu düşüncemi her zaman söylüyorum. Çünkü gelin saflığı ve zerafeti simgelemeli bence 😉

Gelin başında da en önemli kıstas gelinlikle uyum içerisinde olması bence.
Kullanılan dantel, aksesuar, duvak vs.. gelinlikle uyum içerisinde olduğu taktirde çok güzel bir görüntü çıkıyor ortaya zaten…
Sizce bu model nasıl sade mi değil mi ?
Hatice ve ben fikirlerinizi bekliyoruz.
Not: İçerisinde olduğum süreci atlattıktan sonra inşallah daha sık ve güzel paylaşımlarla burada olacağım.
20 Yanıt to "TESETTÜRLÜ GELİN BAŞI – HATİCE’NİN SORUSU"

bu mu sade dıcektım altta kendı acıklamanıda yapmıssın dıdemcıgım 🙂
şahsi fikrim oldukça abartılı.

egerkı gelınlıgı asırı sade ıse boyle bır duvak güzel taşıyabılır..ama maalesef ve maalesef diyroum kı tesettürlü gelinler gelinlik seçiminde çok yanlıss hareket ettıklerı ıcınn.oldukca fena gelınlıkler ortaya cııkıyor..arada güzel olanları yok mu elbette var.ama mıktar azımsanacak derecede az.

velhasıl kelam,bu gelınlık-nısan vs türü kıyafetler kısılerın zevkını yansıttıgndan otörü fazla söz etmek anlamsız oluyor… son olarak sade ama iddialı olanlar her zaman daha geçer not alır.

bence çok abartılı bir model..ben de sade olmasından yanayım

Bende direk konuya giriyorum Didem bizleri çok ihmal ediyorsun 🙂 postlara devam lütfen 🙂
Bence abartlı bir gelin başı işleme yapılmış madem tepesindeki gerek yokdu

ben nişan ve gelin başımı Ayşe kuaförde yaptırmıştım ve yaptığı türbanları çok beğeniyorum…ama benim fikrim ve zevkim herzaman fazla sadelik olduğu için bence bu modeller sade değil,gösterişli ve şık…
şimdiden hayırlı olsun arkadaşımıza

Aslinda hos , yalniz biraz abartili geldi bana bu gelin basi.. bence biraz daha sade olabilirdi duvak kismi cok yukardan duruyo sanki arkada bi yumruk var gibi.. duvak kismi ile biraz oynansa eminim cok daha güzel olacaktir..

boncuklu işlemeler fazla gibi onlarsız daha şık olmazmı ?

BU MU SADEYMİŞ :)AMAN ALLAH IM :)O ZAMAN BİZ GERÇEKTEN PAÇOZ GEZİYORUZ :)))

sanki baştaki işlemeler fazla sade daha hoş olmazmıydı *

Bu sadeyse eğer ben abartı nedir merak ettim şimdi, tabi herkesin zevki başka..

merhaba ben yeni takipçilerindenim.bloğunu çok beğendim öncelikle emeğine sağlık.yorumuma gelince dediğin gibi biraz abartılı bi model bende sade şıklıktan yanayım.bir sorum olacak ben ankarada yaşıyorum ve bana türban tasarımı yapan kuaför adresleri gerek.yeni kapandım ve günebileceğim biryer bulamıyorum.yardımcı olursan sevinirim

Didemcim tam tarih ne zaman,yapabileceğim birşey var mı 🙂
Türbana gelince bence korkunç bi görüntü.Sadelikle alakası olmadığı gibi çok yoğun bir görüntü karmaşası var.Lütfen bana kızmayın ama fikrim bu yönde,sevgiler sana ve haticeye 🙂

Kesinlikle abartılı.Topuzu çok yuksekte tutmuşlar ve aşırı kabarık geldi bana.Daha sade bir model tercih etmeli diye düşünüyorum.Şİmdiden mutluluklar Haticeye…

sade değil ama gelinliğin bütünlüğü ile nakinin dediği gibi doğru orantılıysa hoş durur.

eğer alt kısımda şaşalıysa abartılı durabilir bence. Ama şu haliyle güzel Hatıcenın kendısıde güzelmiş zaten:)

bu mu sade?

bu modele sade mi değil mi diye sorulmaz bence..
yine de zevk meselesi tabii

meraba ben sıtenız le yenı tanıstım kapalı olarak da güzel fikirler aldım gelın basına bayıldım turban cok sık duruyor abıye elbısede turban modellerı de koyarsanız sevınırız byeeeeeeee

nakiye katiliyorum, egerki gelinligin modeli sade ise uyumlu..
tabiikide herkezin kendi zevki..bende sadelikten yanayim, ama cok fazla sade de hos degil..
buarada didemcim..nezamndir benim blogun ismi degidigi icin izleyiciler takip edemiyor, bunun icin blogumu izlemekten kaldirip tekrar izlemeye alirsan eskisi gibi olacak.. sadece bir haber vereyim dedim ..sevgiler

Renkler ve zevkler meselesi galiba bu biraz 🙂 Ne kadar dikkate alır soruyu soran Hatice arkadaşımız ama, bence kafasına yukarı doğru yükselen her ne ise orda çok kötü görünüyor 🙂 Yani o yükseklik orda değil de, madem topuz seviyorsa arkaya doğru olsun. Ama aşırısı da yine güzel olmaz. Onun dışında, niye hep yapılırken boğaza çok yakın kısımdan yapılıyor bu türbanlar? Yani biraz daha çene altından iğnelense,tutturulsa daha hoş olur. Ayrıca Hatice arkadaşımızın yüzüne daha güzel gidecek gibi geldi. Çene kemiği ne kadar örtülü olursa o kadar zarif oluyor. Tabi bu şahsımın düşüncesidir.

Mutluluklar dilerim kendisine..

Hatice bu soruyu size sormuş anladığım kadarıyla..ANKET YAPMAK İSTESEYMİŞ KENDİ BLOĞUNDA AÇIP ANKETE HERKESİ DAVET EDERDİ..SİZ NEDEN ANKET YAPIYORSUNUZ Kİ BU KONU DA..

merhabalar bende blogunuzun sessiz takipçilerindendim ama bu konuda fikrimi belirtmek istedim evet zevkler tartışılmaz ama tesettür demek kapanmak demek kafana bi tabure oturtup millete göstermek degil bu türban igrenç olmuş kafasında süslü tabure var gibi he esra hanımda avukatlıga soyunmuş galiba ama yanlış tercih yapmış insanların fikrini almak kadar güzel bişe yoktur madem bu kadar yaraları var ortalıga dökmesinler insanlar ne güzel fikir sunmuşlar

sizi ve sitenizi çok seviyorum yeni kapandım ve eşarplarınız ve kıyafetlarinizi cok seviyorum.bence bu gelin başı çok abartılı ve hoş görünmüyor

Bir Yanıt Bırakın

