turkuazesarp

D&G

Posted on: Mayıs 11, 2010

D&G’dan ilham alalım.

Tüllü – fırfırlı bir etek, cici bir ceket ve obi kemerle farklı bir tarz!

Şehir hayatı için pek uygun olmasada yaz akşamları için hoş bir alternatif olabilir kızlar..

Sizce de hoş olmaz mı?…

Kaynak

13 Yanıt to "D&G"

hoş olurda didemciğim,36 beden dışı giymemeli 🙂 tavuk görüntüsü çıkabilir 🙂

Valla hoş olur da azcık boy lazım be didemcim:))) o da bende pek yok 158 boyla fırfırlı topaça dönüşürüm valla 😀

uydurmaya bağlı kıs mesela bu odeller uzun boylular için ideal olabilir çok uzun değil hafif bilekte tutulursa ve bir topuklu ile giyilirse hoş olur..

Uzun bacaklar,düzgün fizik şart 🙂
çok güzeller ama 🙂

muhteşem etekler hep bayılmışımdır böyle eteklere ve elbiselere ama Nakinin de dediği gibi 38 beden sonrası giymemeli gerçekten

Blogumda ödülünüz var efenim:)))

Bence sadece mankenler gibiler giysin.

hoooppp sana bir ödüllll gönderiyorummm 😉

modasokagi eylülcüm blogunu sıfrelemıssın e ben nası okuyabilcem şincik seni.var mıdır bı yolu yöntemi?

didem SOS!!!

baktım inceledim hiç tesettürlü ve bebek bekleyen bayanlar için tasarım yok:)

eylülde teyzemin kızı evlenecek ve kara karaa düşünmekteyim ayrıca 2. bebekte daha şık bir hamiş olmak istiyorum:)

zira ayşede pek gerek kalmamıştı elbiselere vs.
ama bu sefer istiyorum ve galiba çok şişeceğim..

moda sokagı eylül.. eger bunları okuyosan lütfen bize bi yol göster. senin yazılarını okuyamıyorum 2gündür:( öyle alısmısım ki,hayatımda bişeyler eksik gibi geldi:)

bana fazla hoş olmamaış gibi geldi.sanki üşümüş ve erkek arkadaşının gömleğini giymiş gibi

Sanirim banada gitmez boydan kaybederim, gerci uzun bir topukluyla hallolur o mesele ama dedigin gibi günlük degilde yaz geceleri serin serin iyi olur 🙂

Bir Cevap Yazın

