turkuazesarp

TURKUAZ MODA’NIN ILK URUNU

Posted on: Şubat 22, 2011

Evet Turkuaz Moda‘nin ilk urunu bu fusya firfirli etek.

Uzerimde yayinlayamadigim icin model ve kumasin kalitesi pek belli olmuyor ama malum calinti olaylari…

Ileride daha guzel sunumlar yapacagim ama simdilik boyle… Yoksa ayni renk fiyonklu bluzumla kombin yaptigimda cok daha cici duruyor 🙂
Kumas cinsinin adini tam olarak bilmiyorum ama soyle ifade edibilirim. Hazir giyim firmalarinin etek ceket takimlarinda kullandiklari kumastan 🙂

Kemerin cekildigi fotograf flasli digerleri flassiz cekim.

Etek modeli yuksek bel, onu ve arkasinda pileler var, kemer kisminda ise firfirlar…
Ozel gunler icin cok uygun bir model…

Ekleme: Model istenilen beden, uzunluk ve renkte calisilabilir…

Siparis ve A yrintili Bilgi icin iletisim adresi: turkuazesarp@gmail.com

Umarim begenirsiniz…

Yorumlarinizi bekliyorum…

Sevgiler …

24 Yanıt to "TURKUAZ MODA’NIN ILK URUNU"

didemcimmm çok güzel olmuş, merakla bekliyodum, çok beğendimmm, devamı için şimdiden sabırsızlanıyorum…

Tam da sizden beklediğim gibi çok şık olmuş Didem kız kardeşim.. Emeğinize, yüreğinize bereket..

Maşallah barekallah diyelim ki nazar değmesin inşAllah 🙂

Ve bir rica tasarladığınız elbise modelleri varsa görebilir miyiz lütfen..?

Selametle..

Eline saglik, cok hos bir model, renginide sevdim.
Turkuaz Moda'nin ilk ürünü hayirlar, bol kazanclar getirsin.
Sevgiler

bence çook orjinal o bel kısmına hayran kaldım. başarılar canm:))

yüksek bel etekler benim de hep hoşuma gitmiştir…ellerinize sağlık

hoş olmuş:)ben de çok beğendim:)

yüksek bel olmasına sevindim
rengi çok tatlı.

çok güzel olmuş didem hanım hayırlı kazançlar

didemcim çok güzel sade, şık az biraz da kokoş tam bizlik olmuş etek çok güzel canım özellikle de rengiiii:) bol siparişler diliyorum öptüm bebeğim (fırsatın olursa bi tane de ben istiyorum 🙂 )

canancim cok tesekkurler canim insallah devamida gelicek…

seyru selam cok saolun guzel sozleriniz icin cok mutlu oldum

kelebek gibi amin insallah cok tesekkurler

modavesaire cok tesekkurler 🙂

sumeyye begenmene sevindim cok saol

sevgi cok tesekkurler 🙂

hacer bende begenmene sevindim 🙂

serapcim amain insallah cok sao

bence rengi çok iddialı bi kapalı bayan için bence üst bölüm bu renk olmalı idi alt kısım daha pastel olmalı ki baaş örtüyüde pastel kullanasın şimdi cırtlak pembe eşarp uyum açısından da çok zor bence .begen medim tabi yayınlarsanız sevinirim bu yorumumu.umarım yayınlama cesaretinde bulunursunuz…(melike)

adsiz tabiki bu senin fikrin saygi duyarim ama bu kombinlemekle ilgili bir durum. Birde fotograftaki kadar cirt degil rengi malesef renklerde ister istemez degisiklik oluyor isik flasdan oyle gelmis olabilir. Cesaret konusunda rahat ol cesaretim olmasa siteye hic urun koymazdim zaten…

çok şık olmuş didemciğim.SEnın turkuaz moda içeriğini çok merak ediyordum,modeller acısından.İlkinde de hayal kırıklıgına ugramadım desem yalan olmaz 🙂 özentisiz,abartısız ve sonuç 🙂 tebrikler canımm.Bol şanslar ve bol ilhamlar dilerimm 😉

çok begendim ellerinize saglık yeni modeller bekliyoruz fiyatını ne kadar zehra

bende çok beğendim cnm,ama ben biraz iri yarı olduğum için beni model dahada kilolu gösteriri gibime gliyor ama eminim sana çok yakışmıştır,

didemcim…
ellerine sağlık…
daha nice modeller yapman dileği ile…

didemcim…
ellerine sağlık…
devamını sabırsızlıkla bekliyorum…

bu güzel parçanın devamın gelmesini ve moda alanında tessetür modasını modernize edip zirveye taşıyacak genç tasarımcıların artmasını diliyorum..

çok güzel..tebrikler

Didem ablacığımız çok güzel bir tasarım olmuş ve bizce eteğin tasarımını gösterende rengi olmuş.Tam senin tarzın olmuş kokoş kokoş=))Seni çok seviyoruz,öptük.

Ben pudra rengi çin sateni eteğinizi çok beğendim :)Ondan bir tane tasarlasanız ?

nakicim cok saol canim

zehra fiyati 70 tl

sevecen bence sen hicdeoyle degilsin ama 🙂

zssm canim cok saol

pmkskr: insallah cok tesekkurler

esra cok tesekkurler

hanoslar sizede tesekkurler

Elif dilersen o modeli calisabilirim tabiki

>elleriniz gözleriniz seçimleriniz dert görmesin ,bol kazançlar diliyorum ,

Bir Cevap Yazın

