turkuazesarp

PINAR’IN GELİNLİĞİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Ocak 14, 2010

Sevgili Pınar, http://www.yasasinben.blogspot.com blogunun cici sahibesi..

Kendisi 2009 Yılının Mayıs ayında gelin olmuş ”Bloğun aracılığıyla yardımcı olduğun pek çok bayan var ve eğer gelinliğim bir nebze olsa fikir verebilirse ne mutlu bana” demiş ve Gelinliğini Turkuaz Eşarp okuyucuları ile paylaşmak istemiş.

Gelinliğini Suadiye Pronovias’tan almış. Ben zaten Pronovias Gelinliklere bayılırken, kendisinin sayfamda bu harika gelinliği paylaşması beni çok mutlu etti.

Ben kendisine çok yakıştırdım, yüzünü kapatmamı rica ettiği için sizlerle paylaşamıyorum ama kendisi çok tatlı biri olduğu için, çok güzel bir gelin olmuş bence…

Bu da modelin orjinal hali. Ne dersiniz sizce de Pınar’a daha çok yakışmamış mı :)?...

Daha önce yayınladığı Pronovias Gelinlik modelleri aşağıda ki linkte…

http://turkuazesarp.blogspot.com/2009/07/pronovias-2010-on-koleksiyonu.html

*************************************************************************************

Son Olarak beni blog ödülüne laik gören Sevgili Çilekli Süt’e, Pink Candy Dream’e, Ayse Gelin’e ve Nohut Oda Bakla Sofra bloglarının Sevgili sahiplerine sonsuz teşekkürler…. Kocaman Sevgiler……

11 Yanıt to "PINAR’IN GELİNLİĞİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

Ay bayıldım ya,maşallah maşallah..bence orjinalinden daha harika olmuş.. mutluluklar dilerim:)

Ay bayıldım ya,maşallah maşallah..bence orjinalinden daha harika olmuş.. mutluluklar dilerim:)

bence de orjinaline göre daha iyi taşımış pınar hanım …

Kesinlikle Pinara cok daha yakismiiis, hemde cooook daha : ))
Gelinlik harika bisey. Ne kadar zevkli bir secim olmus.

Ayrica canimcigim, sana bende odul vermistim ki : )

cok hoş bir gelinlik orjınalınden farklıllıklar da var gordugum kadarıyla..
mutlulugu daim olsun ıns..

çok güzel maaşallah subhanallah…

Çok güzel olmuş Pınar daha güzel taşımış Allah evliliğinde mutlu olmasını nasip etsin.

gerçekten çok doğru söylenecek birşey bulamıyorum .tek kelimeyle harıkasın pınar hanım.

gelinligi tasiyan mankende pinar hanima daha cok yakistigi icin ne uzulmustur demi:)arkadaslar yapmayin ALLAH askina tamam pinar hanimada cok yakismis(rabbim mutlulugunu daim eylesin) ama tasiyan mankenin asilliginide goz arda etmeyelim..birbirimize motive etmek amaci ile soyledikleriniz guzel ama dogruyu manken durusu asilliginide gormek lazim diye dusunuyorum..sevgiler:)

çok hoş bir gelin olmuş.mutluluklar dilerim kendısıne.gelinlikte göz alıcı.

Pınar gelin olarak herkese güzel yorumları için çoook teşekkür ederim. Allah herkese öncelikle ağız tadıyla mutlu bir evlilik nasip etsin inşallah. Tabi ki en önce bu süper cici bloğun sahibesine de ömür boyu mutluluklar diliyorum.
sevgiler:))

Yorum bırakın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri