turkuazesarp

CEKETLER

Posted on: Ocak 20, 2011


Bir okuyucumun ”uzun eteklerin uzerine ne tarz ceketler giymeyi tavsiye edersin?” sorusuna karsilik bu modelleri yayinliyorum.

Aslinda aklimda olan bir seydi ceket modellerini paylasmak. Soru gelince hemen yayinlamak istedim.
Sanirim sorulari hemen cevaplamak unutmamak icin en guzel yontem.
Yoksa malesef birikip kayblabiliyor mail kutusunda…
Birde zaman bulup kendiminkileri fotograflasam cok daha guzel olucak ama simdilik begendigim ve giydiklerime yakin tarzdakileri yayinlayabiliyorum ancak…
Ben hepsini cok sevdim…
Sevgiler
Kaynak:polyvore

13 Yanıt to "CEKETLER"

1 numara süpermiş ya vov hemen kombinledim aklımda🙂 çok beğendim çok🙂

evt çok orjinall

Benim tarzımada uyan çeketler bunlar ama favorim kahverengiyle krem rengi ceketler.

rica etsem kullanmadığın eski kıyafetlerini bana yollarmısın sana ve kıyafetlerine gıbta ediyorum.
cevabın evet olursa adımı söylerim çünkü utanıyorum.
sevgilerimle..

Yine kayıplardasın Didem Abla.Özlettin kendini

ilk resimdeki ceketi cok begdim, omuzlardaki cok hosuma gitti!
buarada blogumda cekilisim var😉
sevgiler

uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

hepsi birbirinden güzel, bayıldım🙂

merhaba,sitenizi ilgiyle takip ediyorum(gazetedeki yazıdan sonra)
ceketlere bayıldım.özellikle ikinci sıradakiler muhteşem!!

merhaba,sitenizi zevkle takip ediyorum.çok başarılı bir site.ceketlere de bayıldım.özellikle de ikinci sıradakiler harikaaa…

adsiz merhaba bana mail atarmisin. (kiyafetler ile ilgili)

çaketleri çok begendim nerden alabiliriz acaba

cok guzeller=)

Bir Cevap Yazın

