turkuazesarp

KUCUK BIR MUTLULUK !

Posted on: Ocak 18, 2011

Bugun guzel bir sey oldu…

Duzenlenen bir pasta yarismasinda – arkadasimin israrlariyla katilarak – birinci oldum.

Belki yazmisimdir evlendigimden beri Istanbul’dan ayriyim 😦 ama cok yakinim yinede…

Ista burada ki seckin pastanelerin seflerinin juri oldugu bir yarismaydi…

Birinci olunca cok mutlu oldum ve sizlerle paylasmak istedim. Tabi bunda www.pembemerdane.com ‘un ve www.didobutikpasta.blogspot.com ‘un buyuk bir katkisi var.

Su anda her ne kdar ikisiylede ilgilenemesemde yaptigim donemlerde en sevilen cikolatali ganaj ve kremali pandispanya tarifini yaptim ve lezzeti harika oldu gercekten 😉

Birde tabi visneleri unutmamak gerek…

Bu arada hediyem ise ekmek yapma makinasi 🙂

14 Yanıt to "KUCUK BIR MUTLULUK !"

tebrik ediyorum:) sevincini paylasmak istedim.. gercekten de cok güzel görünüyor,yaptıgın kurabiyelerin gizli bi hayranıyım zaten:) coktan haketmiştin böyle bi birinciliği..basarılarının ve o güzel kurabiyelerinin devamını diliyorum:)

Ne güzel olmuş maksat o heyecanı yaşamak arkadaşlarının ısrar etmesi iyi olmuş iyki katılmışsın. İstanbula ne kadar uzaklıktasın yani kısaca nerelerdesin 🙂
Büyük bir başarı pembe merdanedeki kurabiyeleri yapmak bu pasta senin için basit olmuşdur.

tebrikler gönlümüzün birincisi kıyafet tasarımların muhteşemdi bu dalda da kendini kanıtlamışsın maşallah
kolaylıklar

🙂 ne güzel..:) annem sayfana baktıgımı gorunce, kızımm nelere bakıyorsun öyle, bakma bakma iki gün pastalara dur biraz kursum bitsin, yaparız pasta diyor..:)

tebrik ediyorum umarım hediyeni güzel günlerde kullanırsın, yalnız pastan çok zarif olmuş 🙂 yani görüntüsünden enfeslik akıyor 🙂

Bence bu büyük bi mutluluk 🙂

canım papatyam seni çok tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum
annen

tebrik ederim Didem Ablacım.pastan gerçekten de çok güzel görünüyo.eminim tadıda öyledir.başarılarının devamını diliyorum

tebrik ederim…
ama pastada çok güzel olmuş nasıl yapılıyor bu şirin pastalar valla çok merak ediyorum sende çok güzelm yapmışsın ellerine sağlık

tebrikler canim 😉 herzamanki gibi cok güzel yapmissin, ellerine saglik..
sevgiler

tebrik ederim Didemcim.Başarıların katlansın inş.

evet didemcim harika olmuss gercekten cok zarif duruo 🙂
ilkay sormus ama bende sorayım nerelerdesin 🙂
fotolarını merakla beklıyorumm
opuyorumm cook basarrılarının devamını dılerım 🙂

canım benim uzun zamandır giremiorum bloğuna iyi ki bakmışım da bu güzel haberini görmüşüm.çoook sevindim daha nice güzel başarılar elde et inşallah:)

harika bipasta eline emeğine sağlık..bayıldım tadı eminim görüntüsü kadar harikadır..Didemcim emeğine haksızlıkolmazsa tarifini alabilirmiyimmmmmmm :))))))

Bir Cevap Yazın

