turkuazesarp

NUDE RENGI COK MODA!

Posted on: Ocak 17, 2011

Evet pudra renginden sonra nude rengide bu sene cok moda!

Naif ve romantik tarzda giyinmeyi sevenler icin nude rengi bence cok ideal…

Bu renge en cok Ipekyol’da rastliyorum su ara…

Umarim sectigim parcalari begenirsiniz…

12 Yanıt to "NUDE RENGI COK MODA!"

ben sahsen cok begendim bu rengi:)ve sectikleriniz cok güzel… böyle cici seylerle bize fikir verdiğiniz için tesekkürler..

Pudra ve nude renklerini hemen hemen hic giyinmem ama görünce gözlerim böyle parlar ve yakistiririmda 😉
Kendim nedense uydurup birsey alamadim öyle..
Ama daha bir hafta olmadi bir ayakkabi aldim simdi farkettim nude rengi aldigimi 😀 En cok siyah aliyorum baska olsun diye düsündüm onuda 😛
Bu resimdekilerde cidden hepsi birbirinden güzel, birini sec deseler bayagi bir düsünmem gerekir 🙂
Sevgiler.

Tatlım hepside çok hoş duruyor,bende çok severim nude rengini ve hatta dayanamayıp bir manto aldım..

nude rengi moda olali cok oldu ve yavas yavas modasi kalkmaya basliyor bile! 😉

Sen seçersinde biz beğenmezmiyiz:) zevkin çok güzel bu rengin adının nude olduğunu ilk defa duydum 🙂 Çok güzel bi renk uçuk ve açık renkleri her zaman severim.

harika bence bunların hepsi…
tam benim tarzım diyebilirim…
hep siyah giyen biri olarak bu sene pudra ve nude rengini çok kullandım…
açık, koyu tenli, renkli gözlü ya da değil, uzun ya da kısa, kilolu veya değil herkese yakıştırıyorum ben…
sevgiler…

çok hoş gerçekten, devamını bekliyorum.hepsi benim zevkimi yansıtıyor.teşekkürler

ha bu arada bloğunuzu gazeteden keşfettim hoşuma gitti.böyle bir site araştırıyordum zaten iyi oldu yeni modeller bekliyorum.şimdiden teşekkürler.

ve ben hepsıne bayıldımmmmm:)dıdem
zamanında çok arayıpta bulamdığım model ve renkler moda olunca çok mutlu oldum 2 yıldır …

tatlim ne demek begenmek bayildim
zaten sen begendiysen guzeldir deyip kabul ederim ben ;))

ben 3.resimde ki gömleğeeee bayıldımmmmmmmmmmmmmmmm:))) acaba markasını ya da nerden bulabileceğimizi öğrenebilir miyim??

ben 3. resimde ki gömleğeee bayıldımmmmmmmm:)) acaba markasını ya da nerde bulabileceğimizi öğrenmemiz mümkün mü??

Bir Cevap Yazın

