turkuazesarp

ROMANTIK BIR AYRINTI: DANTEL ELDIVEN

Posted on: Ocak 13, 2011

Evet bildiginiz gibi dantel cok moda.
Hemen hemen her yerde kullaniligi ve kullanildigi her yere cok hos bir nuans katiyor.
Hem klasik hem romantik hem de cok cici…

Bu pembe eldivenleri ilk olarak kendi kina gecemde kullandim.
Elbisemi diktirdigim modaevinden aldim ama ilk hali beyzdi benim icin pembeye boyadilar.
Yukaridaki fotograf kendi kina gecemden.
(Elimdeki ise elbisemle ayni islemelerden olusan oynama mendili 🙂


Daha sonra ablamin kina gecesinde de yine ayni tonlarda bir elbise giydigimden ve elbisenin tarzina cok uydugundan dantel eldivenleri tekrar taktim.

Acikcasi pek rahat degil biraz elleri kasindiriyor 🙂
Ben ikisinde de bir sure sonra cikardim.
Ama yinede durusu cok hos.
Birde biraz iddiali oldugu icin sadece ozel gunlerde tercih ediyorum ben…

NOT: SILDIGIM FOTOGRAFLARLA ILGILI TEKRAR YAYINLAMAM ICIN MAILLER VE YORUMLAR ALIYORUM. TEKRAR YAYINLAYACAGIM ONCEDEN HABER VERIP. SOZ 🙂

NOT2: GAZETEDE HABERI GORUP HABER VEREN VE TEBRIK EDEN HERKESE SONSUZ TESEKKURLER…

14 Yanıt to "ROMANTIK BIR AYRINTI: DANTEL ELDIVEN"

Ablanın kına gecesinde giydiğin ne cici bişeydir öyle :))

Ay elbise çok şeker görünüyor. Daha önce görmemişim galiba. Tekrar yayınlar mısın? =)

Çok zarif..Çok şık olmuş.

Çok zarif..Çok şık olmuş.

gerçekten harika.Blogunuz tesettür modasında öne çıktı gazetelerde.Tebrik ediyorum.

Didem Abla kına elbisenin rengi çok hoşmuş.eminim modelide hoştur rica etsen kına elbisenin fotoğrafını askıda çekip yayınlar mısınız?

Hacer…

Çok şeker olmuşsun eldivenlerde çok güzel olmuş elbisenin renk tonu süper

Tatlım tarzın çok hoşuma gidiyor zaten bayıldım eldivenlere,renk seçimide harika tü tü tü maaşallah;))

benm de çok hoşuma gidiyo dantel eldivenler…

çok güzelsnn takiip ediyorum gamzelerine bayıldım maşallah yüzünü de merak ediyorum ama sen yayınlama canımm… yeni evlisin çokk mutlu olman dileğiyle tatlımm..

çok güzelsin maaşşallah zevkli kız çookkk mutlu olll

merhaba didem öncelikle sana mutluklar dilerim Rabbim herşeyi gönlüne göre versin inşallah…
bloğunu yaklaşık bir senedir sessiz sessiz takip ediyorum okuduğumuz bölümden tut pembeyi sevişine kadar senle birçok ortak noktamız var :))
ablan goncayla bir arkadaşım vasıtasıyla tanışıyoruz, seninlede tanışmayı çok isterdim doğrusu :))
rica etsem goncanın kınasında giydiğin elbisenin boydan fotoğrafı varsa yükleyebilir misin görüşmek dileğiyle kendine çok çok cici bak 😉
sevgimle kal…

cok tesekkur ederim herkese elbisenin boydan fotografini daha once yayinlamadim ama askidada olsa yayinlayacagim.

adsiz merhaba bende tanismayi cok isterim seninle 🙂
ablami taniyinca daha da bir merak ettim. bana mail atarsan fotografida gonderirim.

herkese sevgiler didem

hem dantel hem eldıven ayrı ayrı romantıklık yaaa…
daha öncede demısstım dıdem sana çok kokoşsunnnncanımm :))
elbısenın boydan bır fotosunu yayınlarmısın bıze 😕
sevgıyle

Bir Cevap Yazın

