turkuazesarp

YENI VE HARIKA BIR ESARP ASKILIGI (esarpas.com)

Posted on: Ocak 11, 2011

Bugun sizlerle paylasacagim esarp askiligi su ana kadar gorugum en iyi esarp askisi diyebilirim.
Gercekten harika bir tasarim…
Bu esarp askiliginin hikayesi ise soyle:
Yaklasik bir ay once Gonul Hanim‘dan farkli bir esarp askisi tasarladigina dair bir mail aldim.
Kendisi aslen muzik ogretmeni, turkuaz esap’i ziyeret ettiginde kendisine bu konuda ilham ve cesaret gelmis ve boyle bir urun tasarlmis:) Dolayisiyla buda beni cok ama cok memnun etti.

Bana da bu askiliktan hediye etmek istedigini soyledi ve gecen haftalarda elime ulasti.
Goruldugu gibi deseni cok hos olan bir tabaka ve bu tabakaya esarplari tutturmak icin miknatisli cok tatli gullerden olusuyor.
Duvara monte ederek kullaniliyor ve cok rahat.
Artik esarp utuleme problemim kalmadi diyebilirim.


ESARPLARIN ASLIMIS HALI

Kendisi simdi bu urununu www.esarpas.com adresinde satisa sundu.
Keinlikle tavsiye ederim. Hatta kendisi o kadar ince ki yaninda civilerini dahi gonderiliyor. Bir de nasil asicaginiza dair notlar…

Boyle bir kolaylik sundugunuz icin TESEKKURLER ve BASARILAR
GONUL HURMALI…

Not: Sizlerinde bize gunluk hayatta kolaylik saglayacak boyle guzel urunleriniz varsa burada tanitmaktan memnuniyet duyarim….

Sevgiler

5 Yanıt to "YENI VE HARIKA BIR ESARP ASKILIGI (esarpas.com)"

çok güzel canım güle güle kullan biraz daha yakından görebilirmiyiz güllerin altını üstünü nasıl mıknatıslı yani magnet gibimi
biraz ayrıntılı foto gösterirsen memnun olurum teşekkürler…

Cok güzelmis, özellikle magnetli olmasi cok hosuma gitti. Ben duvarda birseylere igneliyorum ama bu sekil daha iyi. Yalniz bu tabela dikdörtgen gibi olsa daha cok esarp asilabilir gibi geldi. Siteye bakicam degisik modellerde var mi diye, sevgiler.

Didemcim,benden daha güzel anlatmışsın eşarpası.Mesajlarını yeni çalışmalarıma ilham olması için takip edeceğim.İslam sanatına ait eserlerde köşe olmadığını,hatların oval olmasına özellikle dikkat edildiğini duymuştum o yüzden tabloyu oval tasarladım.Ama bir dikdörtgen zemin çalışması ben de düşünüyorum.Didem e mutluluklar,ürünümle ilgilenen herkese teşekkürler.Gönül Hurmalı

didemcim,
biraz alakasız olacak ama mavi renkli lv eşarbını nasıl kombinliyorsun nelerle kullanıyorsun merak ediyorum canım.

Didem çok beğendim bunu harikaymış. Ben de sipariş vereyim hemen🙂

Bir Cevap Yazın

