turkuazesarp

TURKUAZ ESARP ZAMAN GAZETESI’NDE!…

Posted on: Ocak 10, 2011

Gecen hafta Zaman Gazetesi muhabiri sevgili Aslihan Kossekoglu’dan ”tesettur modasi ile ilgili sitelerin sayisinin artmasi” ile ilgili bir haber yapacagina ve haberde turkuaz esap’a da yer vermek istedigine dair bir mail aldim.

Dun Zaman Gazetesi Pazar Ekinde ise
”BLOG YAZARLARI TESETTUR MODASINA EL ATTI”
basligi altinda haber yayinladi..

Zaman Gazetesi ve Aslihan Hanim’a tesekkurler!..

Tesettürün dışına çıkmadan da şık olunabilir

Didem Tanınmış, http://www.turkuazesarp.blogspot.com’da birçok markayı tanıttığı gibi, kendi ve yakın çevresinin günlük ve özel günlerinde giydiği parçaların fotoğraflarını da paylaşıyor. Ayrıca ‘turkuaz moda’ adında, tasarımlarını paylaşacağı bir site hazırlığı içinde. Onu harekete geçiren sebep ise ilk örtündüğü lise yıllarında yaşına ve tarzına uygun tesettürlü kıyafetler bulmakta zorlanması. Üniversitenin ardından 1 yıl stilistlik eğitimi alır, ardından Turkuaz Eşarp’ı kurar. Amacını şu sözlerle anlatıyor: “Tesettürlü kadınların fikir alışverişi yapabileceği bir ortam oluşturmayı ve kendi tarzımı yansıtmayı istedim. Düğün nişan gibi evlilik süreçlerinde fikir alıp vermek ve tesettürlülerin tesettürün dışına çıkmadan nasıl şık olabileceğini anlatmak.”

Haberin tamami icin tiklayin!..

9 Yanıt to "TURKUAZ ESARP ZAMAN GAZETESI’NDE!…"

tebrik ederim didemcim. başarılarının devamını dilerim.

Merhabalar..
Bende blogunuzla ilgili haberi gazatede gördüm.Gerçekten çok hoş bir blog artık takipteyim inşaallah..

Tebrikler didemcim, basarilarinin devamini dilerim gercekten senin adina cok sevindim ne güzel bisey bu böyle🙂 Insallah hersey gönlünce olur bütün dileliklerin gerceklesir insallah🙂

harika canm.. başarılar:)) her zaman :))

ne güzel bir haber canım bu, gerçekten çok mutlu oldum. tebrikler..:)

Ayni yazida yer alinca bir merhaba diyim dedim. Umarim iyisinizdir.

Tebrikler

Elif Kavakci

http://www.hijabitopia.com

Ayni yazida isminiz gecince bir merhaba demek istedim. Umarim iyisinizdir.🙂

Tebrikler

Elif Kavakci
http://www.hijabitopia.com

tebrikler Didem Abla…çok sevindim

Tesettür blogu olmaya layık sayılır blog var bunların başlarında gelen bi bloga sahipsin daha iyi yerlerde görmek isteriz.
Allah yolunu açık etsin habere çok sevindim

Bir Cevap Yazın

