turkuazesarp

HOBI & CALISMA & DIKIS ODASI..

Posted on: Ocak 6, 2011

Eskiden de cok severdim ama evlenip kendi evim olduktan sonra dekorasyona daha da merak sardim…

Evlenmeden once kendi odamin dekorasyonu ile ilgilenmek yeterliyken simdi evin her kosesiyle ilgilenmek gerekiyor tabi…

Surekli bir seyleri yerini degistirip, farkli seyler yapmak geliyor icimden…
Yeni yeni fikirler ucusuyor kafamda…

En son olarakta cok onceden beri aklimda olan bos odayi hobi odasina cevirmek istegi surekli kafamda su siralar…

Gerci icerisinde fazla esyalari saklamak ve misafir icin bazali bir yatak ve dolap mevcut su anda ama en azindan bir kosesini hobi kosesine cevirebilirim…

Ama bunun icin biraz malzeme eksigim var su anda dikis makinem, ikeadan aldigim beyaz masam ve bir kac saklama kutum var….

Tabi birde dikis ve cizim malzemelerim…


Ben ise raflar, ikedan bily modeli bir kitaplik organizer vs… istiyorum…
TURKUAZ MODA icin calismalari hizlandirdigimdan bu kose bana acil lazim…

Fikir olmasi acisindan gorselleri arastirirken odama ve kendime uygun tarzdakileri sizinlede paylasmk istedim…

Varsa sizin onerilerinizi hatta fotograflarinizi beklerim…

Burada yayinlayabilirim…

Bende kosemi olusturduktan sonra odanin once ve sonrasinin yayinlamay dusunuyorum…

Nasil ama hepsi cok hos degil mi?…

12 Yanıt to "HOBI & CALISMA & DIKIS ODASI.."

bu odalarda neler yapılmaz ki ilham bir gelir hiiiiç gitmiz vallahi🙂 hepsi harika
seninde istediğin gibi gönlüne göre bir odan olur inş canım

sevgiler

Bu odaların hepsi süper. bende düşünüyorum misafir odasının bir tarafını. ama biraz cesaret ve sabır gerekiyor galiba. Size kolay gelsin.

Hepsi birbirinden hos gercekten, her kadinin bir hobi odasi olmali bence🙂 Ama iste ev müsait olmayinca mecburen öyle bir imkan olmayabiliyor.. Sende bir bos yer varsa hemen degerlendir tabiki😉
Eminim cok güzel olacaktir😉

Çocuk odası gibi malzemeler cıvıl cıvıl hepside birbirindn güzel beyaz raflar dolaplar güzel durmuş böyle bi hobi odasını kim istemez🙂

odaların hepsii bir harikaaa,hangisine bakacağımı şaşırdım didemcim:)

çok güzel ve ilham verici odalar.
evi büyük ve uygun olan bayanlar mutlaka böyle düzenlemeler yapmalı.
evi büyük ve uygun olmayanlar ise kalpten dilemli:))

Harikaa fotoğraflar,böyle bir odam olsun neler neler yaparım zevkle:):):)Öbür türlü evin dağılması ipliklerin her tarafa saçılması, boncukların yerlere dökülmesi vs. insanı soğutuyor. Umarım sizinki de çok güzel olur:)BEKLİYORUZZ FOTOLARI
SEVGİLERLE

hepsi çok güzelmiş tatlım en güzelini yapacağına eminim benimde hayallerimden biri hobi odası inşallah Rabbim nasip eder maalesef kalabalık bir ailede olduğum için kendi odam şansım olmadı..bol raf ve dolaplı olmalı ayrıca beyaz masaya bayıldım kesim yapmak için harika malzemeleri toplayıp gidesi geliyo insanın bakarken sanki yakınındaymış gibi:DD

zaman pazar ekınde çıkmıssın ddemcım.🙂 tebrıkler.

didem tebrik ederim bugün zaman gazetesinin pazar ekinde haber olmuşsun. takip ettiğim bir blogu orada görünce sevindim doğrusu. başarılarının devamını dilerim.
Allah muvaffak etsin.
sevgiyle..

biraz postla alakasız olcak belki ama tebrik etmek istedim. Zaman gazetesi pazar ekinde haberiniz yapılmış. görünce tebrik etmek istedim. başarılar

benden ders alan arkadaşlar odalarını çok güzel yaptılar ,hala benim bir hoby odam yok :)ele verir talkımı kendi yer salkımı misali oldum :)odalar çok hoş ,katlanabilir masalardan almanı tavsiye edebilirim fikir istersen ,birde bu adresteki mat ler süper http://store.atlantathread.com/mematsepicum.html
paylaşırsan nasıl yaptıgını odanı süper olur,bizide misafir edersin orda belki :)tebrikler haber olmuşsun

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: