turkuazesarp

ABLAMIN GELINLIGI VE BENIM DUGUN ELBISEM

Posted on: Ocak 4, 2011










FOTOGRAFLAR YOGUN ISTEK UZERINE YAYINLANMISTIR…
BIR SURE SONRA KALDIRILACAKTIR…

Evet bir once ki postta bahsettigimgibi ablamin dugunu oldu.

Ablamin gelinliginin modeli her zaman istedigi tarzda sade ama prensesler gibi olabilecegi bir modeldi.

Ust tarafi fransiz danteli alt trafi tamamen tul ve dantel parcalarindan olusuyordu…

Arka tarafinda ise sadece dugun mekanina girerken taktigi uc metrelik bir kuyrugu vardi…
Arka tarafta askida gozuken🙂

Benim ise elbisem nar cicegi rengide idi soldaki. Kardesim ise Kirmizi bir elbise tercih etmisti sagdaki.

Dedigim gibi elbisemin modeli zuhair murad’in tasarimlarinin tesetture ve benim dokunuslarimla degisiklik yaparak bana uyarlanmis hali idi.
Fransiz danteli, saten ve ipek sifondan olusuyor.

On tarafta drape ve korsajla zenginlesti…
Arkada ki sifonla da tamamlandi…
Esarbimda da yine dantelllerden aplike yaparak kullandim…
Cok kalip gibi durmamasi icin onunu serbest biraktim…

Ve tum kardesler…

🙂

Umarim begenirsiniz..
Sevgiler…

32 Yanıt to "ABLAMIN GELINLIGI VE BENIM DUGUN ELBISEM"

ben çok beğendim
dilerim ablanda bir ömür boyu mutlu olur

beğenmez miyiz ?? çok hoş tüm elbiseler..

allah ömür boyu mutlu etsin ablanızı:) maşallah çok güzel bir gelin olmuş, siz kardeşlerde süper olmuşsunuz tabi:) elbisen ve rengi harika olmuş bu arada:)

İZMİRDEN:ilk önce mutluluklar diliyorum.
çok güzel olmuşşunuz 41 kere masallah.sizin gibi özenli kapalı bayanları görünce bende bi an önce kapanmak istiyorum.en kısa zamanda banada nasip olur inşallah.sevgilerimle

Maş Allah nazardan saklasın kardeşler hepside birbirinden güzel çıkmışsınız.
Gelinlik çok güzel duağının sadeliği ayrı bir hava katmış çok güzel durmuş
Senin elbisenin de modeli ve rengi çok güzel çokda yakışmış. Hanım hanımcık olmuşsunuz.
Çok kardeş olmak ne güzel bir duygudur😦

Allah ömur boyu mutluluk , ağız tadı , sağlık – huzur versın ınsallah ablana .. hepimize ! İNŞALLAH !
Elbisene de bayıldım ayrıca. yeğenimin ocak sonunda sünneti var ve bne de ara ara bulamadım hala uygun bır elbıse.Avcılarda oturuyorum, sen nerde dıktırdın, zahid murat kim🙂 O renk elbısem var , ben de kırmızı siyah gibi istiyorum … bana da yardım yaaa ! Fatihe gidicem ama orda da coook yer var bulabılır mıyım acep ???

maşallah çok yakışmış çok güzel olmuşsunuz.Allah ömüer boyu mutlu etsin…bak bak doyamadım

Elbisenize bayıldım, gerçekten çok şık olmuş.
Ablanıza mutluluklar dilerim…

Çok beğendim bende.Harika olmuş gelinlik ve elbiseniz.Mutluluklar dilerim..

Didemcim mutluluklar dilerim.

merhaba ablanızın gelinliğne bayıldım tam benim istediğim tarz sade ama çok şık gelinliğin manasına uyan:))sizin kıyafetinizde çok güzel ömür boyu mutluluklar ablanıza ve size:))NUR

fotograflari neden sildiniz?

Ben de merak ediyordum kacirdim, ben nasal gorcem?
Eminim cok guzel olmustur bir daha koyarmisiniz?

Ya canım daha hiç göremeden hemen kaldırmışsın, merakla bekliyordum halbuki. Tekrar kısa bir süreliğine yayınlar mısın?
Dün baktım yoktu fotograflarınız, bugünde ancak bakabiliyorum, ama şok olmuş durumdayım, ben göremeden kalkmış fotograflar :-((

Lütfen tekrar yayınlayın,rica ederim Didem hanım :-(( Dün baktım fakat yoktu bugünde ancak bakabiliyorum şok oldum yayınlanıp kalkmış bile. Çok üzüldüm,lütfen!

merhaba
fotoğraflarınızı ne de çabuk sildiniz merakla bekliyorduk bari 1 hafta kalsaydı sitenizde, tekrar yayınlamanızı 4 gözle bekliyoruzzz🙂
not:takipçilerinizi kırmayınız lütfennn🙂

teşekkür ettim, allah ikinizi de mesut etsin, inş ben de yakında evleniyorum. bende bu tarz bir kıyafet düşünüyorum nasipse. öptümm

yaa ben görmedimmmmmmm offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :((

çok merak ettim didem ,ben uzun zamandır bloglara ugramıyordum :(Allah mutluluk versin

dıdemcımm bende goremedımmm bıdaha yayınlasan olmas mıı lüttfeeen🙂

ama göremedik ki :(( kaçırdık.. tekrar yayınlayamaz mıyız ? tül ve güpür gelinlik arayışındayım… lütfen..

resimlerin neden silindiğine anlam veremiyorum

Lütfeennn fotoğraflarıı görmek istiyoruzzz :(((((((((( göremedikk

iyi günler ben yeni bir takipçinizim ama hiç resim görmedim silinmiştir diyor. bende gelin adayıyım ve fikirlerinizi beğeniyorum acaba resimleri nasılgörebilirim. aeo.

peki neden sildin yada silecektin neden koydun??? yada gizlilik endişen varsa neden blog açıyosun ???

adsiz: fotograflar calindigi icin siliyorum gizlilik endisem yok. blog acmak herkesin kendi iradesine kalmis bir sey istedigim zaman yayinlar istedigim zaman kaldirabilirim fotograflarimi buda bana kalmis bise sonucta…

çok merak edıyorum sızın tarzınızı çok begenıyorum genç kızlarımıza tarzınızla güzel örnek oluyorsunuz resımlerı tekrar yayınlarsanız çok memnun oluruz şimdiden teşekkür

ayy tüh kaçırdık göremedik :(( kısa bir süre tekrar yayınlasan olmaz mı tatlımm, ilham kaynağı oluyor bize ah şu fotoğrafların çalınması olayı olmasa :(( Bu arada dekorasyon fotoğraflı çok güzelmiş, içim açıldı, enerji doldum sayende yine😉

ayşe hilal

didemcim ne zman yayınlıycaksın tekrar coook merak ettm cunku :))

allah bir ömür boyu mutlu ettsin .cok begendim hem senin hem ablanin elbisesini .Senin elbisenin modellinden sünnet icin diktirmek istiyorum .Hangi kumas kullandiniz ? Nerde diktirdin ?

sevgilerle sibel

gercekten harika tahmin ediyordum zaten🙂 ilk fotograftaki minikler kimler cok tatlı cıkmıslar sanırım yanındaki de eşin rabbım ablanı ve senı omur boyu mutlu etsın ınss cook opuyroum tatlımm

çok çok çok teşekkürler.. çok hoş olmuş ablan ama sen daha daha hoşsun🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: