turkuazesarp

HAYAT HIZLI AKIYOR…

Posted on: Ocak 3, 2011

Evet gercekten hayat cok hizli akiyor, hayallerimiz erteleniyor…
Birde arada kosustumali telasli gunler olunca bloguma yetismek benim icin epey zor oluyor.
Evliligimiz 5 ayini coktan doldurdu bile.. Bu surec icerisinde aslinda yapmak ve sizinle paylasmak istedigim bir cok sey oldu ama ilk aylar yeni bir eve, sehre ve evlilige adaptasyon suresi ile gectigi icin bir sure bu isteklerimi erteledim. Daha sonra yeni bir heyecanla bir kursa basladim arada TURKUAZ MODA icin calistim ama calismalari yayinlamaya hala firsatim olmadi malesef. Ve daha bir suru bahane…. 🙂
Ama en onemlisi ise gecen hafta ablamin dugunun olmasiydi ve onun hazirliklari icin kosturmamizdi… Nihayet bunuda atlattigimiza gore artik cok daha fazla buradayim insallah…

O kadar kosturmali gunlerdi ki ben bir haftada ancak kendime gelebildim.
Surekli istanbul ve yasadigimiz yer aasi gidip gelmeler, eminonu, fatih, nisantasi turlari…
Kina gecesi icin duvaklar yapildi, kina kutulari, kurabiye ve mumlarin siseleri suslendi.
E tabi tasarimlar yapilip gelinlik, kina elbisesi, benim annemin ve kiz kardesimin kina ve dugun elbiseleri derken daha sayamayacagim bir cok ayrinti ile ugrastik…

Bu detaylarla ilgili bir cok fotograf var elimde ama tabiki hepsini yayinlayamayacagim her zaman ki gibi. Benim dugun elbisem zuhair murad’in bir tasariminin tesetture uyarlanmis haliydi. Ablamin benim dugunumde oldugu gibi…

Bir kac fotograf paylasmak istiyorum aslinda onumuzdeki bir iki gun icinde olabilir…
Daha sonra kaldiracagim ama..

Takipte kalin….

8 Yanıt to "HAYAT HIZLI AKIYOR…"

Fotoğrafları merakla bekliyorum. Selamlar. =)

Allah ablanı mesud etsin. İki cihan saadeti versin. Merakla fotoları bekliyoruz.
Biz takipeyiz sen yoksun 🙂

kendini bu kadar çok özletme artık..yeni paylaşımlarını heyecanla bekliyoruz.

ablan ve sen harianım ben bebekka olmuşsunuz..c kurabiyesi için senden fiyat istiyorum..mail atamadım bir türlü..

merhaba cnımm blogunu yenı gordum gercekten de cok guzel benımde nisan ayında nişanım olucak senın resımlerını kaldırmıssın ama tekrar koyma gıbı bı ıhtımalın yok mu?
birde istanbuldasın sen sanırım degılmı oraya mı gelın gıttın acaba merak ettım de 🙂

yaa ben fotoları kaçırdım,ama haksızlık,finallerim var ders çalışıyodum:(((çok da merak etmiştim…:)))

RAbbim ağız tadıyla geçinmeyi nasip etsin ablan ve eşine.. Mutluluklar dilerim.
Benim bir sorum olacaktı, benimde abim evlenecek. KIna gecelerinde gelinin arkadaşları için duvak yapma fikri geldi şimdi aklıma yazını okuyunca. Yaşadığım şehirde bulacağımı hiç sanmıyorum, acaba fikir olması açısından nasıl yaptığınızı sorsam?

Maşaallah çok yakışmış.Allah mutlu mesud etsin.

Bir Cevap Yazın

