turkuazesarp

KAYRA GIYIM 2010 KREASYONU

Posted on: Aralık 17, 2010

Turkiye’de tesettur modasi durdurulamaz bir yukseliste!..
Bu durum beni cok mutlu ediyir daha once paylasmistim tesettur modasinin TASARIMI kesfetti artik…
Tabiki daha cok yol katedilmesi gerekiyor tasarimin sinirlari yok tartismasiz ama gelinen su nokta gectigimiz yillara cok daha iyi ve dahada iyi olucagina inaniyorum.

Tasarim ile kalite birlesince markalar piyasada ki yerlerini saglamlastiriyorlar…

Kayra Giyim de bence bu markalardan biri. Urunlerini kaliteli buluyorum ve kendini surekli gelistiren bir marka oldugunu gozlemliyorum.
Ileride daha iyi yerlere gelecegi kanaatindeyim…

Fotoraflar Kayra Facebook sayfasindan alintidir…

1 Response to "KAYRA GIYIM 2010 KREASYONU"

Kıyafetler, eşarplar çok güzel görünüyorlar. Tesetürlü hanımların ilgi ile izleyecekleri bir blog olmuş. Tebrikler ve başarılar.

Bir Cevap Yazın

