turkuazesarp

Yarışma Sonucu + Blogla İlgili…

Posted on: Kasım 24, 2010

Evet Turkuaz Moda’nın logo tasarım yarışması sonuçlandı.
Gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ederim.
En çok 1-7-8 nolu logolar arasında rekabet oldu. Bende bu 3ünü beğenmiştim açıkcası sonuçta kazanan 8 nolu logo oldu.
Hayırlı olsun..
Logo Tasarımı yapan arkadaştan iletişim bilgilerini mail atmalarını rica ediyorum.

Şimdi gelelim başlıkta yazan ‘blogla ilgili’ yazıya. Şu aralar kafam blogumla ve doğal olarak turkuaz moda ile ilgili kafam çok karışık. Açıkcası blogu tamamen kapatmayı bile düşünmedim değil. Neden derseniz size bir sürü mazeret uydurabilirim.

Öncelikle içimde bir isteksizlik var zaten sizde anlamışsınızdır artık ne kadar az ve uzun aralıklarla yazdığımı.
Bu isteksizliğin ilk baştaki ve en büyük sebebi ise şu çalıntı olayları.
Çaba harcayıp tasarladığım şeylerin bir kaç gün sonra başka sitelerde görüceğimi bildiğim için açıkcası yayınlamak gelmiyor içimden.
Çok hevesli çıktığım bu yolda şimdi çok isteksizim. Sevgili Eylül de bu konudan muzdarip bir arkadaşım.

Hatta bu yüzden yarışma yapmak istemiyorum, ayrıca okuyuculardan gelenler bölümüne gelen fotoğrafları da yayınlamıyorum. Daha sonra çalınır diye…

İkinci bir sebeb daha var ki bu olay beni çok üzüyor.
Ben ilk tesettür modası ile ilgili bir blog açtığımda daha çok yaygın olmadığı için çok bilinmiyordu ve böyle sıkıntılarda olmuyordu, sadece gerçekten tesettürlü ve güzel giyinmeyi seven bayanların takip ettiği bir blogdu.

Ama şu anda tesettürlü bloglar çoğaldığı için farklı bir durum ortaya çıktı. Kimseyi kırmadan bunu nası ifade edebilirim bilmiyorum ama tesettürlü bayanların bloglarda ve facebookta verdiği bazı pozları açıkcası tesettürlü kıyafetler içerisinde biraz tezat buluyorum ve hiç yakıştıramıyorum doğrusu… Dediğim gibi her fotoğraf değil BAZI pozları…
Daha sonra bunları kötü amaçlı kimseler gruplar kurup farklı şekilde yayınlıyorlar.

Tesettürlü bayanların her zaman şık ve güzel giyimli olmasını destekliyorum blogumdan da anlaşılacağı üzere ama dediğim gibi bazı durumlarda işin cıvığı çıkıyor açıkcası.
Bu belki bir öz eleştiri belkide bazı fikirlerimin değişmesi, olgunlaşmak vs.. ama bu durum malesef böyle.

Daha farklı şeylerde var bazen özel hayatların bu kadar deşifre edilmesi falan komiğime gidiyor. Sanki blogumuz olduğunda bütün hayatımızı yazmamız zorunluymuş gibi hissediyoruz sanırım kendimizi bilemiyorum.
Bu durumlar toplanınca beni bloglardan biraz soğuttu doğal olarak.
Ama blogumuda çok seviyorum bu bir bağımlılık sanırım🙂 Blog yazmaya başlayan hemen herkeste oluyor…

Bu konuları biraz daha düşüneceğim.

Dediğim gibi amacım kimseyi kırmak değil. Sadece düşüncelerim bu ara böyle…

Sevgiler
Didem

26 Yanıt to "Yarışma Sonucu + Blogla İlgili…"

hele de bazıları var ki eşleriyle ilgili her detayı veriyo..nasıl bir inançtır bu merak ediyorum..bence sen bu konuda tek klas sahibisin.fazlaca tessettür blogu olsun tabiki..ama oyle enteresan pozlar oluyor ki..yada hiç merak dahi edemiyeceğimiz hayatıyla ilgili ayrıntı veriyor ki pes diyorsun…güzel işler yapıyorsun.güzel işler yaptığını hayatında neleri elemesi gerektiğini bilen insanlar biliyor..durmak yok …

Bende buna oy vermiştim. hayırlı uğurlu olsun:)

Didemcim çalıntı olayları konusunda canımız sıkılıyor haklısın ama fotoğraf koymamakla çözebiliriz belki.

Eskiden yani bundan 1,5 2 yıl önce 'tesettür modası' üzerine yazan sadece 3 kişiydik,sen naki ve ben.

Sonra ne olduyda tesettür moda blogları patladı ve adım başı rastlamaya başladık.İçlerinde çok çok kaliteli olanlar var aslına bakılırsa ama bahsetmiş olduğun tarzda yazanlar sanırım daha fazla.İş biraz amacından sapmış gibi görünmekte.Herkesin kendi yaşamıdır bizi bağlamaz demek o blogları da okumamak sanırım en mantıklısı.Çünkü bizim çizgimiz çok ayrı en azından ben böyle düşünüyorum.

Yerinde olsam eskiden olduğu gibi yazardım.Şüphesiz seni takip eden yeni yazılarını keyifle okuyan çok insan var bende dahil olmak üzere🙂

Hı bu arada,blogu kapatıyım mı dedin,şşt duymayım bidaha🙂 hem sen ilksin unutma bunu,hep söylerim blog yazma cesaretini senden aldım ben,ilk olmaya devam etmelisin !

canim ya gitme😦 ben kendi blogumu acmadan önce bir süre senin blogunu takip ettim, hatta ilk rastladigim blog senin blogundu.. sonra bende actim.. yinede takipteyim seni.. o dedigin gruplar benim arkadasin basinada geldi, facebookda yayinladigi profil resmini öyle bir sitede buldu! gercekten dikkat edelim arkadaslar! bu benimde basima geldi, yanliz allahtan benim resim öyle bir siteye düsmemisdi, türbanla ilgili iyi niyetli bir gruplarin sitesinde bulmusdum..almanya ögrenci sitesinde profil resmimi türban icin reklam yapan bir manken sanmislar beni o yüzdende kopyalamislar :)ama cok sükür baska yerlere ulasmadan halletik, en azindan ben öyle saniorum ama umarim öyledir.. BU YÜZDEN gercekten DIKAT EDELIM !
senin icin hayirlisini diliyorum canim..
sevgiler

Sana tamamen hak veriyorum didemcim! Gercekten bazilari tesettüründe pozlarinda blogunda civigini cikariyor. Bencede özel hayatlarini bloglara dökülmemesi gerekiyor cünkü sonra calinti olayi olunca ah vah deniliyor ve ailede bu durumdan etkileniyor. Herkesin bloguna düsüncesine saygim var bende sadece senin gibi fikrimi söylemek istedim🙂 sevgiler…

didem hanım o tesettür pozlarını abes bulanlardan biriyim .testtürün çizgisini bulandırıyorlar maalesef .içini dökmeye gelince isim cisim vermeden içimden geçenleri yazmaya çalışıyorum . aile hayatını olduğu gibi serip ortaya şova dönüştürenlerden değilim şükür .
sizin gibi seviyeli yazanları görüp bloglamaya başlayan bir sürü kişiden biri olarak diyorumki ;
gitmeyin

bu logoyu tasarlarken düşünmemiştim hiç seçileceğini,insanın emek verdiği birşeyin beğenilmesi çok hoş,teşekkür ediyorum:)

teşekkürler emeğine sağlık

Logo inş hayırlı uğurlu olur.
Topu topu adam gibi bir kaç blog var sende kapatırsan blogu çok üzülürüz sakın aklından bile geçirme .
Bende çok üzülüyorum tesettürlü olupta ulu orta özel olan herşeyini döken bloglara herşeyin bir sınırı var biz islamiyeti yaşamaya çalışıyoruz bunlar çok yanlış😦

merhabalar öncelikle yarısma sonucu iyi ~ bende cok beğendiğimi belirtmek istiyorum .. ve ayrıca lütfenn blogu kapatmayın blogu yeni keşfettim(yaklasık 2 aydır) ve bana çokk faydası oldu,. çünkü daha 16 yasındayım ve birkaç aydır kapalıyım bunun için sizlerin tavsiyesine cok ihtiyacım var ~!~ eski ve yeni bütün yazılarınızı inceledim hepsi cok hos😉 öbür sitelerden cok farklı bunun için sizi sürekli takipteyim ve sürekli takip etmek isterim..,ve de sizi takip eden birçok kişi var ve artacaklarını umuyorum.. umarım sizde kapatmazsınız ve bizde faydalanmaya,sizi takibe devam ederiz .:)

bazı tesettürlü arkadaşların pozları gerçekten rahatsızlık veriyor,yeni yetişen nesle kötü örnek,bizlere kötü reklam birilerinede malzeme oluyor neyazıkki.sen blog yazarı olduğuna göre bu konuda insanları bilinçlendirebilirsin ve yapmalısın da…

didemcim haklısın bende yazılarımın kopyalanmasından şikayetçiyim bi ara çok canım sıkıldı sırf o yüzden yazmak istemedim eşarp satışı,çekiliş yayınladım düşünmek için Eylül'e msj attım hatta face book tan ne yapmalı bilmiyorum olduğu gibi kopyala yapıştır yapıyorlar uyardım ama cevap bile vermiyor aynı sitede ikimizinde bi hayli yazısı var.. face book ta bu kadar resim paylaşmaya bende karşıyım ama özelleştirilebiliyor bende yayınlıyorum ama biçok arkadaşım dahi görmüyor dikkatli olmak lazım..Tesettür blogları çoğaldı ama belli başlı isimler hep yerini korur tatlım sen ilk blog kurduğun için farkın var tereddüt etme ve devam et lütfen..

Mrb didem 2 yıldır seni takip etmeme rağmen tembel bi okuyucun olarak pek yorum yazmıyrdm fakat bugünki sözlerinde okadar haklısınki.. Bende öyle şeyler görüyorumki tesettürlü bi bayan olarak pes diyor ve onlar adına utanıyorum ha bide kendilerini yıldızmış gibi görmeleri yokmu sadece gülüyorum. özel fotoğraflarını paylaşmasanda yazılarını eksik etme lütfen. Seni ve tarzını çok beğeniyorum. Sevgilerimle SİBELL

haberin olsun sana maddi olmayan bir blog ödülüm var.adet hasebiyle.

Didemcim, blogumda bloguna bir ödülün var uzun zamandır yazmıyordun biraz canlanırsın hem:) bir ara uğrayıp almanı rica ediyorum..

Sevgilerimle

Didemcim sen zaten ne özel hayatanı paylaş nede yüzünü gözünü! sen sadece bilgi birikimlerini paylaşsan yeter eylülde öyle nakide.. vs

Bu çizgide sizin bloglarınız zaten belli seviyesini koruyor, ama başkalarına üzülüyorsanız haklısınız! durum vahim!!

altına bir jean üstüne bir tsört giyip birde absürt manken pozları veren herkez kombin diye başladı bu furyaya.. bir arkadaş star edasıyla demiş hakikaten öyle

canlarımm, kokoşlarım fıstıklarımm bilmem nelerim diye başlamıyorlarmı yazılarana hakikaten gülünç! malesef gülünç,ne diyeyim!!

http://www.abiyeelbiseler.net/kategori/elbise-modelleri bi uğrayın isterseniz sizin bloğunuzuda kopyalamışlar…

merhaba.blog sayfanızı yeni keşfettim.söylediklerinizde haklısınız.özel hayatımızı çok fazla deşifre etmek pek hoş olmuyor.ama bloğunuzu kapatma düşüncenizi tasvip etmiyorum.bir şeyler üretmek ve ürettiklerimizle faydalı olabilmek.bence bir kez daha düşünün derim.

Tatlım mimin var geri dönüş yaparsan sevinirim
özledik hadi devam et yazılarına lütefen,ben hergün kontrol ediyorum sayfanı yeni yazı görmeyince üzülüyorum..

Gerçek tesettürlü bayanlar o bahsettiğin pozları vermez zaten çünkü onlar tesettür ahlakını bilen takva sahibi kadınlar olurlar.

O bahsettiğin kapalı kızlara yakışmayacak pozları verenler kapandıklarını sanan kendilerini kandıran bir grup “giyinmiş çıplak”tan başkası değildir canım.

söylediklerinize bende katılıyorum ayrıca bir kaç blog dışında bloğum var diye güzel giyindiğini zanneden kişiler var ve ben kusura bakmasınlar ama hiç birinin kombinlerini beğenmiyorum sokakta bile daha şık tesettürlü bayan görüyorum bursa merkez de biraz dolaşın bloğu olan bayanlardan çok daha şıklarını görürsünüz🙂 hatta birde onalrı beğenen abartanlar oluyor ki onlara daha da çok şaşırıyorum🙂 ayrıca tesettür bloğu açıyorsanız sadece kendi kıyafetlerinizi koymanız yetmez bence, okuyucular ipuçları trendelerle ilgili fikirler.. yeni trendlerin tesettüre uygulanışı, alışveriş ipuçları filanda olmalı diye düşünüyorum.. habire kendi fotoğraflarını koyanların ki blogtan çok aile albümü gibi oluyor.. ama sizin ve eylülün gerçekten bir tarzınız var.. ve bloğunuz gerçekten diğerlerinden ayrılıyor, bence arasıra da olsa devam etmelisiniz ama heyecan vermiyorsa da zorlamanın anlamı yok.. bende çok hevesle bir yemek bloğu açtım ama sırtımda bir yük gibi olmuştu, stres oluyordum resmen ve bıraktım rahatladım🙂 ama sizi okumak büyük bir keyif kendim için dileğim devam etmeniz yönünde.. sevgiler..

Ne guzel demissin didem.
Ben acik bir bayanim ve bu kapali bayanlardan bazilarinin yaptiklarini ve paylasimlarini aklim almiyor ve ben inan yapamam onlarin yaptiklarini.
Cok net bir sekilde kocaman kocaman fotograflarini paylasiyorlar.Eslerini her durumlarini alenen anlatiyorlar.
Eylule de bakiyorum arada ve paylasimlarini daha yerinde buluyorum senin gibi.
Ciddi bir sekilde idraksizlik goruyorum .
Ortulu olmak istemiyorlarsa neden bu zorlama ..ben kapali olduklarini sadece basortu taktiklarindan dolayi anliyorum bazilarinin..yuzlerini yayinlayip bakis atanlar mi yoksa vucut hatlarini belli eden kiyafet giyenler mi nerden baslanir ki..
Esleri nasil riza gosteriyor asil onu anlamiyorum neyse..
Sevgiler..

didem nerelerdesin özlettin kendini . hadi dön artık.

merhaba didem blog açtığımda selamıma ilk cevap veren ve beni heveslendiren sendin. İyi olanlar vazgeçmesin ki, olması gerekenin ne olduğuna dair örnekler olsun önümüzde. bence vazgeçme güzel bir örnek olarak kal hep sevgiler…

lütfen kapama ,sen hem seviyeli hemde zevkli blog tutuyorsun neden kendini onlarla kıyaslıyorsun ki bilen biliyor senin ilklerden oldugunu ,evet tesetturlulere yakışmıyacak şekilde davranıyorlar ,bunda sana katılıyorum diyeceksin ki belkide sende müslümansın neden tesetture girmiyorsun ,onun hakkını verememekten korkuyorum ,inşaallah oda olacak.nerelere gittim ben …sen gitme burda kal didem

zeynebin verdigi linke tıkladım ,yazacagımıda yazdım onlara ,dügün günü fotograflarınız orada ,haberiniz olsun ,kara liste yapalım, google lisansını alalım, google geregini yapıyormuş duyduguma göre

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: