turkuazesarp

TURKUAZ MODA LOGO TASARIMLARI

Posted on: Kasım 5, 2010

1
2
3
4
5
6
7
8

Bu kadar ara verince nereden baslayacaginida bilemiyor insan. Oncelikle logo tasarimi duyurumdan sonra hemen geri donen ve tasarimlarini benimle paylasan herkese cok tesekkur ederim. Gec yayinladigim icin de ozur dilerim. Bu sure icinde cevaplayamadigim mail ve yorumlar da oldu malesef. Bunlarin sebeblerini bir daha ki yazimda aciklayacagim insallah ama simdi sizlerden en guzel logo tasarimini secmenizini rica edecegim.
Not bu arada kazanan arkasasa hediyem vardi mailde soylemistim ama simdide soylemek istiyorum. Kazanana bir ithal esarp gonderecegim.
Simdididen Tesekkur ederim.
Oylarinizi bekliyorum…

63 Yanıt to "TURKUAZ MODA LOGO TASARIMLARI"

1 nolu tasarım güzel.tesetturu yansıttıgın ıcın eşarplı bayan figürü hoş durmuş ama bunlara rağmen / 7 nolu tasarım … kelebek – renk – tasarım bence süper olmuş

kesinlikle 8 numaralı logo 😉

8. logo çok güzel olmuş Didem'cim bence onu kullan.. diğerleri de güzel ama moda tasarımı söz konusu olunca sadece basörtüsü resmi uygun düşmemiş bence…Nacizane fikrim sevgilerimlee…

Kelebekli olan bence. Ama alttaki yansıma kısmı olmamış, orasını kesilse daha güzel olabilir.

nacizane yıllarca grafikerlik yapmış biri olarak kelebekliyi beğendim. diğerleri çok piyasa işi. reklam ajansı logosu gibi…

ben en çok 1. logoyu beğendim…

1-7- ve 8 numara en çok beğendiklerim…

en çok en alttaki hoşum agitti bence bu olmalı…

canım merhaba, uzun zamandır sessiz sedasız takipteydim ama artık benimde blogum var beklerim:) öncelikle tebrik ederim, hayırlı olur inşallah. oyum ise iki tane 1 ve 2 yi seçiyorum

7 🙂

oyum en sondaki resmedir efendim
🙂

kesinlikle 1. logo içinde esarp olması çok iyi

Bana kalirsa en bastaki logo derim.Türbanli bayan resmi olmasi hosuma gitti,digerlerinde yok.Basarilar dilerim….

kesinlikle 5 numarali logo

no 1 …….

hepsinin emegine saglik ama ben sahsen bir moda markasi icin hicm´birini uygun bulmuyorum. daha cok otel veya petrol logolarini hatirlatiyor. biraz daha modern olabilirdi. ama aralarinda secmek gerekirse 1ci derim, yanliz kafa modeli olmazsa daha hos durur.bu benim fikrim 🙂 simdiden hayirli olsun.

slm nasil oy verecegimi bilemedim buraya yaziyorum bence 1 numarali logo en güzeli, hem sade her sekiliyle baska seylerin üzerine de aktarilabilir, hem akilda kalici. cok hosuma gitti fakat o logoyu yapan arkadas, oradaki bayanin suratini daha gülümser yada en azindan normal bakiyo sekilde yaparsa daha güzel olur, sakin yüzü biraz asik veya sinirli gibi bakiyo. ama yoksa mükemmel. bence tam turkuaz modaya uygun :))

bence 2 numaralı logo en güzeli

Merhaba bence 8 🙂

1. logoyu çok beğendim. ne yapmak istediğini görsel olarak ta çok güzel anlatmış

DİDEMCİM BEN EN SON LOGOYU BEĞENDİM.DİĞERLERİNİN RENKELRİ PEK İÇİ ISITMIYOR HER NEKADAR AD TURKUAZ SADA İLLA TAMAMEN TURKUAZ RENK KULLANILCAK DİYE BİR KURAL YOK.BENCE SON LOGO HEM DİŞİ HEM İÇİ ISITIYOR HEMDE SEVİMLİ:))

kesinlikle 2..çok klas duruyor

8 numaralı logo daha modern ve şirin görünüyor.

Kelebekli olan çok hoş fakat yansıması bir farklılık oluşturmamış. Bu yüzden yansıması çıkarıldığı zaman süper olacak. Benim favorim 7 numara 🙂

8. logodaki o terzi mankenini kullanmayan kalmadı arkadaşım ama yine de sen bilirsin.

tatlım 7 çok orjinal duruyor bence 8 de güzel ama cansız manken basit duruyor bence sen bilirsin tabii emek verenlerin ellerine sağlık..

bence kelebekli olan.Fakat 8de tasarım bakımından istediğiniz düşünceyi yansıtabilir.ama ilk baştakileri hiç düşünmeyin derim bi tasarımcı olarak.Hayırlar getirsin inşşş.

8 numaralı bence….

ben 1. diyorum… betül

bence 7. numara güzel, kelebek çok sevimli durmuş. fakat farklı renkler kullanılarakta logo oluşturulabilir. nacizane fikrim bu

Bende 1 numaraliyi sevdim tesettürü yansitmasindan 😉
Bu arada hosgeldin 🙂
Sevgiler

1 nolu logo!!! Bence seni yani turkuaz esarbi gösteren yakisan bir logo. 8. logoya birsey demeden gecemicem 🙂 Bence cok cocuksu ve hafif bir logo. Hem farkettinmi bilmiyorum ama M harfinde iskelet kafasi var 🙂 Sen bizi birak icinden ne geliyorsa ona karar ver canim,cünkü en dogru karar icten gelen sesi dinlemektir 😉

ben 8 nolu logoyu beğendim,ayrıca azelya arkadaşın dediğine katılmıyorum yorumunu okuduktan sonra logoya dikkatli baktım,ne bir m harfi ne de iskelet kafası gördüm,terzi mankeni modayla en örtüşen figürdür ayrıca kullanmayan kalmadı demiş bir arkadaşımız ben çok rastlamıyorum,sadece oylayalım lütfen emek vermiş arkadaşlarımız,tü kaka olayı yapmayalım,

Merhaba canım,
merakla tasarmlarını bekliyorum..

Açıkçası ben logoları moda ve tasarım ile bağdaştıramadım.. sondan bir önceki tasarım yazı karakteri açısından direk elenmeli.
Diğer ilk sıradaki tasarımlarsa oldukça resmi,sanki anonim şirketi vs. logosu gibi..
ayrıca “Turkuaz Moda” yazıp, ardından “by Turkuaz” yazılması biraz çelişkili. Moda Türkçe ama sonraki ifade İngilizce..
Tüm bunlar nacizane kendi düşüncem elbette emek harcayan arkadaşlara saygım sonsuz..
Yine de içlerinden bir tercih yapsam ikinci tasarımı seçerdim.
Sevgiyle..

7 diyorum

8 numaralı logoyu beğendim:)çok şirin olmuş

8. numara kesinlikle

bence kesinlikle 1 nolu logoyu tercih etmelisiniz. çok klas ve asil bence

arkadaşlar genellikle 8 nolu logoyu beğenmiş ancak çok çocuksu değil mi sizce de? üzerinde ki terzi mankeni artık 1 milyoncularda takı mankeni olarak karşımıza çıkıyo. yani markanın klasını basitleştirir bana göre…

1 nolu logo çok güzel ama tesettürlü bayanlara hitap ediyomuş gibi düşünülebilir. Onun için diyorum ki kelebekli logo daha hoş olur inş hayırlı olur hangisini beğenirsenizde 🙂

tatlım bence eşarplı bir tasarım çok da uygun değil…
daha geniş olsa daha ii olur…
nacizane fikrim 7 veya 8 ama en çok 8 🙂

bence de kelebekli olan logo en güzeli
başörtülü logo bence çok dar kapsamlı.tamam hedef kitlen başörtülüler olabilir ama sadece ve sadece başörtülüler değil sonuçta

simdiye kadar ki önerilerden tamamen farkli düsünüyorum.. bence 8 no'lu logo hic güzel degil.. cok basit ve cocukca hicbir iddiasi yok..

7 no'lu logoda yanismaya hic gerek yok.. yansima olmasa bile, markanin ismi direk okunmuyor.. logodan ziyade e-kart havasi var bence..

benim favorim 5 nolu logo.. cok klas duruyor.. özellikle A harfinin cizgisinin tek cekiste olmasi daha kararli ve daha iddiali bir marka etkisi uyandiriyor..

nacizane fikrim bu.. sevgiler..

blogunuzu uzun zamandır takip eden sessiz takipçilerdenim.daha logolara bakar bakmaz 7 logo sanki bloguzla ve sizle bağdaşan logo olmuş gibi geldi nacizane fikrim:)

Canim ben kelebekli olan tasarimi cok kaliteli buldum. Bazilari ton olarak da turkuaz rengi cok iyi yansitamamis. Hepsi hos olmus ancak kelebekli daha bir modern. Sevgi ve muhabbetle….

tabiiki turuaz renkli kelebek olsun derim hayırlı olsun canım..

7 ve 8 arasında kararsız kaldım,kelebekli olan çok etkileyici ama 8. de çok şirin ikisini birleştirip hem etkileyici hem de şiririn bi tasarım harika olurdu bence…

selam. Öncelikle yapılan tüm logoların başarılı olduğunu söylemek isterim. Ama grafik Tasarımcı olarak yorum yapacak olursam. Bence 1 numaralı logo firmanızın kurumsallığını temsil edecektir. Logoyu çeşitli mecralarda kullanıldığını düşüncek olursak. (kartvizit, antetli, katalog, çanta, vb.) Maliyet açısındanda avantajlı olacaktır çünkü renk olarak TURKUAZIN tonları seçilmiş buda matbaa diliyle tire olarak yani tek renk olarak baskıya geçebilir ve her işin maliyetini minimize edecektir. Diğer tercih edilen 7. logo ise CMYK renklerinden oluşup 4 renk basılacak ve yapılan her işin maliyetini arttıracaktır. Tabiki tasarım yapılırken renk kısıtlaması yapılmaz ama bunlardan günümüz koşullarında göz ardı edilmeyecek hususlardır. Sadece işin tekniğini açıklamak istedim saygılarımla yoksa bütün çalışmalar harika sonuçta hepsi el emeği göz nuru meslektaşlarıma selamlar…:):):)

Logo tasarlarken dikkat edilen; firmanın faaliyet amacı, faaliyet alanı ve markası. Bu üç temel özellikte iyi bir şekilde işlenmiş, 1 numaralı logo tasarımı hoş bir çalışma olmuş. Arkadaşın Hayel gücüne ve Ellerine sağlık.

Türkiye Tasarım Grubu Üyesi
Grf. Sinan NARENCİ

Merhaba
Ben hiçbirinde modayı yansıtan vurgular göremedim, bu logolar ithalat ihracat firma logoları gibiler. Daha modern birşeyler bulmasın ve bence kesinlikle tarz sahibi olan tasarımcılarla bir çalışma yapmalısın. 1'den 6'ya kadar olan tasarımlar asla olmamalı 7'de kuru kafa falan var o ne öle??, 8 ise idare eder ama bir anlam veremedim fazla karışık. Can alıcı ilk görüldüğünde akılda kalıcı birşeyler olmalı. Birkaç insanlarlada görüş derim. Tabi bunların hepsi benim şahsi düşüncem, senin ne istediğin önemli…Sana bol şans diliyorum…

8 çok şirin olmuş,8diyorum ben de…

benim oyum 8 numaraya,çok şirin olmuşş

kesinlikle 7 numaralı logo 🙂

7 ve 8 hariç hepsi çok çok basit geldi bana. Yorumlardan birinde denildiği gibi reklam ajansı logosu gibi. Evet 7. güzel ama 8. de farklı bir hava var. Crebro'nun çizimlerini hatırlattı bana. Çok şeker. Hatta onu üzerinde biraz daha çalışılsa harika olabilir. Yani bence:))

bence 7 numaralı logo

8 numaralı loga olmalı moda tasarımı ifade ediyor.esra çakır

kelebekli logo olmalı bence…..

bencede en güzeli 7 numara olmuş….

oncelikle basladiginiz bu iste basarilar dilerim,ins cok guzel seylere imza atarsiniz..
logolara gelince,hepsi birbirine cok benzemis. 1,7 ve 8 en cok oy almis olmasina ragmen bence basit duruyorlar. iclerinde en klasi bana 5 nolu geldi…biraz daha modernize edilebilir yinede..sevgiler

7.logo üzerinde biraz daha çalışılırsa çok daha güzel birşey çıkacağına eminim.ancak şuanki tasarımlar arasından 8. olan benm tercihim.
yolun açık olsun umarım istediğin herşeye ulaşırsın…

Bir Cevap Yazın

