turkuazesarp

FİYONK HER YERDE… VE ŞİMDİ EŞARP’TA…

Posted on: Ekim 1, 2010

Takip ettiğim harika bir blog var. Sizinde kesinlikle takip etmenizi tavsiye ederim…
www.hijabscarf.blogspot.com

Alışık olduğumuzdan çok farklı ve çok hoş tarzlar blogda…

Bu fiyonklu eşarpta o blogdan…

Bu arada sizlere TURKUAZ MODA’nın gidişatı ile ilgili biraz bilgi veriyim.
Şu anda hala modellere karar verme aşamasındayım.
Bu arada Logo Tasarımı ile ilgili mailleşmelere devam ediyorum.
Tasarımların hepsi elime ulaştıktan sonra sitede yayınlayıp, oylama yapıp en güzelini seçmeyi planlıyorum.
1. olana ise hediyelerim var…
Bunun dışında logo tamamlanınca etiket bastırma işi ve poşet tasarımı var aklımda:)))

Bu süreç içerisinde sizinde fikirlerinize her zaman açığım…

Daha sonra ise aklımda eşarp bağlama stilleri ile ilgili bir yarışma var! ;)))))

Bunun dışında OKUYUCULARDAN/TAKİPÇİLERDEN GELENLER bölümü için sizden fotoğraf beklemekteyim. Gönderin burada yayınlansın…

Herkese Sevgiler!……….

10 Yanıt to "FİYONK HER YERDE… VE ŞİMDİ EŞARP’TA…"

malesef o bloga linkin calışmıyor lütfen tekrar yaparmısın canım sevgilerle

doğumdan sonraki kombinlerimde denemiştim bunu:):)
kırmızı fiyonkumu eşarbımın üzürinde kullanmıştım.lohusa anneydim ya:):):)
çokta cici olmuştu.
selamalr

Cok seker olmus, cok begendim ama ben cok uzun zaman oldu Hollandadaki turbanli bayanlarin fiyonk taktigini gordum esarplarina. ama bununki daha yakismis diyebileirim. cok guzel bir site haa🙂

Selamlar from Australia!
My name is Seyma! Sorry my turkish is very bad😦 I like your blog!! Come and look at mine! http://www.hijabrevival.blogspot.com

bu gerçekten çok güzelmiş saolasın paylaşımın çok güzeldi

Oy Didemmm Didemmmm Didemmm
Bu kadar ara yeter özlettin kendini bekliyoruz yazılarını…

bence çok komik görünüyor. dışarda böyle birini görsem gülebilirim.🙂 daha sade seviyorum ben. herkese sevgiler!

merhabalar uzun süredir sitenizi takip ediyorum ama ilk defa yorum yapıyorum gelinlginiz çok hoş olmuş benim düşündügüm gibi acaba ne kadara diktirdiniz🙂

Didemmmmmmmmmmmmm HADİ ARTIKKK YETER AMA ÇOK AÇTIN ARAYI

Bir Cevap Yazın

