turkuazesarp

LOGO TASARIMCISI ARANIYOR!

Posted on: Eylül 27, 2010

Turkuz Moda‘nin kurumsal kimlik calismalari ile ilgileniyorum su aralar…

Bu asamalarda sizlerle fikir alisverisi yapmak istiyorum. Boylece ”Turkuaz Moda” markasini sizlerle, hep birlikte kurmanin mutlulugunu yasayacagim…
Su anda da bir konuda yardiminiza ihtiyacim var.
Markam icin logo tasarlatmak istiyorum illustrasyon seklinde, sevimli cizgilerle…
Eger bu konuda bana yardimci olmak isterseniz turkuazesarp@gmail.com adresinden bana mail atabilirsiniz…
Markanin konseptini, nasil bir sey dusundugumu yani ayrintilari mailde aktaracagim…
Bu konuda fikir vermek ve bana yardimci olmak isteyen herkesin mailini bekliyorum…
Kocaman Sevgiler gonderiyorum….
3 Yanıt to "LOGO TASARIMCISI ARANIYOR!"

tatlim ne guzel,umarim hersey gönlünce olur.anladigim birsey olsa keske yardim etsem 😉

MERHABALAR BLOGUNUZU YAKLAŞIK 5 AYDIR TAKİP EDİYORUM. EŞİM GRAFİK TASARIMCI BU KONUDA SİZE FAZLASIYLA YARDIMCI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. PERPA İŞ MERKEZİNDE Bİ REKLAM AJANSI VAR. İRTİBATA GEÇMEK İSTERSENİZ YORUMUMU YANITLAMANIZ KAFİ GELECEKTİR. SONRASINDA MAİLLERLE HABERLEŞİRİZ İNŞALLAH

Style m, cok tesekkurler canim, olsun etmis kadar oldun.

Canan, oncelikle tesekkur ederim. bana turkuazesarp@gmail.com adresinden ulasabilirmisin acaba.

Bir Cevap Yazın

