turkuazesarp

KINA GECESİNDEN…

Posted on: Eylül 22, 2010

Kına Gecem ile ilgili bazı ayrıntıları sizinle paylaşmak istedim…
Konseptimiz kırmızı ve pembeydi.
Burda ki fotoğraflar kına gecesinden önce çekildi.
Kına gecemde asıl giyindiğim elbise pembeydi. Bu yüzden bazı ayrıntılarda pembeydi.
Ama kına Gecesi bana kırmızıyı çağrıştırdığından kına esnasında dağıtılıcak ve yapılcak her şeyin kırmızı olmasını tercih ettik…


Kına yakılırken giydigim bindallı…
Herkese tavsiye ederim hep istediğim bir şeydi çok hoş oluyor…

Kına örtüsü ve eldiveni…

Bindallı Fesi ve Çarıkları..
Fesim duvaklıydı kapatınca çok hoş oluyor. Çok güzel pozlar verilebiliyor..😉

Altın kemer, shakira kemeri🙂

Kına tepsisi…

ve mumları…

Anı defteri kalemi…

ziller ve misafirlere dağıtılcak sharika kemerleri…

Kına mumları annem, ablam ben ve kardeşimin projesi…

Kına yakılırken kızların tuttuğu mumlara alternatif…

Yapmak isteyen olursa…

Kına kurabiyelerim… İki çeşit yaptık…

Kına gülleri ile uyumlu olması açısından bu modele karar kıldık.

Tasarım ablama ait…








Oynama mendilleri yine misafirlere dağıtıldı..

Kına El Gülleri…

Hint kınası ve kına şablonları…

Aslında daha çok fikir ve fotoğraf var bazılarını kına esnasında çekildiği için yayınlayamıyorum.
(kına gecesi yanlız bayanlar arasındaydı…)
Bunun dışında yayınlayabileceğim başka fikirler daha var isterseniz onlarıda fotoğrafları alınca paylaşabilirim…

Beğendiniz mi?

21 Yanıt to "KINA GECESİNDEN…"

herseyyy mukemmell canm benımm qercekten herseyı en ınce detayına kadar dusunmusn pembe elbısenıde cok mrk ettımm hersey qonlunce olsun tatlım mutluluklar dılerım:)

Hepsi birbirinden güzel bizde ablamınkinde atlattık bitti şükür.

Bizde kurabiye yoktu bak🙂

o mumları da bir arkadaşın kınasında görmüş annem fikir için sunmuştu fakat ablam istemedi ben olsam isterim🙂

herşey çok güzel olmuş.

aynı benim kına gecem gıbı.bızımkı de bayanlar ıcınde oldugu ıcın, blog da kızımın oldugu ıcın ayrıca ! resım koyamadım tabıı …
ama bındallı – fes – terlık aynı =)
dagıtmak ıcın kurabıyelr de cok hos olmus.allah mutlu mesut etsın canım🙂

şaşırtıcı ayrıntıları ile harika bir kına gecesi hazırlamışsınız didemcim, bayıldım..

hadi geçmiş olsun, herşey çok güzel olmuş… bi sorum olacak pembe giydiğin abiyenin başı bu kıyafet uydu mu ? bende kınamda hem abiye hem bu tarz bindallı düşünüyorum da tesettür başı uyarmı naparım diye düşünüyorum😦..
Artık tecrübeli olan biri olarak tavsiyede bulunursan çok duacın olurum didem🙂

canimm benim ya hayirli olsun bir ömür boyu mutluluklar dilerim size.. masallah herseyin nekadarda güzel olmus.. herseyi düsünmüssün..bizimle paylasdigin icin tesekkürler canim, bu sayede bende neler yapacagimi bilmis oluyorum🙂 thanks🙂

hint kınalarını nerden buldunuzz arayıpta bulamadıgım şey..

didemcim fikirler harika, özellikle mumlara bayildim ve o güzeller cok orjinal:)
baska fikirlerini merakla bekliyor olacagim…

çok güzel olmuşsundur eminim ,herşey birbiriyle uyum içinde ,tekrardan Allah huzur ve mutluluk versin amin

herşey çok iyi düşünülmüş bencede en ince datayına kadar.çok hoş görünüyor şimdiden kurabiyerler çok hoşuma gitti.yakında nişanım war bnm de bu detayları kullanabilirim bende.ayrıca blogunuzda ev dekorasyonu ile iligili şeylerde görmek mutlu edecek beni söylemek istedim.turkuaz ev moda gibi=) mutluluklar dilerim başarılar

Beğendinizmi ne demek en ince ayrıntısına kadar allah nazardan saklasın herşey mükemmel olmuş bindallın, kurabiyeler, el gülleri, el mumları tek kelimeyle süper.

çok hoş incelikler var…
bunları paylaştığın için teşekkürler…
ben de kardeşleriminde bunları uygulayabilirim
tekrar hayırlı olsun tatlım
çok mutlu olasın…

herşey çok güzel olmuş allah mutlu mesut etsin inş buarada hint kınalarını nerden buldunuz bizim de bulamadığımız tek şey?

günay pembe tesekkür edrim. Pembe elbisemi yayınlamak istiyorum çünkü çok severek giyindim🙂 inşallah yayınlayamaya çalışacağım.

Fulya evet sizin düğünü takip ettim😉 inşallah sende kınanda hazırlarsın o zaman…

Mine çok teşekkürler

dekorapsuwasyon. çok teşekkür ederim.

Vildan teşekkür ederim. Kına gecesi bayanlar arasında oldugu için başım açıktı yani saçımı yaptırmıştım eşarp değil…

Yarimay rica ederim canım ne demek. Seninde her şey gönlünce olsun inşallah

berna hint kınaları mısır çarşısından

nergiscim çok teşekkürler. İnşallah diğerlerinide yayınlamaya çalışacağım..

dikiş dersi amin çok saol

aslı çok teşekkürler:) inşallah oda olur🙂

İlkaycım çok teşekkürler beğenmene sevindim..

zssm; çok teşekkür ederim canım

beyza teşekkür ederim hint kınalarını mısır çarsısından bulabilirsin

bravo yine didem herşey çok ince düşünülmüş hepsi çok güzel

tatlım harikasın vallahi herşey harika olmuş tekrar hayırlı olsun..bu arada marka olayına bayıldım bekliyorum merakla gelişmeleri canım sevgiler..

Didem hanım,uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum.Sözünüzden itibaren tüm nişan,kna,düğün vs..inceledim ve hayran kaldım.Herşey 4X4lük olmuş emeğinize sağlık..

Merhaba, Allah mutlu etsin. Kina gullerini nereden aldiniz? Nasil tasarladiginizi anlatirsaniz, bende kendim uygulayabilirim. Cok tesekkurler simdiden.

Ablacim kina mumlari icin kullandiginiz siseler ne siseleridir???

merhaba buket ben,
bende nişanlıyım düğün hazrılıklarına başladık herşeyin mükümmel olmasını istyorum kına gecesi için herşey harika olmuş bayıldım:) acaba o mumları nasıl yaptınız banada anlatabilir misiniz? Bide el güllerini nerden buldunuz?Bilgi verirseniz çok sevinirim.

merhaba buket ben,
bende nişanlıyım düğün hazrılıklarına başladık herşeyin mükümmel olmasını istyorum kına gecesi için herşey harika olmuş bayıldım:) acaba o mumları nasıl yaptınız banada anlatabilir misiniz? Bide el güllerini nerden buldunuz?Bilgi verirseniz çok sevinirim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: