turkuazesarp

TURKUAZ ESARP’DAN GUZEL BIR HABER ! TURKUAZ MODA COK YAKINDA SIZLERLE !

Posted on: Eylül 14, 2010

Oncelikle gelinligim icin yazmis oldugunuz tum yorumlar icin cok tesekkur ederim.
Mailler icin de tekrar tesekkurler. Mailleri hepsine tam olarak cevap veremedim ama en kisa zamanda cevaplayacagim.
Simdi ise sizlere yepyeni ve cok guzel bir haber vermek istiyorum.

Turkuaz Esarp’i yazmaya basladigim daha ilk postta sizlerle hayalimi paylasmistim.
Tesettur modasi ile ilgili kendi markami olusturmak istedigimi…
Bunun icin senelerdir kucuk kucukte olsa bazi adimlar attim. Ama artik atip Turkuaz Esarp’in siz degerli okuyucularin da destegi ve ilgisiyle daha buyuk adimlar atmanin zamanin geldigini dusunuyorum.
Bunun icin calismalara basladim bile.
Yeni Markamiz : TURKUAZ MODA..
Tesettur markamin ismini cok dusundukten sonra en cok yakisicak ismin bu oldugunu dusunuyorum. Cunku Turkuaz Esarp Blogu sayesinde sizlerle bulusucak bu marka!

Sizler icin 2011 sonbahar ve kis mevsimi icin cok guzel bir koleksiyon hazirligi icerisindeyim.
Koleksiyonda tesetturlu bayanlarin tam ihtiyaci olan tasarimlar bulunucak.
Uzun etekler, bluzlar, gomlekler, uzun elbiseler, trenckotlar…

Urunler hazir oldugunda sizlerle yeni acacagim Turkuaz Moda internet sitesinde yayinlayacagim ve siparis uzerine calisacagim.
Hepsinin cok hos tasarimlar olmasini istedigim icin cok titiz calisiyorum ve bundan dolayi biraz daha zamana ihtiyacim var.
Butun urunlerin belirli bir konsept icerisinde ve her bir parcayi aksesuarlariyla, esarbiyla, brosuyla vs.. tasarlamayi dusunuyorum.
Bu sure icerisinde sizlerden de yardimlarinizi, fikirlerinizi ve onerilerinizi merakla bekliyorum .

Hatta internette gorup begendiginiz modellerden fikir ve ilham olmasi adina bana fotograf gonderebilirsiniz.

Siz yeni olusmakta olan bir tesettur markasindan neler beklersiniz, neler istersiniz ?
Benimle paylasirsaniz cok memnun olurum.

Heyecanla ve Mutlulukla Kocaman Sevgiler!…

35 Yanıt to "TURKUAZ ESARP’DAN GUZEL BIR HABER ! TURKUAZ MODA COK YAKINDA SIZLERLE !"

hayırlı olsun. hayallerine ulaşmana sevindim. darısı hayal kurmayı seven herkesin başına 🙂

hayırlı uğurlu olsun… dört gözle bekliyoruz bizde…

bence tesettür markalarının en büyük eksiği spor giyime önem vermemesi. ben bir üniversite öğrencisiyim. Tesettür mağazasından aldığım hangi kıyafetle okula gidebilirim ki…
Tavsiye istediğin için yazayım dedim.Hayırlısı olur inş. Şimdiden kolay gelsin 🙂

harika bir fikir didem. başarılar diliyorum bütün kalbimle 🙂 benim bir tesettür firmasından beklentim pantolonla giyilebilecek kadar uzun ve şık tunikler…

caniim ne mutlu oldum
ne guzel bir mutluluk umarim cook basarili olursun 😉
sevgiler yolun acik olsun…

boyle bir markadan ne beklerim ?

-evet tesettüre uygun olsun ama genç işi olsun, hani her yerde aradığımız ama pek bulamadığımız hem trendi hem de kapalı ürünler.

mesela blogumda sezondakı etekler postu yapmıştım,ordakilerin uzunları olsaa 🙂

http://yenilerleheyecanlan.blogspot.com/2010/09/yeni-sezonda-etek-modas.html

konsept içinde olması çok güzel bir fikir. hayırlı olsun, ilk takipçilerinden olucam 🙂

moda olan her ne varsa tesettürlüler içinde aynılarının olmasını isterim. trendlerin bizede uygulanmış olmasını. Ve en çokta bolerosuz abiye kıyafetler kurtulalım artık bolero mahkumiyetinden

hayırlı olsun

Didem,inanamıyorum bu harika bir haber 🙂 Hatta harika bir tesadüf 🙂 Bende haftalardır bunun için uğraşıyorum,şirket kurulumunu başlatmam gecikti ve çok da uzun sürdü.Ama şükür ki bugün istediğim haberi aldım 🙂

Benimki biraz farklı sadece dış kıyafetler üzerine çizimler yaptım.Sana göstermek için sabırsızlanıyorum 🙂

Başarılarının devamını diliyorum tatlım tesettür modası konusunda ikimizinde güzel yerlere geleceğine eminim 🙂

Sevgiler

HADI HAYIRLI OLSUN CANIM INSALLAH BÜTÜN HAYALLERIN GERCEKLESIR HERSEY ISTEDIGIN GIBI OLUR.. EMINIMKI ISTEDIGINE ULASACAKSIN CIZIMLERIN COK HOS EE BIDE BUNU GERCEKLESTIRDINMI TABIKI GELINLIGINI GÖRDÜK ABLANIN ABIYESINI EE DÜSÜNCELER SIZE AIT OLDUGUNDAN TASARIMLARDA TABI MARKA OLURSUN CANIM.. COK ÖPTÜM SIMDIDEN TEBRIK EDERIM ..

hayırlı olsun canım…
herşe istediğin gibi olur umarım 🙂

harıka kesınlıkle boyle oncu bayanlara ve ıkırlere ıhtıyacımız var..senı tebrık ederım..su an kı durumumla ılgılı ama cevremdende bıldıgım ıcın tesettur hamıle modası dıye bırsey yok..o kadar zor bır surec oluyorkı bu yuzden bu konuyuda unutmamanı rıca edecegım…
sevgıler basarılar canım..

süper oldu bu haber ya.En kısa zamanda bekliyoruz.Çünkü açıklıkla kapalılık arasında kalmış kıyafetlerden sıkıldım.Sadece tesettüre özel modeller arttıkçe seçme şansımız çoğalacak.

takibe aldığım ilk blogtu turkuaz eşarp.. hayırlısı olsun yolunuz açık olsun..

hayırlı olsun canım…
benim en büyük sıkıntım ve beklentim tesettür firmalarında pantolanla giyilebilecek genç işi şık ve modaya uygun tuniklerin olmayışı.bana etek hiç yakışmaz,pantolonlada giyilebileceğim parçaları tesettür firmalarında bulamıyorum malesef,olanlar da çok allı pullu,yaşıma uymayacak şeyler,buna bir el atarsan benim gibilerin derdine derman olursun sanırım…

Didem hanım bu fikrinizi çok sevdim umarım daha da genişletirsiniz.tesettür modasına ait ürün bulmak gerçekten çok zor. Samsunda yaşıyorum ve yeni kapandım ramazanın ilk günü kapalı olarak başladım hayata.uzun zamandır eşarp ve trençkot alıp duruyordum ama bulmak o kadar zorki hem çok şık olacak aradığım hemde kapalı imkansız neredeyse çok ünlü birkaç tesettür markasının ürüleri de bir felaket hepsi inanılmaz kadınsı.ben nasıl olurda tesettür modası Türkiyede ihmal edilir anlamıyorum büyük bir kitle var aslında umarım sizin çizimleriniz daha özgün, spor ve aynı zamanda da şık olur. güzel elbiseler bulmak zor hele yazın herşey o kadar açık saçık üretiliyorki açıkken bile alıp giyemezdim.Facebookda satış yapan sayfaları tanıdım da beğendiğim marka eşarpları kolaylıkla alabilir oldum Samsunda satılmıyor o tarz ürünler.sizin ürünlerinizinde talep göeceğinden eminim merakla bekliyorum.Allah yolunuzu açık etsin..

Merhaba uzun zamandır sessiz takipçilerdenim..artık sesimi çıkarayım dedim…Bende modayı yakından takip eden genç tesettürlü biri olarak böyle yeni ve genç tasarımcıların Türkiyede çok ihtiyaç olduğunu düşünüyorum..Ve senin içinde çok ama çok sevndim…Tesettür denilince akla gelen ve tarzı birbirinin aynı olan birkaç markanın dışına çıkacak özgün ve hoş tasarımlar bekliyoruz…Eminim benim gibi o markalardan alışveriş yapmayan çok insan vardır. Büyük merakla kreasyonunu beklemedeyim…Rabbim çıktığın yolda seni muvaffak etsin inşallah…Ne güzel artık bizimde özel tasarımcılarımız olcak Canım arkadaşım Eylülüme ve sanada bol şans…Sevgiler

didemcim bana en son yorum yazdın ya sana ayrıyeten bir mail atim de oku derken aradan kaynadı gitti.Canım benim bazı insanlar vardır ne kadar tanıdığını zannedersin ama seni hayal kırıklığına uğratırlar, şaşırtırlar.Benim seninle ilgili hep çok güzel hislerim var. Bahse girerim pek çok kişi de benimle aynı şeyleri düşünüyordur. Moda konusunda birşeyler yapman harika olmuş, neye elinizi atsanız kardeşinde sen de maşallah başarıyorsunuz, bunu da Allah'ın izniyle en güzel şekilde yapıcaksın. Sadece bizleri ihmal etme yeter bak artık düğün telaşın kalmadı bahanen yok ona göre:)) kocaman öpücükler kardeşine selamlarr

bu çok güzel bır haber :)))
sıkı bır takıpcın olarak kendı adıma çok sevındım bız tesetturlu bayanların modern şık ve rahat kıyafetlere çok ıhtıyacı var ama karsılığını alıcak yermız yok ınsallah sana uğurlu gelır turkuaz moda :)))

Allah'ım Allah'ım sevinçten ölebilirim.Emin ol bi adsız olarak en sıkı takipçinim ve en iyi müşterin olacağım;))) (bTL)

Kurabiye işinde ne kadar başarılı bir hatun olduğunu anlamıştık. Evel Allah bu işide çok güzel sonuçlarla ortaya çıkaracağına eminim şimdiden kutlarım başarılarının devamını dilerim.

bende bu habere çok sevindim.benimde sizden isteğim başını açarak çalışmak zorunda olan ve tesettürüne çok dikkat eden bayanlar için birşeyler yapmanız.ben pantolonda giymiyorum ve iş yerinde giyebileceğim kıyafetlerde sıkıntı çekiyorum.hamileler içinde fikirlerinizi eksik etmeyin.

Didoş çalaışamlar hızla sürerken kolaylıklar diliyorum, aslında tesettürde olması gerekenleri ve eksikleri birebir tecrübe ediyoruz o yüzden hazırladığın çalışma bu boşluğu dolduracak eminim canım . Allah kolaylık versin mucukus:)

hayırlı olsun bu fikri gerçekleştirmene sevindim didem…heyecanın daim olsun…

tebrik ediyor ve merakla bekliyorum
ürünlerinizi merakla bekliyeceğim.Umarım gömlek,uzun etek modelleri üzerinde yoğunlaşırsınız

isabetli bir karar olmuş,başarılar.. peki tasarladıklarını kim dikecek, fazla maliyet gerektiren bir iş değil mi? biraz prosedüründen de bahsedersen çok mutlu olurum çünkü senin gibi girişimci bayanların cesaretlenmesi ve tesettür kıyafetleri piyasasının güzelleşmesi lazım!

Merhabalar. Çok güzel ve bir o kadarda sevindirici bir haber. Bence en önemli sorun biz tesettürlü bayanların etek bulma sorunu. Biliyorsunuz düşük bel gibi sevinsiz ve bir o kadarda gereksiz bir moda var. Ve beğendiğimiz bir eteğin boyu çok sorun olmakta. Umarım bizlere bol bol etek modelleri yaparsınız. Şimdiden tebrikler. Rabbim kolaylıklar nasip etsin…
Pınar Y.

Hayirli olsun caniim, merakla bekliyorum : )

sana basarilar diliyorum canim ve merakla takip edecegim :)hayirli olsun

hayırlı olsun Rabbim bol kazançlar ihsan etsin ,hiç bir emek zayi olmuyor ,yardıma ihtiyacın olursa buralardayım

yaaa kurabiyelerin tarifini alabilirmiyim çok şekerler=)

BÜTÜN GÜZEL DESTEKLEYİCİ ŞEVKLENDİRİCİ SÖZLERİNİZ İÇİN HEPİNİZE AYRI AYRI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. YORUMLARI OKUDUKÇA İLHAM ALIYORUM VE SİZİN İÇİN ÇOK GÜZEL TASARIMLAR YAPMAK İÇİN DAHA DA HEYCANLANIYORUM.

HEPİNİZE SONSUZ SEVGİLER…

merhaba ben ayse gelınlıgınız cok sıktı ozellıkle ablanızın elbısesı:)bende nısanda evlenıcem daha fazla tesetturlu gelınlıklere yer verırsenız sevınırım tesekkurler…

merhaba ben ayse gelınlıgınız cok sıktı ozellıkle ablanızın elbısesı:)bende nısanda evlenıcem daha fazla tesetturlu gelınlıklere yer verırsenız sevınırım tesekkurler…

Bir Yanıt Bırakın

