turkuazesarp

GİTMEDEN ÖNCE…..

Posted on: Temmuz 14, 2010

Evet biraz ara verme vakti. Zaten uzun zamandır yazılarım arasında uzun aralar oluyordu malesef. Ama bu aradan sonra inşallah daha sık ve güzel paylaşımlarımız olucak.
Takdir edersiniz ki evlenmek günümüzde çok büyük bir telaş içerisinde oluyor.
Uzun zamandır ev eşyaları, düğün kıyafetleri, çeyiz serme, ev yerleştirme, kına kıyafeti, ayakkabılar vs vs… derken bloga zaman ayırma gibi bir şansım olmadı.
Şu ara da en çok kına gecesi organizasyonu ile ilgilendiğimden kına gecesi ile ilgili küçük bir ayrıntıyı sizle paylaşmak istedim.
Umarım beğenirsiniz.
Daa sonra çok orjinal fikir ve ayrıntılarda paylaşmak istiyorum.
Ama önce şu süreci bir atlatıyım hayırlısı ile inşallah!
Bu yüzden sizlerden de dualarınızı bekliyorum!
Bilmiyorum yorumlara dön(e)meyen, mailleri geç cevaplayan blog yazarınıza ne kadar edersiniz ama🙂 artık anlayışınıza sığınıyorum :))).
Bu süreçte ki herkese Allah kolaylık versin!
Ve tüm okuyuculara kocaman sevgiler!
Not: Yayınlayamadığım sizden gelen fotoğrafları en kısa zamanda yayınlayacağım döndükten sonra. Siz göndermeye devam edebilirsiniz!

14 Yanıt to "GİTMEDEN ÖNCE….."

mutluluklr cnm hersy sorunsz ve istediğn gıbı olur inş

Abowwww ben Didem ne zaman gelcek derken bir ara daha vermiş🙂
Allah kolaylık versin hayırlısıyla güzel bir sona ulaş inş.
Allah tamamına erdirsin kısa zamanda fotoğraflarını bekliyoruz:)

Allah yardımcın olsun…
herşey istediğiniz gibi olsun inşallah

canım Allah yardımcın olsun.inan 4 gözle bekliyorum gelinlik,kına elbisesi v.s,,v.s…sen hayırlısı ile atlat bu günleri canım :)))mutluluklar diliyorum🙂

ne hoş bi davetiye olmuş bu böylee çok şirin

Herşey gönlünce olsun Rabbim yar ve yardımcın olsun bu hoş güzel ama yorucu günlerinde

Sevgiler

ben çok yeniyim bu kapanma işinde ilk senin bloguna girip orda öğrendim bisürü şey senle biran önce tanışmak istiyordum ama kısmet düğünden sonrayaymış inşaAllah çok ama çok mutlu olursunn o sıkıntılı dönemi biran önce geçirirsinn çok bekletme ama bizi:):):)

Allah kolaylık versin ve tamamına erdirsin🙂

Bu işler gerçekten çok zormuş;ablamın 1 ay önce düğünü vardı ve son 3 ayımız o kadar koşturmacalı geçti ki :S ayy hatırlamak bile istemiom🙂

ben geldım siz kaçıyorsunuz.. dönüşte görüşürüz inşlhh

yeni izleyicinizim.siteniz çok hoş..

http://www.memolininannesi.blogspot.com

didemcim…
uzun süredir bende hem yazamıyorum hem de okuyamıyorum…
bugün bu yazıyı okuyunca bir tuhaf oldum…
Rabbim sana hayırlı bereketli bol sevgi dolu çoluklu çocuklu eşinle birlikte bir hayat nasip etsin…
öpüyorum…
herşey dilediğince olsun🙂

didemcim…
uzun süredir bende hem yazamıyorum hem de okuyamıyorum…
bugün bu yazıyı okuyunca bir tuhaf oldum…
Rabbim sana hayırlı bereketli bol sevgi dolu çoluklu çocuklu eşinle birlikte bir hayat nasip etsin…
öpüyorum…
herşey dilediğince olsun🙂

canım Rabbim işini rast getirsin ben ağbilerimde yaşadım bu tecrübeyi nasıl olur diyeceksin ama herşeyle ben ilgilendim son ağbim 1ay önce evlendi düğün salonuda dahil ben koşturdum:DD unutkan olmaya başladım düğün sırası ve sonrası sen yine iyisin tatlım..neyse merakla bekliyorum düğün ve kına postlarını sevgiler canımm…

merabalar sitenizi ilk actiginiz zamandan beri okudum cok begendim belkide beni en cok ceken sey ayni yasda olusumuz ve evlilik asamasinda olmaniz beni cok heyecanlandirdi ve umutlandirdi insallah dugununde hersey gonlunce olur simdidem mutluluklar,,,

bende nerde bu kız yazmıyo diyodum.uçup gitmiş..mutluluklar

merhabalar… Bu kaftanlı kına kızının orjinal resim görselini nerden bulabilirim .. yardımcı olurmusunuz? teşekküler

Bir Cevap Yazın

