turkuazesarp

NURAN’IN NİŞAN’I (TAKİPÇİLERDEN GELENLER)

Posted on: Haziran 22, 2010

Tüm okuyuculara Selamlar,

Öncelikle bir önceki yazıma gerek maillerle gerek yorumlarla vermiş olduğunuz güzel destekler için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız!
Ablamın kıyafeti ile iligili bir çok soru geldi bu ara hemen unutmadan yazayım kıyafet hazır değil ablam benimde söz kıyafetimi diktirdiğim yere diktirdi. Kemer de türbanının işlemeside aynı yere ait.

Bana gelince hazırlıklar devam ediyor. Çok güzel mailler alıyorum sizden bir çok soru var her şey karıştı ama inşallah cevap vereceğim hepsine zaman bulabilirsem.

Nuran bana mail atıp nişanı ile ilgili siteden çok fikir aldığını bu yüzden bizimle kendi nişanı ile ilgili fotoğrafları paylaşmak istediğini söyledi. Ben çok beğendim. Umarım sizede fikir olur.

Sizde günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama şekillerini, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinliklerinizi vs… burada yayınlanmasını isterseniz, fotoğraflarınızı bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.

3 Yanıt to "NURAN’IN NİŞAN’I (TAKİPÇİLERDEN GELENLER)"

oooo bu da cok guzeeel. Mutluluklar 🙂

çok beğendim :)) kızda güzel maşallah

merhaba..

nuran hanım bu elbiseyi nerden almış nasıl öğrenebiliriz acaba?

Bir Cevap Yazın

