turkuazesarp

YETER ARTIK !

Posted on: Haziran 16, 2010

BÖYLE İNSANLARA PİRİM VERMEMEM GEREKTİĞİNİ BİLİYORUM AMA DAHA FAZLA DAYANAMAYACAĞIM ARTIK! BAZILARI YA TAKINTILI YADA HAYATTA GERÇEKTEN YAPACAK DAHA ÖNEMLİ ŞEYLERİ YOK. NEDEN İNSANLAR BİR YERLERE GELMEK İÇİN BİRİLERİNE SATAŞMA İSTEĞİ DUYAR ANLAMIYORUM.

BUGÜNE KADAR BLOGUMLA İLGİLİ BİR ÇOK KONUDA SUİSTİMALE UĞRADIM AMA HEP SUSTUM ARTIK YETER DİYORUM VE DAYANAMIYORUM. BEN NE KADAR KİBARLIĞIMI TERBİYEMİ KORUMAYA ÇALIŞSAMDA BAZI İNSANLAR BU DİLDEN ANLAMADIKLARI İÇİN FAZLACA ÇİRKİNLEŞEBİLİYORLAR MALESEF.

OLAYI ANLATMAYA DEĞER BİLE BULMUYORUM AMA DEDİĞİM GİBİ İNSANLARIN BAŞKA İŞİ GÜCÜ OLMADIĞINDAN BU KONU İLE İLGİLİ BİR POST BİLE YAYINLAMIŞLAR.

KENDİSİNİN BLOGUNUN OLDUĞU BİLE BİLMEDİĞİM BİRİ BANA GEÇEN AY BİR MAİL ATTI VE FİKİRİMİ SORDU BENDE KENDİSİNE GÜZEL BİR DİLLE AÇIKLAMA YAPTIM VE ÇOK MEMNUN OLDUĞUNA DAİR BİR MAİL ALDIM.

DAHA SONRA DİLERSEN BU SORUNU BLOGDA YAYINLAYIP OKUYUCULARIN FİKRİNİ ALABİLİRMİYİM DİYE SORDUM KENDİSİDE BU KONUYA ÇOK SEVİNDİ.

BİRAZ ARADAN SONRA KONUYU BLOGUMDA YAYINLADIM TÜM İYİ NİYETİMLE. SADECE KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAŞILMAYI KENDİSİ UZTTIKÇA UZATMIŞ VE İZİNSİZ BİR ŞEKİLDE MAİLLERİMİ BLOGUNDA YAYINLAMIŞ . BENİM İÇİN HİÇ PROBLEM DEĞİL MAİLLERİMDE DE GAYET GÜZEL BİR DİLLE İFADE ETTİĞİM İÇİN HERKES GÖREBİLİR.

AMA BU KADAR KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAŞILMAYI NE DEMEYE BU KADAR BÜYÜTÜP POST HAZIRLAYIP İNSANLARIN BENİM HAKKIMDA YANLIŞ DÜŞÜNMELERİNE SEBEB OLUYOR ANLAYAMIYORUM.

BU ARALAR BİR ÇOK KOŞUŞTRMA İÇERİSİNDEYİM BİR MAİLİ YANLIŞ ANLAMAM ÇOK NORMAL.

TAMAMEN İYİ NİYETİMLE BANA ATTIĞI MAİLİ UZUNCA BİR ŞEKİLDE CEVAPLADIM.

BEN KENDİSİNE YARDIMCI OLMAK İSTEMESEM MAİLİNİ BİLE CEVAPLAMAZDIM.
BANA TÜRBAN FOTOĞRAFLARI ATMIŞTI VE BENİM NİŞAN TÜRBANIMIDA ÇOK BEĞENDİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ. BEN BUNU UNUTMUŞTUM SADECE.

KENDİSİNİN ASIL SORMAK İSTEDİĞİ SORU BENİM NİŞAN TÜRBANIM ÇOK MU SADE GELİRMİŞ GELİN BAŞI OLARAK ETRAFINDAKİLER GENELDE SADE OLUR DEMİŞ.

BEN BU AYRINTIYI ATLAYARAK (UNUTTUĞUM İÇİN) SADECE BANA GÖNDERDİĞİ BİR MODELİ YAYINLAYIP SİZE SADE Mİ DEĞİL Mİ SİYE SORDUM. OLAY BU. SİZCE BUNUN NERESİNDE BİR ART NİYET OLABİLİR.

BEN KENDİME BU OLAYDA NASIL BİR PAY BİÇMİŞ OLABİLİRİM SİZCE. ÖYLE BİR NİYETİM OLSA BENİM NİŞAN MODELİMİ ÇOK BEĞENMİŞ DİYE YAZMAK BENİM DAHA ÇOK İŞİME GELİRDİ. AMA DEDİĞİM GİBİ BEN BU AYRINTI UNUTMUŞUM ASIL.

BANA GÜZELCE BİR MAİL ATIP ZATEN YANLIŞ ANLAŞILMA OLDUĞUNU SÖYLESEYDİ HEMEN DEĞİŞTİRİRDİM.

EVET İŞTE BU KADAR KÜÇÜK BİR OLAY AMA İNSANLAR OLAYLARI ÖYLE BİR BÜYÜTÜYORKİ GEREKSİZ YERE GERGİNLİK OLUŞTURUYORLAR.

BEN GERÇEKTEN ANLAMAKTA ZORLUK ÇEKİYORUM.

DEDİĞİM GİBİ KENDİSİNİN BLOGUNDAN HABERİM BİLE YOKTU.

BURADA ADRESİNİ YAYINLAYIP KENDİSİNE PRİM VERMEK İSTEMİYORUM.

KENDİSİDE O YAZIYA YORUM YAPINCA BLOGUNDAN HABERİM OLDU. (DAHA SONRA DA YORUMUNU KENDİSİ SİLMİŞ BU ARADA)

BİRDE YAZDIĞI POSTTA BENİM İÇİN YORUMLARDA AHLAKSIZ YAZMIŞ KENDİNİ BİLMEZ BİRİ.

ŞU OLAY İÇİN İNSANLAR KENDİLERİNİ NE HALLERE DÜŞÜRÜYORLAR.

YAZIK!

22 Yanıt to "YETER ARTIK !"

CANIM HIC ALIDIRIS EDIPDE MORALINI BOZMAYA DEGMEZ BISEYMIS BU OLAY.. ASLINDA COK BASIT DEDIGIN GIBI BILGILENDIRMIS OLSA YANLIS ANLAMISIN DIYE ORTADA SORUN OLMAZDI YINE BAKARSAN SORUN OLACAK BISEYDE YOK .. HIC ÜZÜLÜP KEYFINI KACIRMA BITANEM COK ÖPÜYORUM..

çok teşekkür ederim canım keşke herkes senin gibi anlayışlı olsa

hıc canını bıle sıkma dıdemcıgım…
ınsan soyledıgı sözlerle vardır.namını bellı eder.degerini biçer.bır yanlıs anlasılmayla kötüleme politikası cok çirkin.

ınsanız malum aklımız baska yerde olursa sayet maılı yanlıs okuyabılırız.cok normal.
maılle ıletısımın dezavantajı ıste bu.

sevgılerr.

bence fazla takma kafaya… Bak canim yarin zaten Regaip Kandili… ben kendimi oyle odakladim… Bu da bir sinav ve sabir gostermeliyiz ins.. Seni hep takipteyim… her zaman yorum birakamasamda… bu sefer ama yazmadan gecemedim… sevgiler medinem

Canım benim ya seni ne kadar üzmüşler kırmışlar. Sen gerçekten inanılmaz kibar, anlayışlı,değerli bir insansın. Benim anlamadığım karşındaki insan kimdir bilmiyorum ama neden bu kadar art niyetli? Neden olayı iyi yönünden alıp değerlendirmek yerine sana böyle muamele etmiş onu anlamadım.Herkes hata yapar, sen şu an koşturmadasın, dalgın olabilirsin, yanlış da anlamış olabilirsin. Ama bunu anlattığın gibi kötü şekilde deşifre etmişlerse çok ayıp yakışık almaz…Hepimiz insanız hepimiz hata yapabiliriz.Kalp kırmamak lazım, bile bile can acıtmamak lazım. Sen hanımefendi bir kızsın böyle devam et canım benim

evet bencede kafaya takipda üzülme.. üzücü bi olay evet, neden bunu bukadar büyütmüs neden direk sana söylememis de kendi blogunda yayinlamis??aman bosver..

Didemcim canım benim,ben senin gülümsemene alışkınım.Boşver gitsin arkadaşım.Üzme kendini düğün arefesinde 🙂
Bu arada ablanıda tebrik ediyorum detaylar harika 🙂

boşver bende bir forumda yanlış anlaşılmıştım.insan niyetinin dışında analaşılınca sinir oluyo.ama rahat ol.

anaaa burda kimler kimler varmış:D canım yazını okudum.bloğunuda yeni keşfettim.ve nişan,söz fotoğrafların zevkin beni meshetti.BEN AZCIK UZUN YAZILARIMLA MEŞHURUM UMARIM SIKIMAZSIN OKURKEN 😀

Bence prim vermicem demişsin ki daha önceki soru postunuda okudum.ART NİYET YOK GERÇEKTEN.Hem takma bunun için post yazman bile bir prim aslında.Senin daha önemli işlerin var mesela DÜĞÜN ARİFESİ HAZIRLIKLARI GİBİ.

YAHU SÖZ VE NİŞANIN BÖYLEYSE DÜĞÜNÜNÜ MERAK EDİYORUM DOĞRUSU.VE BENCE PERİ MASALLARINDAKİ GİBİ BİR ORGANİZASYON OLUR.

NEYSE ŞİMDİLİK KISA KSİYİM DAHA UZUN YORUMLARDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE:dÇOKÇA ÖPTÜM.

Tatlım Allah kolaylık versin bana da bazen abuk yorumlar geliyor yayınlamıyorum amaaaan çekemeyen çok çatlak var(dostlar sizi tenzih ediyorum anladığınızı düşünerek yazıyorum;D)seninde dediğin gibi prim topluyor bu edepsizler ama buraya yazmakla iyi ettin konuyu anladık ama kim olduğunu bilemiyorum:((çok ayıp etmiş herkes ektiğini biçer demek başına gelecek var hatunun..Süpersin,harikasın,çoooook tatlısın canım benim sen hep böyle kal emi;Dçok seviyoruz seni aradaki vızıltılara kulak asma..Bu arada ablana da mutluluklar diliyorum yazamadım postuna Rabbim her ikinizinde işini rast getirsin canıncım kıyafetler her zamanki gibi güzel ama giyenlerde marifet tabii;D Allah'a emanet ol tatlım sevgiler..

canım benım insanlar bir bloglarını tanıtmak için neler yapacağını şaşırdı.. tv kanalı gibiler aynı.. boşver bir yalnış anlaşılmaydı o postunuda okudum gayet masum bir fikir alışverişiydi neden büyüttüldü ben anlamadım bile… boşver sen yoluna devam et arada çıkar böyle arızalar…

iletisim kazasi…
Hep söyle düsünüyorum, ben diyorum kanser olsam,daha evvelden yasadigim sorunlar bana cok kücük görünür.Cünkü hastayimdir ve kanser bütün problemlerimi silip süpürür ,kendi basina problem kontenjanimi doldurmustur.
Iste bu yüzden insanlar birbirini anlayamaz, hayatin aslinda ne büyük bir nimet, bazi sorunlarinda sadece iletisim kazasi oldugunu bilmeden. Simdi Didem biz sana hak verdik diyelim, ne kazandin?
Ya da diger hanima hak verdik ne kazandi?
Neden sorunlar iki kisi arasinda kalmaz ve cözülmeden kördügüm olarak birakilir.
Evet senin icin kücük sayilan bir detayi atlatmissin, ama bu karsidaki icin önemliymis ve sen bu detayi atladigin icin , bahsi gecen sahis kendine (daha dogrusu) fikirlerine deger verilmedigini düsünmüs ve de tepkisi sert olmus. Ki bazi insanlar biraz sert olur, tepkileride.
Belli ki ikinizde stresli zamanlar geciriyorsunuz ve yolunda gitmeyen ya da sizi strese sokan seyler ikinizide germis.
Bir olayi ele alirken sen haklisin ya da o hakli seklinde degerlendirmek sadeece bir tarafin kendini hakli görmesiyle sonuclanir ve bu kisinin egosundan baska bir yere hizmet etmez. Onun icin (genel olarak) insan bir sorunla karsilastiginda ya da biri kendisine yanlis bir davranista bulunmussa karsisindakine bilmukabele ayni ya da bir benzeri bicimde misilleme yapmak yerine ortayi nasil buluruz, kendimi nasil ifade ederim, bu yanlis anlasilmayi nasil giderebiliriz diye düsünmeli. Birini harcamak cok kolay, o hakli olsun ya da olmasin. Hosumuza gitmeyeni unut gitsinle cezalandiriyoruz kendimizce, oysa bu kolayliktir ve görmezden gelmekle iyi br sey yaptigimizi saniriz. Önemli olan bizi pisiren, hayata karsi güclü kilan tek seydir yanlis bir davranisa karsi ayni ya da biraz diplomatik ama ayni etkiyi birakacak sekilde degilde, ilimli ve sorunu kökten cözen bir karsilik vermek.
Insan cok zor bir o kadar da kolay anlasilabilecek bir varlik. Bunun icin belirli seyleri bilmeniz gerek. Belki de sorun sizinle alakali hic degil, karsidaki kisi belki o kadar strelsi ki birinden cikarma ihtiyaci icine girdi. Sen ne kadar hakli oldugunu düsünsende, sunu bil ki (tecrübelerime dayanarak , bir psikolog olarak) söylüyorum ki, o da ayni sekilde hakli oldugunu düsünüyor.
Sonuc: Iki insaninda daha birbirilerini tanimadan birbirileri hakkinda olumsuz düsünmesi.

Kim kazandi, Kin kazandi.

senin gibi kaliteli işler yapan ve yayınlayan birini herkesin anlamasını bekleme..sıkma canını…

canını sıkma güzel kardeşim boşver bak kaç kişi senin yanındayız.sonuçta insanız robot değil.ALLAH her işte yar ve yardımcın olsun…

Gerekli yere gerekli cevap verildi sen huzurlu ol.Biz varken sana terbiyesizlik yapamaz kimse.

Adsız''psikolog'' hanımın ya da beyin yazdıkları çok mantıklı geldi bana da didemcim.
Seni seviyoruz ,hep gül…

Bi başkası için hiç canını sıkmaya değmez boşver blogunda yayınlayıpda olayı aktarması tamamen yanlış sana mail atıp yanlış anlaşılma olduğunu söyleyebilirdi seviyesini belli etmiş. Kafana tokadan başka bişey takma 🙂

çok şaşırdım :O

insanlar neleri takıp nelerde uğraşıyorlar…

senin yaptığında nasıl bi art niyet olabilir ki?…

boşver Didem'cim düğün öncesi en ufacık şeyi bile takma kafana (türbanından başka hahah)

öpüyorumm

ay allahım ne komik.. daha yeni okuyorum hiç kafana takma didem.. bu arada ben vildan memnun oldum, yeni sayılırım 🙂
sanki çok önemli bi yanlış anlaşılma…

hay allahım ya millet biri bişey yapsada sıçrasam diye bakıyor noldu bizim hoşgörümüze çöpemi attık,işte bloglar arasında en çok korktuğum yanlış anlaşılıcam ödüm kopuyor geçmiş olsun diliyorum canım..

canım bugünlerde insanlar bir acayip herkes çıldırmış, estetik ameliyattan yeni çıkmış birer gergin ajda pekkanız sanki :)) ben çok yaşadım 2005'ten beri blog camiasındayım neler gördüm neler, sıkma canını bu da geçer 😉

merhaba diyerek basliyorum ara ara sizi takip ediyorum cok seviyeli ve ilgi cekici bir blogunuz var bende sizi takdir ediyorum meyve veren agac taslanir diyerelk devam ediyorum lutfen ama lutfen boyle insanlar yuzunden blogu ihmal etmeyin guzel yazip guzel paylasimlarda bulunuyorsunuz sizi takibe devam edicem sevgiyle kalin

Bir Yanıt Bırakın

