turkuazesarp

ABLAMIN SÖZÜ

Posted on: Haziran 15, 2010


Herkese Merhabalar

Ablamın söz fotoğrafları ile karşınızdayım.
Bahçemizdede güzel bir organizasyon yaptık…
Şaşıranlar için evet ben anlamdan önce evleniyorum 🙂
Neyse ayrıntılara gelelim hemen. Ablamın sözünde diğer işlere koşturmaktan yeni bir kıyafet alamadım geçen yayınladığım siyah beyaz kıyafeti giydim.

Ablamın elbisesi ise nar çiçeği rengiydi.

Süslemelerde ise her şeyi pembe istedi.
Bende hepsini ablamla beraber seve seve yaptım.
Aydan’ın yiğenleri Gülce ve Tuğçe
(Aydan ve Ben:)
Pasta, cupcakeler, kurabiyeler, şekerler, lokumlar süslemeler her şey pembe beyazdı 🙂
Eşarbını ben yaptım beğendiniz mi? 🙂

Anı defteri ve kürsüsünü süsleme de bana ait nasıl olmuş? 🙂

Son olarak bahçe içinde bir kaç süsleme yaptık.

Umarım beğenmişsinizdir.

SİZDE DÜĞÜN NİŞAN SÖZ GİBİ MERASİMLERİNİZİ VE TESETTÜRLÜ ABİYE, NİŞANLIK VE GELİNLERİNİZİ turkuazesarp@gmail.com ADRESİNE GÖNDERİN, BURADA PAYLAŞALIM….

36 Yanıt to "ABLAMIN SÖZÜ"

tüm detaylar şahane olmuş didemcim özellikle ablanın türbanına bayıldım sade ve şık olmuş ellerine sağlık.ablana ve sana ömür boyu mutluluklar dilerim.sevgiler..

Bizde de öyle olmustu, kizkardesim benden önce nisanlanmis ve de evlenmisti 🙂
Cok begendim hem resimleri hem ortami, tabi ki ikinizi de 🙂
Yalniz ablaniz günün prensesi oldugu icin tarafimdan biraz torpilli, bence cok cok güzel olmus, kiyafeti de cok yakismis 😉 Dilerim ikinizde cok cok mutlu olursunuz. Oyh ben mutlu oldum , bana ne oluyorsa 😛

Ellerinize saglik hersey tek kelime ile harika olmus bayildim her bi karesine … MASALLAH diyeyim ablan ve senin icin cok güzel olmusunuz özellikle elbiselerinize bittim harika cok hos olmusunuz zarif.. Rabbim tamamini erdirsin insallah cok mutlu olurlar cok öpüyorum her ikinizide.. 🙂

Rüya gibi derler ya öyle olmuş…Ellerinize sağlık..Allah tamamına erdirsin..Mutlulukları mutluluğunuz daim olsun..

didemcim neler yapmışsın öyle,tam organizatörsün valla….ablanda çok güzelmiş..ama senin yüzün farklı geldi bana..yada azcık tombikledin:)ablanın kıyafetide çok güzelmiş….Allah tamamına erdirsin..

HERŞEY HARİKA OLMUŞ YENİ ÇİFTE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR. ABLANIZIN KIYAFETİNE BAYILDIM ÇOK YAKIŞMIŞ GERÇEKTEN. BAŞÖRTÜSÜ DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.

Çok şık olmuş hepsi elelrinize sağlık.ablana ve sanada bir ömür boyu mutluluklar dilerim…

dengesizterazi

çok güzel herşey allah mutlu etsin inş:)
ben sizinle arkadaş olmak istiyorum eklerseniz sevınırım:)

eglenceli bir tören olmus 🙂

ablana tebrıklerımı gönderıyorum 🙂 allah tamamına erdırır ınsallah.

ıkınızde cok tatlı abla kız saadetı 🙂

ablanın renk secımını cok begendım.zarif bir vucudu oldugundan elbısede cok hoş durmuş.senın secıımınde cok iyi keza gelın hanım baş planda olmalı dimi 🙂

sevgilerle canım.

ablan icin hayirli olsun, tamamina erdirsin, mutluluklar dilerim 🙂

unuttum, hersey cok güzel olmus, söz kiyafetide cok hos..senin giyimine de cok bayildim..
sevgiler

sevgili turkuaz böyle densizleri ve kişiliksiz kompleksli insanları boşşşşşveeerrrr….ablanın nişan bahçesi harika olmuş,ellerinize saglık,Allah içinize sindirsin ve tamamına erdirsin,mutluluklar canım…
sevgiler

kiyafetin rengi cok hosmuss ve tabi ki kiyafet de 🙂 masallah ablani da görmüs olduk, allah nazarimizdan saklasin ama cok güzelmis 🙂

Pembe süslemeler çok güzel olmuş,eline sağlık..Tebrik ederim…

merhaba didem,
blogunu yakından takip ediyorum(: tarzını çok beğeniyorum(: ablanın nişanında ikinizde çok şıktınız.
bir şey rica etsem ablanın nişan kıyafetinde beline taktığı kemeri nereden temin edebilirim?
ablana ve sana ömür boyu mutluluklar(:

Allah tamamına erdirsin inş. ablanı gördükde bide seni görsek 🙂
Herşey muhteşem olmuş en ince ayrıntısına kadar ellerinize sağlık. Ablan ve sende çok şık olmuşsunuz Allah nazardan saklasın keşke benimde bi ablam olsaydı 😦

Sizi tebrik ediyorum Blogunuzu cok seciyorum yaklasik 4-5 aydan beri takip ediyorum:) konularinizi felan giiyim le olan herseyi güzel paylasiyorsunz:) bu arda kardesinzi Allah tamamini erdirsin insl.:)
sizden bi ricam olcakdi günlük tesetür kiyafetleri nle de birseyler olcami acaba?? tesettür konusunda daha cok yeniyim o yüzden:)tsk;)

slm ıkınızede omurboyu mutluluklar dılerım ablanızın elbısesını nereden aldınız acaba cok beqendım qercekten cok yakısmıss. sevqılerımle

herşey süper olmuş canım ama en çokta ablanı beğendim kıskanmassın umarım :)) ablan çok güzelmiş ayrıca kıyafeti de süper!

tatlım çok hoş olmşsn ablan tam osmanlı tarzı olmuşş.ben sizi yeni keşfettim çok beğendm

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

Herşey çook ğüzel olmuş ellerinize,emeğinize sağlık…..
Ablanızın kıyafetini çook beğendim.Tam istediğim ğibi,sade we zarif..Acaba hazır mıaldınız,diktirdiniz mi?Hazırsa nerden aldınız,dikimse nereye diktirdiğinizi öğrenebilirmiyim acaba??
Temmuzun 25inde abimin nişanı war.Ve ben umutsuzluğa kapıldım iyce.Terzi bulamıyorum,bulduklarım uçuk fiyatlar istiyolar..Hazır bakıyorum bulamıyoruum…Hemde Fatihte oturmama rağmen bulamıyorumm..Burdaki bütün abiyeler askılı we full dekolteli..Acaba biz Etilerde falan mı yaşıyoruz??yada bunlar yazın bizim açıldığımızımı sanıyolar yaaaa:)))
Cevabınızı dört ğözle bekliyorum…Tekarar MUTLULUKLAR

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

HERŞEY ÇOK ğüzel olmuş..
Ablanızın kıyafeti hazır mı dikim mi??nerden aldınız,yada nereye diktirdiniz öğrenebilirmim??

Herşey çook Ğüzel olmuş,özellikle de pasta we kurabiyeler,çok lezzetli ğörünüyorlar…Ellerinize sağlık..
Ablanızın kıyafetine bittim,çok sade we ğüzel.Tam istediğim ğibi.(Zaten sizin sitenizide A46 kıyafetlerine bakarken ulaştım ğooğle`dan)
Acaba hazırmı,diktirdinizmi?hazırsa nerden?dikimse nereye diktirdiniz?temmuzun 25inde abimin nişanı war we umutsuzca terzi,model yada hazır kıyafet arıyorum tesettüre uyğun…ama hazır bulmak çok zor,hemde Fatih`te oturmama rağmen….
Cevabınızı dört ğözle bekliyoruum:))SEVĞİLER..ALLAHA eMANET OLUN..

Herşey çook ğüzel olmuş ellerinize sağlık…
Ablanızın kıyafeti çok ğüzel,hazırmı dikim mi?nerden aldınız yada nereye diktirdiniz acaba öğrenebilirmiyiz..bende abimin nişanında ğiymek için kıyafet arıyorum,bana yardımcı olabilirseniz sevinirim…Fatihte oturmama rağmen hazır tesettüre uyğun kıyafet bulamıyorum istediğim ğibi..Yaz ğelince kıyafetler full dekolte oluyo abiyelerde…Acaba bizlerin yazın düğünlere ğiderken açıldığımızımı düşünüyo bu abiye yapan FİRMALAR??Özellikle Fatih`tekiler???
Bu arada ablanızada mutluluklar…Cevabınızı dört ğözle bekliyorum SEVĞİLER…..

Kiyafet nar cicegi rengi degil ki. REsmen opal bir somon. Esarpta nar cicegi rengi on kisimda mevcut. Ayrica bu kadar abartiya ne gerek var anlamiyorum ben; musluman itidal uzere olmali, yaniliyor muyum? Sadece bir soz sonucta. Ben dugunlerin bile satafatli olmasina karsiyim. Satafatli dugun yerine daha sade dugunler yapilsa ve ayrilan parayla da yeni evli cift adina hayr yapilsa….Tabi bunlar benim fikirlerim yanlis anlamayin sizi yargilamak gibi bir amacim yok Didem Hanim, ayrica ani defterini de begendigimi vurgulamak isterim daha sade versiyonu ile:). Sevgiler, selamlar.

merhaba didem..ben yeni keşfettim bloğunu..bizde sizin gibi iki kız kardeşiz ve benimde kardeşim senin gibi benden önce davrandı:)düğünü var.2 hafta sonra..ama ben hala hazır değilim..ablanınki gibi bi eşarba ihtiyacım var.kıyafetim etrol yeşili bi türlü şifon bi eşarp ve abartısız modal bulamıyorum..çok ani olacak ama tavsiye edebileceğin bir yer varmı..mümkünse makul fiyatlı biyer..

ne güzel olmuş ablanın turbanı ,ellerine saglık Allah huzur versin tamamına erdirsin diyorum ,ve ablanız çok güzel bir bayan bunuda söylemeden geçmeyeyim

Yeni goruyorum okuyorum butun bunlari. Ne kadar uzak kalmisim herseyde.
Ablan ne kadar gzuel olmuuus. Kendiside cok tatliymis masallah. Sende ona mi benziyorsun? Eminim oyledir? 🙂
Masallaaah. Hersey dort dortluk, zaten sizden baska birsey beklemezdim. Omur boyu mutluluklar ..

herşey çok güzel olmuş ayrıca sizin siyah beyaz kıyafetiniz çok hoşuma gitti

Sizi tebrik ederim blogunuz çok çok güzel.
Zevkimiz oldukca uyusuyor. Seçtiginiz bütün kiyafetler ve dekorasyonu çok begendim. Ablanizin bu kIyafetine tek kelimeyle BAYILDIM. Bu rengi çok seviyorum, modalide sade ve $Ik.Üstelik kendisine de çok yakismis.

Ha bu arada, ben yurt dIsInda yasiyorum, tesettüre uygun zevkime göre kiyafetler bulmak oldukca güç oluyor.Istanbul'da tavsiye ettiginiz yerleri listelerseniz çok çok memnun olurum.
$imdiden te$ekkür ederim, sizlerede ömür boyu mutluluklar dilerim :))

Bir Cevap Yazın

