turkuazesarp

A46 – TUVANAM

Posted on: Haziran 7, 2010

Tuvanam a46 markası tasarımcı Tuvana Büyükçınar’ın 5 yıl önce oluşturduğu bir marka. Ben bu markayı Ebru Akel’in bir zamanlar sunduğu bir programda giydiği birbirinden güzel elbiselerinin tasarımcısını araştırdığımda keşfetmiştim.

Şimdilerde bir çok ünlüyü kendisi giydiriyor. Demet Akalın’dan, Ajda Pekkan’a Gülben Ergen’den Sinem Kobal’a kadar.

Tasarımları gerçekten çok güzel. Biz de düğün telaşında olduğumuzdan kına gecesi, düğün için vs.. abiye arayışları içerisindeyiz. Özellikle kardeşim Hande için.

Geçenlerde yine bu arayış için Nişantaşı’na A46’ya gittik. Sizin için bir kaç poz çektim ama askıda olduğu için kıyafetler çok net değil.

Dediğim gibi tasarımlar harika, kumaş kalitesi bildiğimiz ipek şantuklar, janjanlı şifonlar ve organzelerden oluşuyor, işlemelerde genelde hazır işlemeler. Buna rağmen fiyatları tahmin ettiğimiz gibi çok yüksek. Yani tasarıma ve Türkiye’nin en önemli tasarımcılarından birinin kıyafetini giyemeye para ödüyorsunuz. Biz en çok yukarıda Sinem Kobal giydiği kıyafeti beğenmiştik yani Hande onu denemek için gitti diyebilirim. Ama dediğim gibi fiyat birazcık yüksek 😉 (6.500TL kadar)

Çalışma şekilleri ise özel dikim şeklinde yani prova vs ile baştan aynı elbise size göre dikiliyor.
Buna zamanda olmadığından elimiz boş çıktık ordan. Ama aradığımız elbiseleri yine beğendiğimiz bir butikten bulduk neyse ki…

Bu arada Tuvana Büyükçınar bebekler için yeni bir koleksiyon hazırlamış gazetede görmüştüm ama yakından çok daha ciciler onlarıda bir ara yayınlarım.

Aslında yazılacaka daha çok şey var ama zaman yok malesef 😦

Maillerede en kısa zamanda döneceğim inşallah. Bu süreç içerisinde dualarınızı bekliyorum.

Tüm okuyuculara Kocaman Sevgiler….

4 Yanıt to "A46 – TUVANAM"

Şu elbiselerden iki tanede benim olsa 🙂 çok şeymi istemiş olurum 🙂 acep
Didemmmmm zaman bul blogunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Merhaba. ben yurtdisinda kaliyorum . Bolerosuz gece kiyafeti bulmak nerdeyse imkansiz. Turkiye 'den ablanizin elbisesi veya o tarz kiyafetleri bulabilecegimiz yerler hakkinda tavsiyede bulunabilir misiniz ?

canım bu markayı ben de çok beğeniyorum a46 markasının tasarımları trendyol alışveriş sitesinde sık sık satılıyor isteyene trendyol davetiyesi gönderebilirim cileklisut@gmail.com adresine bir mail atmaları yeterli.

cok guzel bıyer burası yaaa hepsı benım olsn ıstıyorummmm:)

http://www.swiftasdesire.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

