turkuazesarp

SAKS MAVİSİ ELBİSELER….

Posted on: Mayıs 8, 2010

Bu sene en çok görceğimiz hatta görmeye başladığımız renklerden biri işte mavinin bu tonu veya tonları…


Özellikle gece elbiselerinde ve aksesuarlarda çok kullanılan ve hem ağır, hemde çok şık duran bir renk bence…


Tonlarına göre elektirik, parlement veya gece mavisi olarakda adlandırılıyor.
Tüm tonlarıda aynı güzellikte…

5 Yanıt to "SAKS MAVİSİ ELBİSELER…."

harika bir renk ve harika ciciler🙂

didemcim,
gercekten cok hos bir renk bende bu yil bu renge ve toz pembeye ve mora ve sariya .. ;D
vurulmus durumdayim.ama bu mavide baska yani.kombinlerde coook guzelmis.

Ben severim bu rengi asil duruyor.Guzeldi tesekkurler
Sevgilerimle

Merhaba Didem valla ben de aynı saks maviden kumaş aldım etek diktircem gerçekten renk olarak çok beğendim etek hazır olunca bolgda yayınlicam beklerim inşaallah bu maviler süper emeğine sağlık…

Hatice..

ben bu renqe hastayım zaten en sevdiqim renk yha bide qri düşkünüyüm bu aralar pembeye çok düşkünüm nednese hep mavi qri iayah olmas birasda pembe pudra tonları taqılıyım =))))

Bir Cevap Yazın

