turkuazesarp

SARAR EŞARP 2010 YAZ KOLEKSİYONU

Posted on: Mayıs 3, 2010

Sarar Eşarp 2010 Yaz Kolksiyonu!

Sarar zaten yıllardır var olan başarılı bir marka bir kaç yıldır da kaliteli eşarpları ve güzel desenleri ile dikkatimizi çekiyor…

Benim şahsi fikrim kumaşlarında çok başarılar, hoş desenlerde bulmak mümkün…
Kaliteyi önemsiyenler için güzel bir seçenek Sarar Eşarp.

Benim Sarar Eşarp’a sempati duymamın sebebi ise geçen sene tesettür fuarında standlarına gittiğimde çok ilgili ve güleryüzlü tavırlarıydı…

Siz Sarar Eşarp’ı tercih ediyor musunuz, tercih ediyorsanız hakkında ki düşünceleriniz nelerdir?

7 Yanıt to "SARAR EŞARP 2010 YAZ KOLEKSİYONU"

sanki geçen sene turuncu sarı gibi iddialı renkler kullandılar diye hatırlıyorum pek desnleri de hoşuma gitmemişti,baskıdan dolayı çok fark yoksa maviler hoş görünüyor

evet sarar eşarp kullanıyorum gerçekten kumaş türleri güzel.geçen sezon osmanlı kolekiyonundan edinmştim desenleride hoş…

tatlım bi sen yoksun bi ben arada naki de kayboluyor çok özlüyorum…sarar eşarpların desenleri çok güzel çok beğeniyorum..

Ben pek tercih etmiyorum ama bu örtülerin sahteleri yok..O yüzden tercih sebebi olabilirler..

Sararın geçen sezon çok beğendiğim eşarpları olmuştu ama twil değildi😦 bu sezon twil eşarp koleksiyonunu artırmışlar çok memnun oldum🙂 özellikle resimlerde görünen kemerli fuşya eşarba ve onun pudra pembe+kahveli eşarbına göz koydum. çiçekli karışık renklerden ziyade bu desen gibi modellerinin artmasını dilerim…

açıkcası bu markayı hiç kullanmadım ben paylaşımın için teşekkürler birde ricam kızımın fotoğraf sitesini paylaşırmısınız http://www.anifotograflari.com http://www.rukiyetasci.com teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

