turkuazesarp

PEMBE MERDANE ANNELER GÜNÜ HEDİYELERİ

Posted on: Nisan 30, 2010

Butik Pasta, Kurabiye ve Cupcake Sitem http://www.pembemerdane.com/ ANNELER GÜNÜ İÇİN hazırladığım cupcake ve kurabiyeleri sizlerlede paylaşmak istedim.

Annenize hem lezzetli hemde şık bir hediye vermek isterseniz.

3 Yanıt to "PEMBE MERDANE ANNELER GÜNÜ HEDİYELERİ"

canim hepsi birbirinden güzeller..bizim burda malesef böyle güzellikler yok, yani ben rastlamadim..yurtdisinada siparis veriyormusunuz?
buarada blogumun ismini degisdirdigim icin bloguma ulasamaya bilirsin,http://yarimayfashion.blogspot.com/
sevgiler..

Merhaba didem pembe merdaneyi biraz baktım hepsi birbirinden güzel gözüküyor lezetlerini bilmem ama.emeğine sağlık anneler günü için bende bu tarz bişeyler düşünüyorum yeni yaptıklarından yanlış hatırlamıyorsam figürlü kurabiyeler yaklaşık yarım kilo varmış gibi duruyorlar .yaklaşık fiyat verebilirmisin.standart boy heralde bazen resimler yanıltabiliyor içeriği nasıl.şimdiden teşekkürler.sevgiyle kal

yaaa cok guzeller hepsını yemek ıstıyorumm:)

http://www.swiftasdesire.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

