turkuazesarp

TESETTÜR MODASI TASARIMI KEŞFETTİ!

Posted on: Nisan 24, 2010

Yazın yaklaşmasıyla markalar yeni sezon koleksiyonlarını mağazalarda sergilemeye çoktan başladı.

Armine benim en beğendiğim ve sık alışveriş yaptığım markalardan birisi.

Ülkemizde bir çok marka ve mağaza Türkiye’de var olan bayanların yarısından çoğu tesettürlü olduğu halde malesef bu çoğunluğu yok sayarak tasarım ve üretim yaptığı için doğal olarak giyim tarzımıza uygun olarak üretim yapan markaları tercih ediyoruz.

Yani dilimize yerleştiği üzere ”Tesettür Markalarına” yöneliyoruz.

İlk kapandığım dönemlerde tesettür markalarından kesinlikle alışveriş yapmıyordum. Çünkü yine dilimize yerleştiği üzere o zaman ki tesettür modası bana hiç hitap etmiyordu. Ne tarzıma ne de yaşıma uygun bir şey bulmam mümkün değildi.

Tesettür ve şık kelimeleri malesef birbirinden çok uzaktı.

Ama son yıllarda nihayet tesettür modası ile ilgili çok güzel adımlar atılmaya başlandı.

Günümüz modasının trendlerine, günlük koşturmaya ve çalışan bayanlarada uygun ürünler üretilmeye başlandı.

Son dönemlerde Armine’de bu anlamda kendime ve tarzıma çok uygun modeller bulduğum için sizlerle 2010 yaz koleksiyonunu paylaşmak istedim.

Hem günlük, hem özel günler için eşarp ve kıyafet seçeneği çok çeşitli olduğun için tercihim bu yaz Armine’den yana olucak sanırım.

Ürünleri yakından görme fırsatım olduğu için tesettür modası ile ilgili şıklık arayışı içerisinde olanlar için rahatlıkla tavsiye edeceğim bir marka Armine!

Peki siz nasıl buldunuz ve sizin beğendiğiniz, alışveriş yaptığınız adresler hangileri?
Paylaşırsanız çok memnun olurum!…

26 Yanıt to "TESETTÜR MODASI TASARIMI KEŞFETTİ!"

Inanilmaz!!! Mukemmel yaa! Bayildim hepsine, ozellikle biri var kiii istiyorum ondaaan. Ayy cok guzelleeeer : )

didemciğim armine gerçekten son zamanlarda trendleri tesettürle birleştirdi. çok şık ürünleri benimde tercihim. özellikle seninle baktığımız trençkot listemde.:)

bende kendime göre kıyafet bulmakta zorlananlardanım.Başörtümü çıkarak çalışmak zoruna olduğum için giyimime çok dikkat ediyorum ayrıca pantolonda kullanmıyorum.bu yüzden aradıklarımı bulmakta zorlanıyorum.ama bana en çok hitap eden setrems mağazaları severek kullanıyorum.

hepsine bayildim..hepsi sahane.. 9. fotografda smok detayini bende bir pantolonda kullanmisdim..
paylasim icin thanks😉

Ayşecim; nerelerdesin. aynen bencede hepsi çok şık!

Canancım; evet o gün her şeyiyle çok güzeldi trençkotta öyle🙂

Adsız; evet setrems markasını bende çok beğeniyorum. Fikrin için çok teşekkürler…

butterfly; Rica ederim canım.

aaahhhhh netten bakıyorum bakıyorum içim gidiyorrr…:(
Ya bu Ankara'da niye Armine Satış Mağazası yok?? Güya başkent..:(

Ankara da Armine ürünlerinin satışının yapıldığı bir mağaza biliyorsanız,paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar..

Hepsi biribrinden güzel..Dediğin gibi Armine son zamanlarda tesettür Modası konusunda yeni tasarımlarıyla dikkat çekiyor..Piyasaki iyi firmalardan..Resimleri nette olmayan bir çok modelleri de mevcut..Özellikle fiyonk detaylılar :)) Ama şu da var ki bu işi iyi yaptıklarından ötürü iyi bir fiyatla satılıyor ve bu durumda alım gücü pek yüksek değil..

selamlar.. hepsi birbirinden güzel bende herry ve ipekyolu tercih ediyorum batikteki hırkalarda bizim için uygun. Bide bursada tesettüre özel bikaç butik var oralardan alışveriş yapıyorum. özellikle herrydeki bol kumaş pantolonlara bakmanızı öneririm ve eteklere🙂

Adsız arkadaş Bursa daki Butikler demişsin biraz açsan adres versen çok güzel olur :))

inşallah bütün illerde şubeleri açılır ve insanlar yaralanma fırsatı bulur.didemcim teşekkür ederim.hepsi bir birinden cici

artık çiçekli böcekli eşarplardan bıktık niye bazıları anlamak istemiyor? armine tam bu sırada imdadımıza yetişti.fatih de tuğbanın pardesülerini beğeniyorum,armineninkilerde orjinal sezonda alırsanız fiyatı yüklü sezon sonu da beden bulursanız ne ala..bunun dışında fathte küçücük bir butik var oya ayakkabının yanında -o adam -adı özgün şeyler bulabilirsiniz makul fiata,ayrıca jaade nin ürünlerini beğeniyorum

armınenın bir kaç sezondur etekelrın severek kullanıyruom.kumaşlar süper.ufacık sorun dahi çıkmıyor.yıka ütüle hala ilk günki gibi( ki bu en sevıdıgm özelliğği)
bu sezon bi trençkotunda gözüm var istanbula ilk geldıgımde armıneyı talan etmek ıstıyorum🙂 ayrıca siyah yaka kısmı dore işlemeli bir elbise var katalogda onu da arkadasımın düğünü için gözüme kestirmiş durumdayım🙂
fotoğrafları tekrar görmek güzeldi didem.teşekkürler
sevgiler.

pardesülerine bende bayıldım ,çok güzel modelleri var .başörtülerin birkaçına baktım çok güzeller..

bence şu anda armine eşarpta rakipsiz…hem desenleri süper hemde kalitesi…aker i falan sollamış durumda.giysileri çoğulukla bana hitap etmiyor.ama yine de beğendiklerim var.

tesettür denilince akla gelen ilk marka tekbirdi ama bence kendini yenilemeyi başaramadı.genç tesettürlülere hiç hitap etmiyor.armine bu anlamda kendini çok geliştirdi.tüm pardesülerine bayıldım…

Tekbir konusunda Günde'ye katılıyorum, defilelerine yapılan yatırım yerine kaliteli tasarımcılara yönelik yatırım yapmalarını ve modayı takip etmelerini öneriyorum, Armine modayı takip eden tesetürlü gençliğe yönelik tasarımlarıyla bence çok başırılı, bu yöndeki boşluğu dolduracak başka markaların da olmasını diliyorum.

6. fotoğrafta ki galiba tam sayabildim mi bilmiyorum. o eşarptan aldım geçen cuma. harika.🙂 yazılı ve resimli(özellikle çizim resimler) eşarplar tam benim tarzım🙂

blogunu yeni keşfettim çok hoş. içinde kaybolmaya gidiyorum.🙂

çook güzeller insanın içi gidiyo hepsi benim olsun istiyorum ama en çook en baştan 9 numarayı terzime diktirmeyi planladım hemen ama keşke boydan fotoğrafıda olsaydı…

Neval'e bende katılıyorum hakikaten fıyatları ederinden fazla.Tugbanında ondan aşağı kalır yanı yok bence.Buda tesettur giyim markalarının az seçenekli olmasından kaynaklanıyor.Arminenin eşarplarına gelince yaz sezonunda tek bir model begendim, bana fazla karışık geliyor…

Merhabalar cnm ben seni uzun zamandır takip ediyorum.
Yeri gelmişken yorum yazayım dedim:)
AYDAN GİYİM son zamanlarda keşfettiğim ve alışveriş yaptığım bir marka bir bakmanı tavsiye ederim.

OKADARRRRRR GÜZELLLERRR Kİ…

CANIM FATİHTE CENGİZ AKTÜRK VAR BENDE ORDAN ALIŞVERİŞ YAPTIM..GÜZEL ŞEYLER VAR….

AMA ŞUNA SİNİR OLUYORUM HERŞEY ÇOK PAHALI….

mesela beşevler eğitimciler cdsinde hanzade butik var işletenlerde çok tatlı çok hoş ilgileniyorlar gitmeni tavsiye ederim sevgi sevdalısı her gittiğimde ne alacağıma karar veremiyorum okadar güzel tek bişi seçmek imkansız:))

Armineyi bende çok begeniyorum son 2 senedir farklı bir çizgi oluşdurdu. Rümeysaya bende katılıyorum Ankarada satış yeri yok😦 kaç kere aradım sordum eşarp satan yer adı verdiler kıyafet satışı yok sanırım keşke Ankarayada bir mağza açsalar. Sırf İstanbula Armine ve Micca mağzalarından alışveriş yapmak için gitmek istiyorum🙂

ben armineden ziyade dayı eser magazalarını da çok begeniyorum…

selam arminenin tüm ürünlerine bayılıyorum ama malesef sadece kendi ürünlerni sttıkları mağazalar yok
çok kötü lutfen en kısa zamanda her yerde mağaza açın ve kendi sitenize mağaza adreslerini yazarsanız sevinirim

selam,

fotograflar cok guzel.. setrms markasını da öneririm.. bi bakmanızı tavsiye ederim..🙂

Bir Cevap Yazın

