turkuazesarp

ELBİSE DESENLİ EŞARP

Posted on: Nisan 18, 2010

Tüm Okuyuculara Selamlar!

Malesef sevgili bloguma bu ara kaliteli zaman ayıramıyorum. Ablamın mimarlık mesleğine geri dönmesiyle http://www.pembemerdane.com/ ‘un tüm sorumluluğu üzerime yüklendi.

Bir yandan tatlı kurabiyelerime, sevimli cupcakelerime ve minik sanal dükkanıma zaman ayırmanın mutluluğunu yaşarken bir yandan da Turkuaz Eşarp blogumun boynu bükük kaldığı için üzülüyorum tabiki…

Fotoğraf makinem de bozuk olduğu için yeni aldığım cicileri -üzerimde olmasa bile askıda- size çekip göndermek istiyorum en azından ama malesef şimdilik oda kaldı.

Sürekli mazeretler üreten bir blog yazarı olmak istemesemde şu aralar bunlarla uğraşıyorum. Sevgili okuyucularımı bilgilendirmek istedim. Yakın zaman inşallah yeni heyecanlar, fikirler ve moda önerileri ile karşınızda olacağım.

Şimdilik sizi üzerinde çok sevdiğim cici elbiselerden oluşan desenli bir eşarp fotoğrafımla başbaşa bırakıyorum…

Herkese kocaman sevgiler.
5 Yanıt to "ELBİSE DESENLİ EŞARP"

didemcim esarba bayıldım rengi harika sanada cok yakısmıs ne kadar yüzünü göremesekde eminm yakısmstır..yeni cicilerini postlarını merakla bekliyorum..sewgiler cnm

Didemcim seni buralarda görmek çok sevindirici 🙂
Birşey sormak istiyorum bu fotoğrafın boyutlarını nasıl bu kadar büyüttün ? Photobucket dışında başka bir yol var mı canım bildiğin ? Sevgiler 🙂

s.a. canım eşarbın çok güzel ve çok şık iyi günlerde kullan 🙂
selam ve dua ile

çok şirinn birr eşarpp buuu =) kolaylıklar diliyorum ..

ne cici bi eşarp bu böyle bebek elbisesi gibi :)) ben takamam sanırım bu kadar cici bi eşarbı :))

Bir Cevap Yazın

