turkuazesarp

YAŞASIN PINAR!

Posted on: Nisan 11, 2010

Yaşasın Ben http://www.yasasinben.blogspot.com/ Sitesinin tatlı mı tatlı cici mi cici sahibesi Pınar’a blogum aracılığıyla kocaman bir teşekkür etmek istedim.
Kendisini ilk olarak Pembe Merdane mail adresimize attığı maille tanıdım. Pembe Merdane’nin bannerını bize destek olmak için sayfasında yayınlamak istediğini paylaştı bizimle.
O günden beri de tatlı blogunda bize destek olmak için Pembe Merdane’nin bannerını yayınlıyor.
Bende güzel blogunu keşfettikten sonra her gün okumaktan mutluluk duyuyorum.
Pınar’ı çok sevmem için bu sebep yeterde artar bile ama bunun üzerine geçenlerde birde Pembe Merdane için uğraşıp, zaman harcayıp, emek verip tatlı bir banner hazırladı…


İşte bizim için hazırlamış olduğu banner:

İnsan hiç görmeden, yüz yüze görüşmeden böyle dostluklar kurabiliyor işte blog dünyasını bu yüzden çok seviyorum…

Geçenlerde de Pınarcım kendisi gibi cici bir dükkan açtı. Ve el emeği tasarımlarını burada bizlere satışa çıkardı. Naif, zarif ve el emeği tasarımlardan hoşlananlar için harika şeyler var.

Ben ise en çok yaptığı bu peçeteliklere bayılıyorum.🙂


Pınar’ın bu yazıyı yazdığımdan haberi yok. Umarım okur ve okuyunca yüzünde bir gülümse oluşturabilirim.

NOT: Pınar bizimle hatırlardanız Gelinlik Fotoğraflarını paylaşmıştı. Bakmak isterseniz burayı tıklayın!..🙂

4 Yanıt to "YAŞASIN PINAR!"

Merhaba.Nasıl yayınlayacağımı anlatırsanız banner ınınz blogumda aktif hale getirebilirim.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.

o guzel gelinlik icindeki Pinar : ) Bizde senin adina cok tsk ediyoruz : ) Super olmuslar ..

didosh sana burdan yaziyim dedim değişiklik olsun cumartesi günü sizi bize davet etcem meryoş sevoş sen ben:) olcaz kocacım iş seyahatine gitcek sizde kalırsınız akşam üzeri gelip yani pijama partisi olayı:) plan yapma büyük ihtimal böyle olcak bi aksilik çıkmazsa hafta içi yine haberleşiriz. şimdiden söleyim dedim.

Gercektende yuzumde kocaman bir gulumseme oldu:))bir haftadir internete girme firsatim olmadi.simdi bunu gorunce nasil mutlu oldum anlatamam.
Eger seni kazanabilmissem benim icin en buyuk mutluluk.her zaman elimden geldigince senin gibi muthis cici tatli ve gercek anlamda insan gibi insan olan birinin yanindayim. Ne mutlu bana yaaaa:))
banner cok acele basit bir calisma insallah daha guzelini yapicam sana:) kocaman opuorum seni

Bir Cevap Yazın

