turkuazesarp

TESETTÜR FUAR 2010

Posted on: Nisan 9, 2010

Tesettür Fuar 2010 dün başladı.
11 Nisan 2010 Pazar Günü’ne kadar devam edecek fuarda bir çok Tesettür Markası yerini aldı.

2010 Yılında Dünya Başkenti seçilen ve ayrı kültürlerin buluşma noktası olan İstanbul, İslami Modanın da başkenti oluyor.

Katılımcı firmalar tarafından sergilenicek ürünlerin Lansmanlarının gerçekleşeceği, defileler ve showların düzenleneceği 2. Tesettür Modası Fuarı İslami tarzda giyinen bayanların buluşma noktası olucak.

DEFİLE TAKVİMİ

Benim de geçen sene ilkine katılmış olduğum fuardan görüntüler ve izlenimler için buraya tıklayabilirsiniz…

Online Davetiye için buraya tık tık…

4 Yanıt to "TESETTÜR FUAR 2010"

su fuar merkezı de cok uzk bana..bu tarafada yapılacak dıyorlar bakalım..
o zamn ne guzel olur hıcbırını kacırmam:))

Online davetiye başvurusunda çıktı almamız isteniyor.
Kodu not alsak, çıktı almasak girişte sorarlar mı??

ben bu furarı çok görmek isterdim ama malum yollar şartlar…
bende yeni bir blog sahibi oldum beklrim…

http://yoncabahcesi.blogspot.com/

Webmaster cok tesekkurler…

Selamlar Melek

Bir Cevap Yazın

