turkuazesarp

BİR YERDEN BAŞLAMALI…

Posted on: Mart 15, 2010

Evet son bir kaç yazımdır hep aynı şeyleri yazmak istemiyorum ama blogumu malesef çok ihmal ettim. Yeni bir post eklediğimde de tam istedim gibi yazamıyorum her şeyi detaylı kısa kısa bir şeyler ekleyip hemen kaçmak zorunda kalıyorum.

Bunun bir çok sebebi var bunları şöyle sıralayayım;

1. Öncelikle fotoğraflarımın izinsiz başka sitelerde kullanılması beni çok rahatsız ettiği için artık kombin fotoğrafları yayınlamak istemiyorum.
Yani kendi fotoğrafımı artık siteye eklemek istemiyorum. Böyle olunca da açıkçası siteye yazacak konular benim için bir anda çok kısıtlandı. Tamda bu ara yeni eşarp bağlama şekilleri deneyip sizinle paylaşmak istiyordum ama malesef bu şu anda pek mümkün gözükmüyor.

2. Öte yandan evlilik hazırlıklarına ağırlık verince başka şeylere odaklanmam zor oluyor rast gele post yayınlamak istemediğim için de arayı mecbur açıyorum biraz.

3. Biliyorsunuz bir de ilgilenmemem gereken iki site daha var www.pembemerdane.com ve www.didobutikpasta.blogspot.com tabi birde müşterilerim, siparişler, mailler vs… bazen hepsi birbirine karışıyor… 🙂

4. Birde home office şeklinde çalıştığımızdan ne zaman çalışıyorum ne zaman dinleniyorum ne zaman geziyorum hiç belli değil… Bu yüzden de Turkuaz Eşarp’a zaman ayırmak bazen çok zor olabiliyor.

5. Turkuaz Eşarp blogumun ana teması her ne kadar tesettür modası olsada, kişisel bir site olduğundan bu ara bu tür yazılar biraz fazla. Kusuruma bakmayın artık. Birde bunun yanında evlilik hazırlıkları ile ilgilide yazmak istiyorum bol bol… Hem ileride hatıra kalması için hemde okuyuculardan da bu aşamalardan geçecek olanlara yardımcı olmak adına…

İşte böyle nerden başlıyacağımı bilemediğimden biraz karışık yazdım ama bir yerden başlamalı değil mi? 😉 …

Tüm okuyuculara kocaman sevgiler….

2 Yanıt to "BİR YERDEN BAŞLAMALI…"

Seni geç bulup bir de araya zaman girince yazılarına özlem duymak çok sinir bozucu:)))
Artık bu emek hırsızlığı benim de canımı sıkmaya başladı, yeni konu eklemeden önce acaba alırlar mı,kullanırlar mı diye düşünüp duruyorum.Hele bir de istatistik günlüklerine bakıp milyonlarca fotoğraf ve yazının kopya edildiğini görünce kullanıcaklar mı diye endişelenmeden duramıyorum..
İşleriniz güçleriniz bol ve açık olsun inşallah, Allah bol güç versin ikinize de…Ama bizi de eksik etme güzel yazılarından emi..Çok öpüyorum canım benim

İşte blog böyle yaparak soğutuyorlar blog yazmaktan insanları..
Oysa biz türbanlılar için de fikir alışverişi yaptığımız gzel bir blogdu burası…Keşke bu tür olayların engellenmesi mümkün olsaydı…

Bir Cevap Yazın

