turkuazesarp

TAÇ NEVRESİM TAKIMLARI

Posted on: Mart 7, 2010

Evlilik Hazırlığının en önemli evrelerinden biri de Çeyiz Alışverişi… Ben çeyizi iki kısıma ayırıyorum birincisi el emeği geleneksel ürünler.

Annem bebekliğimizden beri bizim için hem kendi göz nuru ile emek verip bir çok şey yapmış, hemde yaptırmış.. Danteller, etaminler vs.. hepsi benim için çok değerli…

Bunların yanında bir de günümüzün modası olan modern parçalardan oluşan çeyizler var. İşte bu ara onun koşuşturmasında olduğumuz için Taç’ın nevresim takımlarını çok beğenerek aldığımı sizlerle paylaşmak istedim.

Zaten şu anda kendi yatak odam da Taç’ın ürünlerini severek kullanıyorum.

Özellikle saten deluxe, voleron ve bambu ürünleri hem desen, hem doku açısından mükemmeller…

5 Yanıt to "TAÇ NEVRESİM TAKIMLARI"

ben bu ara englısh home takılıyorum cok cıcı modellerı desenlerı..
havluları ve utfak ıcın de ortulerı var tavsıye ederım..

ayy canım ben bunlara bayılıyorum yaa.sevgiler..

ilk model çok hoşuma gitti..:)
ben evlenirken heralde valizi toplayıp gideceğim..:) anneme hiç birşey yaptırmamıştım, ama şimdi özeniyorum açıkçası..:D 😉

gule gule kullan ins..
siyah beyaza bayıldım..

hey didemcim, yeni bloguma hic ugramadin, bekliyorum senide..
buarada ödülün var 🙂

Bir Cevap Yazın

