turkuazesarp

TATLI TELAŞ…

Posted on: Mart 5, 2010

Öncelikle doğum günümü mesajları ve mailleri ile kutlayan herkese sonsuz teşekkürler… İyi ki varsınız…

Blogumu çok özledim ona yeterli zamanımı ayıramıyorum malesef ama bunun için mazeretim var. Şu ara tatlı bir telaş içerisine girmiş bulunmaktayım. :)))

O kadar çok detay var ki bu konular hakkında aslında içimde ki heyecanla hepsini sizlerle paylaşmak isterdim ama bu mümkün gibi gözükmüyor…

Henüz yolun başındayız daha yapılması gereken çok şey var ama karar vermede zorlanılan en zor şey kesinlikle GELİNLİK! 🙂

Ne kadar zor olsada ben karar verdim, şimdi ilk provayı heylcanla bekliyorum!

Herkese Kocaman Sevgiler….

14 Yanıt to "TATLI TELAŞ…"

canım geçmiş doğum günün kutlu olsun.hadı bakalım hayırlısı bunlar çok güzel telaşlar. rabbim herkeslere nasıp etsin sevgiler..

geriye sayım tam anlamıyla başladı demek. Hadi bakalım hayırlısıyla gelsin o gün inşaallah. sana şimdiden çoook kolay gelsin Didemciğim. yardıma ihtiyaç olursa biz hep buradayız 😉

Didem seni anlıyorum bende şuan karar verme aşamasındayım..
karar vermiş olmana sevindim..

hayırlı olsun canım..:)

inanmiyoruuum,ne guzel haberler var burada Dideem:))Canim tebrik ederim, Rabbim kolayliklar versin, huzur icinde tamamina erdirsin insaallah…

hersei kolaylıkla atlatmanı dilerim..
rabbim hersei gonlune gore versin ins..

Karar vermek çok zordur bu durumlarda tahmin edebiliyorum..Kolaylıklar..

Geçmiş doğum günün kutlu olsun::)))
Sevgiler…

varmıydı boyle bır durum benmı kacırdım..ne cabuk gelınlıge geldın..nısnlımıydın

bak sımdı bıtmez bende sorular:))

hayırlı iş yapanlara hayırlı olsun canım seninkide hayırlı olsun allah yardımcınız olsun biraz zor ama tatlı telaş bunlar allah başka dert göstermesin.fotoğrafçınız hazırmı eğer düşünürseniz …www rukiye tasci.com dan kızımın daha önce bahsetmiştim bloger arkadaşlara sanada burdan bildirmiştim açılışını öptüm seni kolay gelsin…

canımmm sessizliğinin ardında böyle bir haber şaşırtmadı:))hayırlısı olsun hayatım eminim harika bişeydir ve sen tabii ki melekler gibi olacaksın Allah'ın izniyle..Rabbim yardmcın olsun:))

Cok zevklisin zaten, kim bilir nasil yakisacak , bende cok merakla bekliyoruuuum 🙂

tatlım senin gibi farklı şeylerden hoşlanan birinin gelinliğini görmek isterim..
resimlerini yayınlarsın sanırım…
eminim çok gesel olacaksın..
hayatın boyunca mutluluklar…. düğün hazırlıklarında da sabır ve kolaylıklar diliyorum…
bu arada cevap verebilecek durumda olursan nerede diktirdiğini de bilmek isterim…
zülfiye akdemire uğradın mı?

Bir Cevap Yazın

