turkuazesarp

YENİ YAŞ, YENİ POST, YENİ HEYECANLAR!…

Posted on: Şubat 19, 2010


İnsanın kendisini daha da bir özel hissettiği zamanlar vardır hani, doğum günü gibi🙂 işte bugün ben öyle bir gündeyim.

Doğum Gününün en güzel yanlarından biri bu heralde sevdiğin insanlar tarafından sevildiğini hissetmek böyle günlerde daha da çok mutlu ediyor insanı. En azından benim için öyle. Bu yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum bu konuda…

Saat 00.00’ı vurduğunda en sevdiğinde gelen mesaj bile İyiki Doğmuşum dedirtiyor insana:)
(Gerçi bu doğumgünüm de ilk defa ayrı geçirceğimiz için biraz burukluk var içimde ama telafi edileceğini bilmek bile mutlu ediyor bugün beni:)

Doğumgünümden bir süre önce kendime bir kaç hedef koymuştum, bunları gerçekleştirmenin mutluluğuda eklendi bugün bunların üstüne. Hedefime ulaştığım için şimdi onun ödülü olarak yeni bir süreç başlıyor benim için.

Bloguma da bahar havası gelecek bugün inşallah bannerı değiştiriceğim…
Yeni, cici postlar geliyor. Blogun kapalı olduğu süreyi telafi edeceğim inşallah…

Bugün hava da çok güzel değil mi?🙂 Sabah bu güzel havada bir saat yürüdüm, kaç gündür üşüyerek yürüyordum bugün terledim resmen…

Bu arada yaşım 21 oldu. Biliyorum benden büyüklere komik gelecek ama bana 21 yaş çok geliyor şu anda hala alışamadım 20’li yaşlara. Ben kendimi hala 18 hissediyorum :)))

Birde geçen sene DidoButikPasta’da doğum günüm ile ilgili bi post yazmıştım. Okumak isterseniz Tıklayın!

Bakalım bugün nasıl geçecek?
Sevgiler Doğum Günü Kızı Didem!

37 Yanıt to "YENİ YAŞ, YENİ POST, YENİ HEYECANLAR!…"

yeni yaşınız hayırlı gelir inşallah .Doğum gününüz kutlu olsun .Aynı ada doğmuşuz bir kaç gün sonrada benim doğum günüm .
AMAAA gelelim yaş meselesine bundan sonrası çorap söküğü gibi gelir ..
Ben de şöyle bir geriye bakınca sanki dün 20 imişim gibi geliyor ama yıllar akıp gidiyor göz açıp kapayıncaya kadar..

korkuttum mu …yok canım her yaşın kendine has bir güzelliği var .

sevgilerimle..

İyiki doğmuşun da senin gibi şeker bi kızı tanımışım :)) Mutlu bir yaş diliyorum🙂 benimde 22 ye sayılı günler kaldı🙂

Mutlu yıllar canım… “İyi ki…” dedirtecek anlarla dolu bir yıl diliyorum sana. mck

Sevgi; Çok teşekkür ederim. Bunu bu ara çok duyuyorum 20 den sonra çok çabuk geçiyor diye. Umarım yaşlarımız geçerken dolu dolu ve geriye dönüp baktığımızda ne kadar güzel geçirmişiz deriz.

Eylülcüm bende iyiki seni tanımışım canım saol. Demek 22ye az kaldı seninde🙂 şimdiden hayırlı olsun canım….

Teşekkürler Hacercim inşallah öyle olur🙂

nice yıllara:)

bloga donus yapmana da cok sevindim:)

Yeni yaşınız size sağlık,mutluluk ve huzur getirir inşallah.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.

HER GÜNÜN BGÜN KADAR GÜZEL GEÇER İNŞ…..ANAM BE 27 YAŞINDYIM İNANMIYORUM…SEN DAHA 21 BUNA İNAN:)YAŞ ÇOK CABUK GEÇİYOR..İNŞŞŞŞ GÜZEL GÜNLER YAŞARIZ ….DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CNM

Canım doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun…

Yeni yaşın hayırlı olsun..Kenan doğulunun şarkısı geldi aklıma bende sana gelsin…

Bizim bayramı çocuklara devredeli
Çok düşünür olduk
Bizim tarih eskidikçe çok kasılır olduk
MAM lazım dilimize laf geleli adam olduk sandık
Es geçmeyi üvey bilince hep boyumuz uzar sandık
İnsan biraz kendine zaman çalmalı
Yoldan çıkıp biraz farkına varmalı
E hayat kısa biraz daha tatmalı
Prensipleri biraz bazen unutmalı
Her yaşın bir güzelliği var
En güzel çağımdayım
Ya gelir geçersin hayatımdan
Ya da gelir kalır
Her günün bir güzelliği var
En güzel anımdayım
Ya gelir geçersin hayatımdan
Ya da gelir kalır
Bir gel yanıma istersen
Tut elimi yeniden
Bırak kararı rüzgâr versin
Bir gel yanıma istersen
Tut elimi yeniden
Bırak kararı rüzgâr versin
Bizim bayramı çocuklara devredeli
Çok düşünür olduk
Bizim tarih eskidikçe çok kasılır olduk
MAM lazım dilimize laf geleli adam olduk sandık
Es geçmeyi üvey bilince hep boyumuz uzar sandık
İnsan biraz kendine zaman çalmalı
Yoldan çıkıp biraz farkına varmalı
E hayat kısa biraz daha tatmalı
Prensipleri biraz bazen unutmalı
Her yaşın bir güzelliği var
En güzel çağımdayım
Ya gelir geçersin hayatımdan
Ya da gelir kalır
Her günün bir güzelliği var
En güzel anımdayım
Ya gelir geçersin hayatımdan
Ya da gelir kalır
Bir gel yanıma istersen
Tut elimi yeniden
Bırak kararı rüzgâr versin
Her yaşın bir güzelliği var
En güzel çağımdayım
Ya gelir geçersin hayatımdan
Ya da gelir kalır
Her günün bir güzelliği var
En güzel anımdayım
Ya gelir geçersin hayatımdan
Ya da gelir kalır
Bir gel yanıma istersen
Tut elimi yeniden
Bırak kararı rüzgâr versin
Bir gel yanıma istersen
Tut elimi yeniden
Bırak kararı rüzgâr versin

canım benm seni çoktandır takp ediorm doğum günün kutlu olsunn:)

doğum günün kutlu olsun didemcim herşey gönlünce olsun.. 21 neki🙂

didemcim doğum günün kutlu olsn kutlarım senii umarım herşey gönlünce olur tüm sevdiklerin hep yanında olur…

happy birthday didemcim..nice mutlu yillara sevdiklerinle ulasmani dilerim.. sevfiklerinle cünkü, onlar olmazsa sarayda yasasands orasi senin icin zindandir, onlar la zindanda yasasan orasi senin icin saraydir🙂
sevgiler ayse:)
(sendemi kova burcusun)

doğum günün kutlu olsn sevdiklerinle nıce seneleree

didemcim doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle birlikte daha nice nice yaşlara inşallah :))
18yaşında mı hissediyorsun kendini,bundan sonra hep böyle hissedeceksin emin ol :))

ohh hosgeldin didemcim yaa özledil walla doum günün kutlu olsun rabbim daha nice yaslarara yitirir ins.cokca öpüyorum

ah be canımcım nerelerdesin…Lütfen lütfen bu kapatma son olsun emi, senden bomba gibi süper post lar bekliyoruz…Nice güzel,sağlıklı yaşlara Didemcim, yeni yaşında inşallah bol sağlık, bol huzur, bol para ve bol sevgi getirsin..kocaman öpücükler

İlköncelikle Hoşgeldin Didem..Mutlu bir şekilde dönmene sevindim..Yeni yaşın da kutlu olsun..bende önümüzdeki ay 21 yşına gireceğim ve aynı senin gibi henüz alışamadım 20 li yaşlara..

doğum günün kutlu olsun düğün günün olur inşaallah

hoşgeldin didem nerelerdesin , doğum günün kutlu olsun canım rabbim hayırlı uzun ömürler versin inş erşey gönlünce olsun sevgilerimle

hoşgeldin didem nerelerdesin , doğum günün kutlu olsun canım rabbim hayırlı uzun ömürler versin inş erşey gönlünce olsun sevgilerimle

doom günü kızını ben de tebrik ediyorum🙂 nice güzel yıllara inşaallah. hoşgeldin ayrıca. yeni yaşını da beraber eskitelim daha güzel günlerini görelim hayırlısıyla. sevgiler canımmm

iyiki doğmussun..
bu genc yasında ne guzel seyler yapıyorsun masallah…
tebrık ederım cnm seni…
yenı yasında sana bılmedıgın mutlulukları guzellıklerı getırır umarım
sevgıler

Nice nice güzel yillara🙂
Bende 30 lara yaklasirken senin 20 li yasini kücük gördüm😛 Yaa insan anlamiyor inan, her gününü istedigin gibi güzel gecirmeye calis derim bak benim o yaslarim geride kaldi senin daha önünde😉
Sevgiler

Iiiki dogduuuun : ))) ayyy bende ilk 21 oldugumda cok hosuma gitmistiii, simdi nerdeyse 24 oluyorum :S Keske donebilsem 21 yasima. Anne oldugum yas, hem guzel hem özel : )

canımmm geç kaldım ama yine de yeni yaşın hayırlı olsun canım Rabbim hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah..dönmene çok sevindim hoşgeldinn;))

Musmutlu yıllara canım, geç kalmışım ama😦

gec kaldim:) ama yinede dogum günün kutlu olsun canim, nice mutlu yasalara insaAllah

tatlım doğum günün kutlu olsun…
nice seneler dilerim sevdiklerinle beraber…

tatlım doğum günün kutlu olsun…
nice seneler dilerim sevdiklerinle beraber…

ALLAH hayırlı uzun ömürler versin. Geçmiş doğum günün kutlu olsun:)

İnanmıyorummm :))) Sen 21 yaşındamısııınn.. Aynı yaştayız, niye çok şaşırdım bilmiyorum ama ben daha fazla bekliyordum açıkcası🙂 ßunu da kabalık olarak algılamayın. Sadece daha olgun gösteriyorsunuz🙂 Ya da ben öyle hissettim.neyse…

Allah uzun ömürler versin, bugünün dünden mutlu yarının bugünden umutlu olsun.

canımbenim çok sevindim bu açılışa ben..:) böyle bloglara ihtiyaç var unutma..;) sen ve senin gibiler halka mal oldu hem..;):)

ben geç kalan kervanındayım malesef.. yeni yaşın sana sağlık,huzur,başarı,mutluluk versin tatlım..:) çookkkk mutlu ol bu yaşında inşallah!

sevgiler..

canim bende blogunu takip edenlerdenim bir ara kapaliydi acikcasi tesettur bloglari arasinda en takip edilesi blog senin blogun oldugu icin uzulmustum ama yeniden acmissin cok mutlu oldum..yeni yasin hayirlara vesile olur..blogunu ihmal etmemen dilegi ile sevgiler🙂

Didemcim Senden biran önce yeni gıcır gıcır postlar bekliyoruz….

Ben de haziran'da 29 oluyorum e be Didem, e be gülüm söyle şimdi ben ne yapayım daha 20'lere alışamamışken 30'a merdiven dayadık :)))

Bir Cevap Yazın

