turkuazesarp

TURKUAZ EŞARP BİR SÜRELİĞİNE KAPALI !

Posted on: Şubat 8, 2010


Evet biraz ara verme vakti.

Şu sıra www.pembemerdane.com ve www.didobutikpasta.blogspot.com ile daha fazla ilgilenmem gerekiyor. İşler yoğun. 🙂

Buraya yeteri ilgiyi gösteremeyeceğimi biliyorum bu yüzden biraz ara vermek daha doğru olucak diye düşünüyorum.

Bu ara zarfında da Turkuaz Eşarp bir süreliğine kapalı olacak!

Bu süre içerisinde kapalı durmasının sebebi ise zaman bulduğum da blogda bazı düzenlemeler yapacağım.

Sitede ki fotoğraflarımı kaldıracağım ilk olarak!
Geçen gün başıma gelen talihsiz olaydan sonra anladım ki başka sitede kendi fotoğraflarımı görmeye hiç tahammülüm yok!

Okuyucudan Gelenler Bölümü ile ilgili gönderdiğiniz kombinleri de blogu açınca yayınlayacağım. Gerçi o bölümle de ilgili bazı düşüncelerim var.

Bir yandan blogun o bölümünü geliştirmek isterken bir yandan da siz de fotoğraflarınızı belki başka siteler de görünmesini istemezsiniz diye düşünerek sadece alışveriş fotoğraflarınızı göndermenizi de sizden rica edebilirim!
Anlaşıldığı üzere kafam şu ara biraz karışık. Bu ara biraz uzun sürebilir.
Bu süreç içinde beni www.didobutikpasta.blogspot.com adresinden takip edebilirisniz.

Orası da ilk göz ağrım ne de olsa!
Oraya da hakettiği değeri vermem gerekiyor.
Belki tekrar tarif vermeye başlarım kim bilir!
Tüm okuyucularıma, blog arkadaşlarıma, izleyicilerime, yorum ve mailleri ile beni yanlız bırakmayan herkese sonsuz TEŞEKÜRLER!

Mail adresimden bana ulaşabilirsiniz yine en kısa zamanda cevaplayacağım! 🙂

turkuazesarp@gmail.com


EKLEME: (Gelen talep üzerine blogu açtım, yeni postlar yakında!)

Tüm okuyucularıma Kocaman Sevgiler!

12 Yanıt to "TURKUAZ EŞARP BİR SÜRELİĞİNE KAPALI !"

tekrar dönüşünü beklıyroz dıdemciğim..
o hırsızlık olayı senı pes ettırmesın ama 😦

2005 yılından beri blog yazarım o zamandan beri bu çalıp çırpıcıların taklitçilerin kökünün kuruduğunu bi türlü göremedim 😛 ben de nasiplenmiştim bir çok kez, taklit edilmek bir yere kadar güzel, ama bazıları o kadar “öküz” ki afedersin, yaratıcılık sıfır, ne de olsa kafaları çalışmıyor.. hal böyle olunca aldıkları gibi kopyalıyorlar üstelik kendilerinden hiç bir şey katmadan birde 😛 o blogun ya da sitenin ne anlamı kalıyor o zaman di mi? anlamak güç..

işlerinden bolca yoğunluk ve başarı dilerim 🙂 seviyorum seni, kolaylıklar dilerim..

blogunu daha yeni takip etmeye baslamistim, uzuldum birakmana. neyse kisa bir ara olur umarim 🙂

didemcim hayırlısı olsun canım ama en kısa zamanda bekliyoruz gene seni artık dido utikde takip edicez seni :))) pastalar kurabiyeler çok güzel bayılıyorum yaptıklarınıza

didemcim hayırlısı olsun canım ama en kısa zamanda bekliyoruz gene seni artık dido utikde takip edicez seni :))) pastalar kurabiyeler çok güzel bayılıyorum yaptıklarınıza

dönüsünü dört gözle bklioruz canik..

Didemcim çok uzun bi ara olmasın tamam mı bekliyoruz biz burda 😦

hayırlısı olsun didemm en kısa sürede gelrisn umaraım….

hiç bir şey diyemiyorum. bekleyeceğim, özleyeceğim…

Keyifle sessizce takip ettiğim bir blogtu üzüldüm bu hırsızlık olayına umarım kısa zamanda dönersin :/

Merhaba Didem..Seni ilgiyle takip ediyordum..Bugünlerde blog dünyasına bende katıldım..Dönüşünü bekleyeceğim..Butik işlerinde kolaylıklar dilerim..Sevgiler..

Bir Yanıt Bırakın

