turkuazesarp

PEMBE MERDANE AŞK KURABİYELERİ VE CUPCAKELERİ

Posted on: Şubat 6, 2010

Dido Butik Pasta‘da ve Pembe Merdane‘de yayınladım ama burada da yayınlamak istiyorum.

Umarım beğenirsiniz!

SENİ SEVİYORUM KURABİYE BUKETİ

CUPCAKE GÜL BUKETİ
SEVGİLİLER GÜNÜ SET 1

SEVGİLİLER GÜNÜ SET 2

SEVGİLİLER GÜNÜ SET 3
SEVGİLİLER GÜNÜ SET 4
SEVGİLİLER GÜNÜ SET 5
SEVGİLİLER GÜNÜ SET 6


SEVGİLİLER GÜNÜ CUPCAKE SETİ
(Cupcakeler için sitemizdeki aşk temalı cupcakelerden dilediğinizi seçerek istediğiniz seti oluşturabilirsiniz. )

Bilgi ve Sipariş için www.pembemerdane.com‘dan sipariş formunu doldurabilir
veya
pembemerdane@pembemerdane.com, siparis@pembemerdane.com adreslerine mail atabilirsiniz.

Daha önce yapılan tüm aşk kurabiyeleri için buraya ve buraya,
Daha önce yapılan tüm aşk cupcakeleri için ise buraya ve buraya tıklayabilirsiniz!

5 Yanıt to "PEMBE MERDANE AŞK KURABİYELERİ VE CUPCAKELERİ"

Hepside çok şekerler.
Ellerinize sağlık.

cupcake ve set iki şahanee didemcigimm… atanmamın oldugu gün kendım için şipariş vercem :):)

ben yemeye kıyamam bunları…Harika görünüyolar…

merhaba canım eline sağlık çok güzel görünüyorlar maaşallah pek hamarat kızımız :)))bende bazen yapıyorum fakat sizinkiler kadar güzel olmuyor:(

Bir Cevap Yazın

