turkuazesarp

PES ARTIK! TAKLİTTE SON NOKTA!

Posted on: Şubat 4, 2010

Bu konulara her ne kadar girmek istemesem de bugün gördüğüm şeyden sonra daha fazla dayanamadım. Bu durumu tarif edecek söz bile bulamıyorum. Benim sitemden, yazı başlığımdan fotoğraflarıma, yazı içeriğinden linklerime kadar her şeyi kopyalayıp, kendi yazmış, uğraşmış, özgün bir içerik oluşturmuş gibi kaynak dahi göstermeden, kesinlikle izinsiz bir şekilde kendisine bir site hazırlamış yada hazırladığını zannediyor. Sitede bir iletişim adresi yok, onlarca yorum bıraktım ama hala yeni yazılar ekliyor ve benim yazılarımı silmemekte ısrar ediyor. İnsanı çileden çıkaran bu kişiler her zaman her yerde birileri dur demesi gerekiyor artık!

İşte Taklitçi Sitenin Adresi:
http://www.tesetturelbise.com

Bu yazıyı da kopyalayıp yayınlayacak mı bakalım!

21 Yanıt to "PES ARTIK! TAKLİTTE SON NOKTA!"

sayfa görüntülenemiyor arkadaşım sildi herhalde geçmiş olsun..:)

didemcim simdi bende bakacagim.
ama sanal dünya iste alttan al.
demekki seni taklit edebilecek kadar örnek almis
hep birlikte kulagini cekelim
sevgilerimle

AA!!
adresin duruyor köşede..
ne yapmaya çalışmış anlamış değilimm bende.. hımmm..

http://www.tesetturelbise.com/turkuaz-esarp-ve-yazari-hakkinda/

bunu görmüş müydün?

hasta beyinli sanada uğramış ki hemde ne uğramış didem masallah her yazdığını kopyalamış!

onlardan biri yani (h.b) bizim blogada uğrayıp eşime ve oğluma haraket etti bizimki direk moral bozmak niyetliydi! özel aile blogu olduğu için şifreledim

hasta beyinli net farelerinin ne yapacağı hiç belli olmuyor ne yazık ki!

geçmiş olsun

igrenc.
Bosver canim, ne yapsan etsen cikacak boyle insanlar. Yok bide resimlerde blogunun ismini vermektende cekinmemis ama. Ilginc bir insan.

yuh diyorum bu hırsızlara.kopyacı zihinler.mahkeme var canım silinmezse durma başvur…

Kopyaladığıyla kalır bitanem üzme sen tatlı canını..
anlıyorum seni ama boşver gitsin seni bilmeyen mi var.Klasik bi cümleyle bitiriyim taklitler asıllarını yaşatır 🙂
seviyoruz seni 🙂

evet bnde şimdi gördüm şaşırdım hiç hoş değil umarım çözersiniz bu sorunu 😦

cok can sIkIcI bir durum. ben artik her gun buna benzer bir durumla karsilastigim icin ilk yaptigim seyi soylemek istiyorum.

who is domain'den site sahibinin adini-soyadini-adresini ogreniyorum;

http://whois.domaintools.com/tesetturelbise.com

sonra e-mail atip yazilarimi silmedikleri takdirde hosting sirketlerine sikayet edecegimi soyluyorum, cogu bu asamada yazilari siliyor cunku hosting sirketleri bu tarz sitelerde ugrasmaz, hemen iptal ederler.

bu yontemi bir dene istersen…

Canım istersen bloğundakilerin kopyalanmasını önleyebileceğin bir kod gönderebilirim sana.Böyle beyinsiz insanlarla karşılasmak her zaman mümkün.Ne kadar komik durumdalar aslında.

embesil yaaa blog da yeniyim ve çook şaşırdım herkimse işi gücü bırakıp üşenmeden çalmış yazılarını şimgi gitdim baktım bende o siteye sayfada sağda senin linklerin solda yorumların ne yapmaya çalışıyoki bence didem yorum bırakan arkadaşların tavsiyelerini uygula muhattap olma onunla…

Çok üzüldüm sizin adınıza. O siteyede kınadığıma dair yorum bıraktım. Gerçekten çok çirkin. Herşeyi kopyalamış. Okuyucuların kombinlerini de yayınlamış… Yazık…

Didem bence manyak bu Resmen fotoğraflarda turkuazeşarp yazıyor salak onu sil bari:)))Hasta bence.Saedece resimler değil yazılarıda copy paste usulü çalışmış.Bence dava aç:)Görsün bakalım nasılmış.

böyle insanlara inanamıyorum didemcim hala utanmadan siteye bır seyler ekliyo üzülme canım arkadaslar yorum yazıyoruz bence bunları da yayınlasın

affedersin ama OHA yani.. baya bi kopyalamis ya inanmiom birde resimlerin üzerinde sein adres yazior zaten , o kadar mi gerizekali bu insan.. inanamiorum gercekten.. üstelik senin cizdigin resmide kopyalamis aman allahim..

didemcim hiiççççç sıkma canını valla.. ilk başta baya bi şaşırdım,ağzım açık kaldı ama karşıdaki insancığın aklı-zekiye seviyesi ortada! farkında bile değil senin reklamını yaptığının! 😉 boşver hiç üzme canını ama peşini de bırakma elbettte..;)

ve şuna sevin,demek ki seni ne kadar kendisinden üstün bulduysa yenisini yazmak yerine copy yapmış! 😉

blogunuzu takip edenlerdenim baslik yazinizi gorunce siteye bakmak istedim ama bu kadarini beklemiyordum..sinir bozucu bir durum oldugu kadar da ayni zamanda gulduren bir durumda:)acaba biz o siteye elestirilerimizi bosuna mi yapiyoruz karsimizda muhatap yokda otomatige baglanmis bir program mi var kopyala yapistir yapiyor insanin aklindan gecmiyor degil!!bu kadarda olmaz dedirten bir olaymis gercekten..ins.bu durum en kisa zamanda cozulur..sevgilerimle ayca

iyi de güzelim kız seni baya anlatmış sayfasında.bi numara döndüğü kesin.
kusura bakmayın google hesabım yok.ondan adsız olarak yazıyorum

Hepinize desteğiniz için çok teşekkür ederim. Gerçekten bende anlayabilmiş değilim bu insanın ne yapmak istediğini.

Zeynep isterim tabiki yollamanı.
Banu sanada çok teşekkür ederim gönderdiğin için bu yöntemi kullanıcağım.

Herkese sonsuz Sevgiler!

ayy cok uzuldum, yaziklar olsun, ahireti bilmeyenler bu dunyada yaptiklarinin cezasiz kalacagini dusunuyor olabilir, ama yuceler yucesinin karsisinda senle nasil helallesecek orasi mechul,
stat counter diye bi site var oraya uye olursan, kim hangi yazini download etmis gorebiliyorsun, ip adresinden savciligia verip mahkemelik edebilirsin, zor bi durum 😦

Bir Cevap Yazın

