turkuazesarp

GEÇEN GÜNLERİN ÖZETİ…

Posted on: Şubat 2, 2010

Kaç gündür yazamayınca bende her şeyi topluca yayınlamaya karar verdim…


Gerçi karlı günler geçti bitti hatta tekrar geliyormuş ama ben ancak yazabiliyorum…
Evet şehre uzak oturduğumuz için kar yağdığı günlerde evde mahsur kaldık bir kaç gün. Aslında çok güzel fotoğraflar çekmiştim ama düzenlemek uzun sürdüğünden sadece penceremden bakınca gördüğüm kar manzarası var fotoğraflarda… Evde kalmanın güzel yanlarıda vardı tabi. DIY projeleri gibi… 🙂 malzememin el verdiği kadarıyla bir şeyler yaptım. Sizlerle paylaşacağım en kısa zamanda….


Evden çıkamayınca e-alışveriş daha bir faydalı oluyor.
Bloglardan alışveriş yapmayı çok seviyorum.
Hesionka’dan aldığım clutch çanta da o günlerden hatıra…


Evden çıkabilince abla ve kardeşle sinema keyfi yapıldı hemen, can sıkıntısı ile başetmek için morganlar nerede? beni gülümseten bir film oldu…


Ve Cumartesi hava düzeldi çikolatalı cupcake tadında çok güzel bir gün geçirdim.


Cumartesinin güzel olma sebebi 🙂


Pazar akşamı ise kuzenimin nişanı vardı, çok güzel geçti pasta ve kurabiyeler pembemerdane ürünü yani ben yaptım. 🙂

İşte geçen günlerin özeti… Bazen bunları blogda yazmak tuhafıma gitsede arşive bakıp eski yazılarımı okuyunca, yaşadığım güzel anıları hatırlamanın bana keyif verdiğini görüyorum. Bu yüzden buraya kaydetmek ve sizlerle paylaşmakla iyi bir şey yaptığımı düşünüyorum…

10 Yanıt to "GEÇEN GÜNLERİN ÖZETİ…"

didemcim bende aynı senin gibi düşünüyorum ,yani niye yazıyorumki ben bunları diyorum,sonrea yorum almak hoşuma gidiyor,okadar kararsızımki blogumun devamlılığı konusunda….bazen çok saçma geliyo…

Bencede paylasmakla iyi ediyorsun canim, cunku ben okumaktan cok zevk aliyorum : ) Merak ederim blog arkadaslarim nerelerde gezerler, neler yaparlar, okumak cok keyifli : ))

Iyi oldugunu sevindim. Kuzeninede hayirli olsun hep mutlu olsun insallah : )

çok çok iyi bi şey yapmışşsın..:)
Kuzenin de senin de mutlulugun daim olsun Didemcim..:)
sevgiler,en kocamanından..:)

Blog denen şeyde tam olarak budur zaten 🙂 Yazmaya devam et ne yazsan okuruz biz :))

yazılarını yaptığın dıyları merak ediyorum…
senden esinlendiğim çok şey oldu…
yazmaya devammm…

yazılarını dıylarını merak ediyor severek takip ediyorum…
senden esinlendiğim çok şey oldu…
yazmaya devam şekerim devammmm…

Çok şirin görünüyorsun:)Özellikle atkına bayıldımm,mutluluğun daim olsun inşallah:)

ayy özledik didemcim ya fazla sensiz koyma bizi sen yaz biz sewerek takip ediyoruz öpüyorum canm..sewgiler

sevgili turkuaz esarp sahibesi:)blogunu severek takip ediyorum..yalniz senden iki kucuk ricam var.birincisi su kuzeninle olan fotografini daha yakindan gormek istiyorum.ikincisi ise uzun etek modellerini blogunda yer verirsen cok memnun olacagim..sevgilerimle ayca..

morganlar nerede süper bi filmdi,zevkle ızledım bende.. pofuduk atkılı foto tam kar havasını vermıs didem 🙂

Bir Cevap Yazın

