turkuazesarp

STİL SAHİBİ MUTLULUK !

Posted on: Ocak 25, 2010

Günaydın!
Herkese mutlu bir hafta diliyorum.

Bugün sizlerle çok sevdiğim bir sitenin tanıtımını yapacağım…

Caramel İstanbul geçen aylarda keşfettiğim bir site.

İçeriği tam benim şu an ki ilgi alanıma göre! Düğün, Kına gecesi, gelin hamamı, bekarlığa veda partisi, yeni doğan bebekle ilgili vs… ile ilgili yapılan tüm törenler için bir sürü fikir ve size özel tasarımlarla dolu. Bu ürünlerin en güzel yanı ise Kişiye Özel olmaları.

Ben kişiye özel ürünleri her zaman çok sevmişimdir.

Bu konularla ilgili aklımda bir sürü fikir dolaşıyor, ben bir çoğunu malzemeleri alıp arkadaşlarımla beraber kendim yapmayı planlasam da burada benim yapamıyacağım ama sahip olmayı çok istediğim bir sürü cici şey var.

Özel günlerin bu küçük detaylarla şıklaşacağı kesin!

Detaylı bilgi için: www.caramelistanbul.com

5 Yanıt to "STİL SAHİBİ MUTLULUK !"

gerçekten çok güzel bişr site canım bizimle paylaştığın için tesekkur ederım

slm akadasım yenı kesfettım sayfanı gercekten cok begendım o quzel yureqıne saqlık….

sıte supermıs…
sağol canım

guzel bir siteymis evet, tesekkurler canim 🙂

evet bu siteyi bende takip ediyorum hayallerim arasında ordaki gelin hamamı için malzemeler :))

Bir Yanıt Bırakın

