turkuazesarp

HER TARZA UYGUN KOMBİNLER!

Posted on: Ocak 25, 2010

Soft Pembe ve fırfırlarla romantik tarz!

Trençkotla rahat şıklık!

Zıtlıkların uyumu!

Spor ama süslü!

Tül etekle oluşan cici bir tarz!

Kaşmir, kahve siyah!

Klasik spor!
Kolej kızı tarzı!
Lacivertin asaleti!

Toprak tonları!

Polyvore’den seçtiğim, içimizi ısıtacak kombinler, ben hepsini çok sevdim!
Peki siz hangilerini beğendiniz?

21 Yanıt to "HER TARZA UYGUN KOMBİNLER!"

valla ben hepsini beğendim tabi bende kokoş bir insan olarakdan tüllü fırıfırlı olanlara bayıldım ama giyermiyim o kadar abartılı şeyler giymem ama hepside çok hoş kombinler

Ayakkabılar harıka:)

ayy bayıldım valla.Hepsi birbirinden güzel.Tesettüre uygun giysiler ama nereden alabileceğimizi de yazsaydın ya =)
Her yerde böyle ciciler bulunmuyor !
Bu arada 4 post öncesinde sana dostluk blogu yollamıştım, bizim bloğa girmedin sanırım.Değerlendirirsen sevinirim canım =)

didemcim hep böyle sık post gir olur mu🙂

HER PARÇA AYRI AYRI GÜZEL CNM..ÇOK ZEVKLİSİN…

kıyafetlerın benzerlerı Capacityde coqunlukla var bayanlar dolasmanızı tavsıye ederım fıyatlarıda bazı mazalarda uyqun..

Bazıları tesettüre uygun gelmedi bana çok abartılı.. bana göre moda değilde, dini gereğince tesettür içersinde olan bir bayan ben burdayım heyoooo diye bağıran saçma sapan özentili kıyafetler giymemeli ayrıca dış giyimde pantolon giyiliyorsa üzerine asla dar ve kısa şeyler giymemeye dikkat edilmeli..özellikle fazla rengarenk cırt renkler tesettürde tercih edilmemeli asalet bozulmamalı diye düşünüyorum..

Kucak dolusu sevgiler

Didemciğim; 1 numarayı senin kınanda giyeyim🙂 3 numarayı akşam eşimle yemeğe gittiğimde giyeyim😛,6 numarayı indirimleri kaçırmamak için mağazaların altını üstüne getiriken giyeyim :))), 2 ve 9'u da oğullarımı yazın addaya götürürken giyeyim olur mu🙂 emeğine sağlık canım ben bunları beğendim…

5. kombınde etek harıcc ımmm tam benlık süperr🙂

victora;heyy masallahh, bıde benım nısan ıcın seç tatlım🙂

1,6 ve 8 benim olsun harikalar tatlım;))

ilham vericiler cok sevdim, dicemcim bunlari saha sIk yapmalisin zevkine cok güveniyourm:)

Kıyafetler süper!

klasık ve spor olan şahaneymiş..;) cool mu derler ne derler,ondan..;)😀

bi de ilk pudra üst ile su yeşili zıtlıkların uyumundaki üst.. ahhhhh..:):)

6 – 8 – 9 – 10 ve 1 i coook begendim. Ama hepsi aslinda ayri guzel, degisik tarzlar. Guzel paylasimdiii.

Didemciğim ben 3 nolu kombini bu gidişle ilk Naki'nin nişanında giyeceğim sanırım yaw🙂 galiba bizim kızı verdik acelemiz mi var ne🙂 onun kınasında da ne giyeceğimi bir dahaki kombin fotosundan seçerim🙂 ee düğününde de eylül'lün viyolet kombinlerinden seçtim 1 tane onu giyeyim :)))

fotoğrafları izlemeye doyamadım.hepsi benim olsuuuunnn :))

dideem nasil guzel seyler onlar.hepsi süper.hypnotic possion dabenim parfümümdür kirmizi sise.
diete girdik bakalim hep beraber .ayy böylede guzel kilo verilir yani ;D

Arkadaslar sıze bısey sormak ıstıyorum bende blok olusturmak ıstıyorum ama hıc bır bılgım yok bu konu hakkında bana yardımcı olabılırmısınız. aylık bı ucretı varmı

Kıyafetlerin hepside birbirinden şık gerçekten ayrıca böyle bir sayfan olduğu için kutlarım seni insanlara değişik fikirler vermiş olursun başarılar tekrar görüşmek üzere sevgiler

Kıyafetlerin hepside birbirinden şık gerçekten ayrıca böyle bir sayfan olduğu için kutlarım seni insanlara değişik fikirler vermiş olursun başarılar tekrar görüşmek üzere sevgiler

merhaba ben burada siyah uzerınde kat kat tül olan bı ayakkabı gormustum hatta cızmede dıyebılırım ama sımdı bulamıorum :S acaba yardımcı olabılırmısınızzz?

Bir Cevap Yazın

