turkuazesarp

TÜL ETEKLER

Posted on: Ocak 24, 2010




Tül etekleri çok seviyorum, özellikle altına giyilen aynı renk çorapla çok cici duruyor.
Üzerine giyilen tatlı bir hırka ve inci kolyelerle çok zarif bir tarz yakalamak mümkün.
Mağazalarda istediğim uzunlukta bulamayacağımı bildiğimden, en kısa zamanda böyle bir etek dikirmeyi düşünüyorum…
8 Yanıt to "TÜL ETEKLER"

evet şahaneler gerçekten de..;)Lacheen de de bır fotoğraf vardı bı ıkı post gerıde beyaz dantel etek bayılmıstım..;)

ihh ben cok fazla begenmedim. Giyemem yakistiramam kendime sanirim. Ama guzelde olabilir bilemiyorum 🙂

bayildim, gkeske hemen sunlardan bir tanesi dolabima isinlansa:)

etekler süper, paylasim icin tsk..
yeni bloguma beklerim:)
http://butterfly-moda.blogspot.com/
sevgiler

4.fotoğraftakine bayıldım,keşke etek giyebilsem hemen bir tane diktirirdim :))

en sevdıgım etek kuması :)ama her zaman gıymılmıyor maalesef.okula giderken düğün havası verıyor 🙂
özel gün tercihi içi mukemml.
ha bıde dıkmesı en kolay kumas.

GERCEKTEN COK CICILER AMA BIZE UYGUN BOYDA BULMAK COK ZOR OLSA GEREK EN KISA ZAMANDA DIK TE BENDE KENDIME ORNEK ALIP TERZIYE GOTURUP DIKTIRIYIM CANIM 🙂

Bir Cevap Yazın

