turkuazesarp

PEMBE MERDANE AŞK KURABİYELERİ FOTOĞRAFLARI

Posted on: Ocak 22, 2010

Pembe Merdane 2010 aşk kurabiyeleri koleksiyonu 🙂 henüz yayınlanmadı ama ben daha önce yaptığımız çalışmalardan sizlere örnekler göstermek istedim…

Artık biliyorsunuz DidoButikPasta blogumu ve Pembe Merdane sipariş sitemi…

Sevdiğinize sevginizi, size ve aşkınıza özel bu kurabiyelerle ifade edebilirsiniz…

Hem göze, hem damağa hitap eden bu kurabiyeler eminim sevdiğinizi çok mutlu edecektir.


Tüm kurabiyeler tek tek ambalajlanarak, uyumlu renkte kurdele ile kurdelenerek, şık kutularda gönderiliyor. 🙂

www.pembemerdane.com ‘dan tüm çalışmalara bakabilirsiniz.

Bu veya bu linkten aşk kurabiyelerini inceleyebilirsiniz.

siparişleriniz için pembemerdane@pembemerdane.com adresinden bana mail atabilirsiniz.

Sorularınızı yorumlarda da cevaplayabilirim.

Sevgiyle Kalın…

11 Yanıt to "PEMBE MERDANE AŞK KURABİYELERİ FOTOĞRAFLARI"

normal dukkaniniz yok mu acaba. ziyaret etsek:)

bir de kurabiylerin ustunu pastalarda kullanilan seker hamuruylami kapliyorsunuz, onun tadi biraz agir oluyorda kurabiylerin tadi nasil olur diye merak ediyorum .

Betül ürünlerimiz ev yapımı. Henüz malesef bir atölyemiz yok. Sanal dükkanımız var yalnızca 🙂 http://www.pembemerdane.com

Şeker hamurunu herkes farklı kullanıyor. Biz seker&sugar marka şeker hamurunu kullanıyoruz. Diğerlerine göre daha hafif bir tadı var. Üzerinde ağızda eriyebilen çikolata tadında yazıyor. 🙂

Vallahi tebrikler, super gorunuyor.

Pırlanta 😉 çok teşekkürler…

harikalar!
anneme kurabiyelerden anneler gununde gondermeyi cok istiyorum, insallah kismet olur.

Canim odeme nasil, ne kadar falan, nerden ogrenebilirim 🙂

Büşracım, İnşallah…

Ayşecim; bana pembemerdane@pembemerdane.com adrsinden ulaşabilirsin detaylı bilgi için…

bayıldım ya.. benim koreli de gelsin de bakalım sana danışırım didemcim adet ve fiyat konusunda.. sevgiler..

Yurt disindanda siparis alirmisiniz, ne kadar zamanda gelir, kurabiyelerde son kullanma tarihi varmidir ne kadar saklayabiliriz yada ne kadar dayanir tadi bozulmadan acaba bilgilendirirseniz sevinirim,bu arada blogunuzu takip edenlerdenim basarilar dilerim

nslhnm; tamam canım bekliyorum. Yardımcı olurum.

Sevgi merhaba; Kurabiyelerin dayanma süresi 15 gündür. Yanlız yurtdışına gönderme imkanımız yok malesef. Gıda olduğu için kabul etmiyorlar. 😦

merhabalar;
tesettürlü bir bayan olarak çok beğendim bloğunuzu.artık sıkı takipçinizim.bu arada kaynımın düğünü için kıyafet araştırıyordum.ablanızın kıyafeti çok hoşuma gitti.umarım bulabilirim.artı sizinle de tanışmak ve konuşmak isterim.allaha emanet olun.hayırlı günler.
elifakpak@hotmail.com.

Bir Cevap Yazın

