turkuazesarp

MOR BALON TRENÇKOT VE KOMBİN

Posted on: Ocak 20, 2010

(Not: Fotoğraf üzerinde değişiklikler yapılmıştır!)

Kaç gündür üzerimde bir rehavet vardı.
Sabahları yürüyüş yapmak gibi rutin şeylerde dahil
blog güncellemesi, maillere cevap verme, aklımda uçuşan binlerce fikri ve yapılması gerekenler listesinde artık acil kategorisinde yer alan şeylerin hiç birini yapamıyordum…

Sadece dedemin Almanya’dan getirdiği çikolataları yiyerek tembellik yapıyordum evde… 🙂
(Dün karda güzel güzel yağınca batteniyemin altında çay ve çikolata ikilisi çok güzel oldu…)

Evde ki düzenin bir kaç haftadır değişmesi bunun en önemli sebebi, diğer yandan biraz soğuk algınlığı da vardı hafta sonu…

Ama haftasonu nişanlımla yaptığımız güzel bir ev ziyareti, ufak bir forum istanbul turu ve gittiğimiz
film, yenilen güzel bir yemek, pembe bir hediye ve bolca ilgi ile şımarmak beni iyileştirdi sanırım. Her zaman beni iyi yaptığın için teşekkürler bebeğim ! 🙂

Ama bu mor kombin haftasonundan değil, cicilerimi terziden almaya giderken giyinmiştim.

Gitmeden önce de Turkuaz Eşarp bir için çekim yaptım.
Bugün de hazır siteyi güncellemek için ilham gelmişken bunları sizlerle paylaşmak istedim.
Bu mor balon trençkot ablamın .
Hatta üzerimde mor olan her şey onun 🙂
Ablamla aynı beden giymemin en güzel yanı bu…
Benim favori rengim pembe artık biliyorsunuz, ablamın ise mor !
Mor bir şeyler giymek istediğimde hemen her tonu olduğu için onun gardolabına koşuyorum hemen, Teşekkürler Ablacım 🙂 !

Mor siyah eşarp : Vakko
Siyah klasik kesim kumaş pantolun: Mudo
Chanel Çanta: Bahçeşehir Pazarı
Mor boğazlı badi: Park Bravo
Ayakkabılar: İnci
19 Yanıt to "MOR BALON TRENÇKOT VE KOMBİN"

şimdi ablam olsaydııı…. dedim ilk defa sanırım..:)
çok yakışmış,maşallah.. trençkot ta güzelmiş hani..;)

çok yakışmış canım sevgiler..

trenckot cok tatli hem rengi hem de modeli.
o ilgi-alaka ve simartmalar bir omur surer insallah.

Çok cici olmuş Didem şu kapalı kızlara da ne giyseler yakışıyor ya hu kendim kapalıyım diye söylemiyorum ama pek bi şirin oluyoruz yani :))

benimde hiç ablam olmadıı ühüü ühü 😦 🙂 benim favori renklerimde genelde koyudur fakat niyeyse mor sayılacak kadar azdır.. trenkoçun modelini çok beğendim.

birde ne zamandır soracağım unutuyorum, resim düzenleme hangi programı kullanıyorsun? yada sordummu hatırlamıyorum 🙂

ablan cok zevkli:) modele bayildim harika gözüküyorsun dido

Çok yakışmış ayrıca rengi çok tatlı.

canım herşeyden önce bir ablan olduğu için çok şanslısın Allah bozmasın yaş ilerledikçe bir kızkardeş veya abla ihtiyacı duyuyor insan:((..kombin her zamanki gibi çok güzel;))

kombin çok güzel olmuş şık fıstık gibi duruyosun yani maşaallah :)))

kombin çok güzel olmuş şık fıstık gibi duruyosun yani maşaallah :)))

herzaman sınırsız hizmete devam….

ÇOK ŞEKER OLMUŞSUN…BEN İRİ YARI Bİ HATUNUM.BU TRENÇİ BEN GİYSEM RESİM KARESİNE SIĞMAZDIM 😦 HEP MUTLU OL NİŞANLINLA İNŞ…

Cok degisik bisey buu. Ben giyemezdim sanirim ama cok yakismis coook!

Ay cilekli sutun yorumunu okudumda gulesim geldi, cidden ne kadarda dogru soylemiiis :))

Merhaba Didemcim.Bloğunu epeydir takip ediyorum. Kendimden bir çok şey bulabiliyorum. Şu pazardan aldığın kumaşlara ne oldu? merakla bekliyorum. “gülümse”

Rümeysacım çok teşekkrüler. Evet ablam olduğun için çook şanslıyım :)…

Lale teşekürler

Büşra beğenmene sevindim, amin canım inşallah inşallah…

Çileklicim dimi ama;) teşekkürler cnm

apsuwa; ben fotoğraf düzenlemek için picnik.com'u kullanıyorum. Teşekkürler

nergiscim ablam ve kendim adına teşekkürler

Zeynep çok teşekkürler

reyhan çok doğru söylüyorsun çok teşekkürler

betyy 😉 çok teşekkür ederim şımartıyosunuz beni 🙂

bossum 🙂 her zaman bekliyorum bebeğim !

Sevecencim çok teşekkürler ama kendine haksızlık etme sen hiçte iri değilsiin bencee…

Ayşecim; çok teşekkürler…

Gülümse merhaba; eminönünden aldığım kumaşları diyorsun değilmi etek bitti elbise henüz bitmemiş onuda alınca yayınlayacağım inşallah her zaman beklerim sevgiler

DİDEMMM TOPLA O AĞZINDAN DÖKÜLEN BALLARI:)

Bir Yanıt Bırakın

