turkuazesarp

DİĞER BLOĞUM VE DİĞER SİTEM…. ;)

Posted on: Ocak 6, 2010

İşte ilk blogum; www.didobutikpasta.blogspot.com

Sipariş Sitem; www.pembemerdane.com

Pasta ve mutfak merakımla ilgili bir yazı yazıcağım daha sonra ama önce adresi paylaşmak istedim sizlerle. Evet işte Turkuaz Eşarp blogumu yazmaya başlamadan önce ilk olarak yazdığım blog Dido Butik Pasta…. Onun hikayesi ise hem Pembe Merdane’de, hem Dido Butik Pasta’da yazıyor.

Bu arada Eylül tahmin edip beni yakalayanlardan 🙂 Seninle bir ortak ilgimiz daha olduğuna çok sevindim canım ;)…

Sizlerle daha önce paylaşmamamın sebebi ikisinin ayrı konseptte olmaları…
Evet olabiliyor işte burada yazdığım gibi ikiside benim için vazgeçilmez… 🙂

Sitelere tıklayıp, benimle fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim…

Not: Dido Butik Pasta’nın düzenlemeleri henüz bitmedi ama bu konu burayı çok meşgul ettiğinden adresi hemen verip, artık Turkuaz Eşarp’la ilgili yeni projeleri yayınlayıp, tesettür modası ile ilgili konuşmayı çok özlediğimden daha fazla bekletmek istemedim…

27 Yanıt to "DİĞER BLOĞUM VE DİĞER SİTEM…. ;)"

Bayıldım bennnnn siteye kurabiyelere bende yapmak isterdim böyle kurabiyeler 😦
Didem sen yere bakan yürek yakanmışsın 🙂 ne cevherler varmış reklamı vardı hatta bir ara yazıda vardı sanırım arkadaşım falan diye yanlış hatırlamıyorsam ama hiç aklıma gelmemişdi 🙂
Süper kurabiyeler var bende istiyorum :)insanın bunları vitrine koyası gelir 🙂
Gerçekden kutluyorum seni büyük başarı bu kurabiyeler ailenin ve senin ellerinize sağlık

sonunda acıkladın dıdemcım hayrlı olsun cok sewındım yenı yazılarını ve dıkıslerını beklıyorum bıde bı ara su benım bloguda duzelt askom mucuk 🙂 selamlarrrr

dikişlerını demısım asko yanlıs oldu çizimlerını dıcektım soryy :))

İlkaycım çok teşekkürler güzel sözlerin için evet yazmıştım bir ara nişan kurabiyelerimle ilgili Gonca Hanım diye çünkü o sıra ben biraz ara vermiştim bir tek ablam gonca yapıyordu 🙂

Hayalciim ;)evet dayanamadım açıkladım gitti…. Çizimler geliyor yakında, öptüm.

Hmm;bende daha önce keşfedenlerdenim,hatta bir siparişim olacaktı ama o dönemde acil ist dışına çıkmamız gerektiği için olmamıştı:)
Ama bi gün mutlaka bu cicilerin tadına bakıcammm…Sitenin düzenine gelince harika bence:)
Sevgiler…

🙂 🙂 ohalde geçen sene sevgilimi mutlu eden eller sizin ellerinizzz…:) Telefonda da bayağı bir konuşmuştuk, havale sorun olunca.. Sesiniz pek bir şekerdi..:)O günden sonra bir diğer merak konum oldu butik pastacılık.. İleride ben de öğrenirim inş. ucundan..:)

Bi şey diyim mi? 🙂 wallahi de anlamıştımmm..:) 🙂

Daha çok çokkkk güzel pastalar yaparsınız inşallah…:)

Sevgiler..;)

başta insanın blog tasarımını yiyesi geliyor,sonra kurabiyelere doğru yolculuk alıyor..iştahım kabardı.. Didemcim, değerli paylaşımlarını bekliyoruz:)

Sevgi; Ben yazana kadar herkes keşfetti 🙂 Beğendiğin için çok teşekkür ederim… Umarım başka zaman çalışırız.. 🙂

Rümeysa; Evet hatırlıyorum. Biz vesile olmuştuk sadece mutlu eden senin güzel fikrindi aslında 😉
Çok teşekkür ederim.
Demek sende anladıın yaa 🙂 çoğu kişi gibi yani 🙂 İnşallah öğrenirsin tabi çok zevkli bence pasta kurabiye süslemek :)… Sevgilerimle…

nslhnm; Çok teşekkürler 😉 sayfayı beğendiğin için ayrıca teşekkürler.. Paylaşımlar çok yakında 🙂

Ohh didemcim sonunda açıkladın yoksa dayanamayıp ben sölicektim vallahi 🙂 Şaka bi yana gerçekten bende mutluyum “anneee didemm de butik pasta yapıomuşşş biliomusunn” dedim durdum zaten kaç gündür 🙂 niye bu kadar sevindiğimi bilmiyorum ama sevdiğim arkadaşlarımla aynı şeylerden keyif almak çok hoş bi duygu 🙂
Tekrar tebrik ediyorum didemcim,sevgiler 🙂

a aa çok ilginç ama bende biliyodum didemciğim 🙂 nereden bildiğime gelince onu bilmiyorum inan..ama ben kurabiyeleri son zamanlarda sadece ablan Gonca yapıyo sanıyordum…

Neyse çok iyi oldu bomba gibi dönüşün, maşaallah siz ablalı kardeşli çok marifetli hatunlarsınız…yeni proje ve tasarımlarınızı bekliyoruz efenim :))

cok sasirdim! cunku hem turkuazesarp hem de pembemerdane takipcilerindenim 🙂

Vallah dido bayildim, insaa görsel sölen yasatiyorsunuz ki ben buna cok önem veriyourm estetik acidan düzgün olmali süsülü olmali:)hepsi var sizde!
Türkiyede olsam ve kurabiyeye ihtiyacim olsa, ariyacagim kisi sensin!:)

aa hayırlı olsun canım sevgiler….

Bende daha önce keşfedenlerdenim cnm blogunu..Ne güzel yaptıkların ve yapacaklarında bir okadar güzeldir.Ellerine sağlık ve başarılar.

Evet eylülcüm bende açıkladıktan sonra büyük bir oh çektim doğrusu 😉
Güzel maiilerin ve desteğin için ben teşekkür ederim canım…

Ay çok şaşırdım şimdi Ayşe Abla;) sende mi biliyordun yahu? ben demekki sakladığımı zannediyormuşum sadece 🙂 Evet yazın bir ara sadece ablam yapıyordu ben ara vermiştim ama şimdi tam hız devam. Çok teşekkür ederim yeni projeler yolda inşallah…

Büşra; neyse ki bir şaşıran oldu diye sevindirdin beni inan 🙂

didobutik pastayı biliyordum ama senin site olabileceği hiç aklıma gelmemişti.Çok güzel ama ne güzel on parmağında on marifet derler ya aynen öyle.Rabbim başarılarını artırsın.

Nergiscim çok teşekkürler, görselleri kadar tadıda güzel ama 🙂 hem göze hem mideye hitap ediyorlar yani 😉

Lalecim çok teşekkürler…

Emine ben sizi şaşırtıcağım derken siz beni şaşırtıyorsunuz inan 🙂 Sende mi biliyordun ama nerdeen ? ….

Zeynep çok teşekkürler evet o da benim 🙂 sende çok mağrifetlisin ama maşallah…

yemede yanında yat bunlar için geçerli sanırım harika görünüyorlar ellerinize sağlık…

Ben biliyordum zaten ikisinide severek takip ediyordum ..hatta kurabiyelerimi sipariş etmeden bilmiordum ama sonra öğrendim ..yani iki blogunuda bilmeden takip ediyordum :)) sonra dedim aaaa ne güzel daha çok sevdimm :))

canım bende aslında üye olalı biraz oldu ama pc başında vaktim olmadığı için bazı blogları fazla inceleyememiştim..geçenlerde farkettim ve waaaaw didemciim olayı ilerletmiş dedim;))şaka bi yana bayıldım harika kurabiyeler yapıyorsunuz ellerinize sağlık güncellemelerini takip ediyorum :))

ya ask olsun o kadar pastacı aradım sen yapardın aysenın pastasını valla uzuldum şimdi:(

bende tahmin etmiştim aslında! gerçek söylüyorum 🙂 turkmax ta telefonla bağlandığında annen söylemişti ablasıyla butik kurabiye yapıyor diye 😉 ordan yoksa çokta dikkatli değilimdir..
başarılarının devamını dilerim.

Sihir, çok teşekkürler genelde herkes saklıyor zaten 🙂

Bizimkisi masal gibi biraz; evet nişan kurabiyelerinede yazmıştın tahmin ettiğini 😉

Reyhan; beğendiğin için çok teşekkürler, inşallah daha da ilerleteceğim… 🙂

Gülcan; Ama bende aradığını bilmiyordum ki 🙂 bir daha ki sfere inşallah 😉

Seyhan; aa evet ablam orda da söylemiitiii 🙂

Ne kadar hoş yaa
bu sitelerin hepsine nasıl zaman ayırabiliyorsunuz ..
bende bir tane var işlerim aksıyor valla ..
tebrik edrim sizi
sevgiyle kalın

tebrikler didcemcigim.henuz gördüm 🙂

bol satışlar olsunn 😉

Bu site, bir ara blogunuzun yaninda duruyordu sanirim, degil mi?
Demek ki siz de benim gibi, gercek blogunuzu gizemli tutup, ikisini birbirinden ayirmayi dusunmussunuz.

Yaptiklariniz harika! Yurt disina da siparis hazirliyro musunuz?

Bir Yanıt Bırakın

