turkuazesarp

2010 gelirken…

Posted on: Aralık 31, 2009

2010’a girmeden sevgili naki’nin mimini yayınlamam gerek. Nakicim bana 2010’da neler isteriz mimini göndermişti. Aslında yeni bir yılın geldiğini bu sene pek hissedemiyorum ben sanki. Her yerde yeni yıl adı geçerken hissetmemek mümkün değil de ben içimde pek hissedemiyorum yani hani bu mimde ki gibi yeni bir yıla girerken şunların olmasını istiyorum bunları başarıcam diye listeler yapılır ya hep bende o yok işte bu sene malesef.

2010’dan mı bilmiyorum ama hayattan tabiki her zaman beklentiler içerisindeyiz bu yüzden yaşıyoruz zaten hepimiz değil mi? Bunun için de üstümüze düşenleri yapmanın yanında Allah’a dua edip, O’na teslim olmaktan başka yapacak bir şey yok…

Blogumla ilgili isteklerime gelince de artık bazı şeylerle ilgili karar verip ona göre bir yola girmeliyim. İşimle yapmak istediğim iş arasında vermeliyim bu kararı…
Bunun içinde ya blogumu kapatacağım ya da çok daha iyi yerlere gelmesi için pes etmeden çalışacağım. İşte 2010’da ben buna karar vereceğim blogumla ilgili…

Herkese Mutlu Yıllar!

12 Yanıt to "2010 gelirken…"

teşekkürler didemciğim yanıtın için,dileklerinin,dualarınn kabul olacagı bir yıl geçirirsin umarım.blog temennilerine ise,su yolu bulur canım.ama kapatmayacagını umuyorum.iyi yıllar.

ikisinide yapabılırsınız sız..bence bunu hedefleyın..
sızı burada görrmezsek uzuluruz…
sevgıler

Keşke blogu kapatmasan Didemcim…

canım olur zaman zaman böyle kararsızlık aman bırakma bloğu daha yeni birbirimizi kaybetmeyelim emi;))sevgiler canım benim hayırlı seneler her şey gönlünce olur inşallah:))

http://www.rukiyetasci.com http://www.anifotograflari.com hizmetinize açılmıştır.bekleriz

tabikide kapatmıcaksın didemcim, sen blogunu kapatırsan tesettür modasınada bir son gelir bence.. yazılarının devamını en kısa zamanda bekliyoruuuz

didem lütfen bırakma yazmayıııı

didemcim blogunu kapatmak ne demek bu kadar iyi bir yerdeyken hemde

naki,gülcan,seddosh,reyhan,hayal,adsız,gonca hepinize destekleriniz için çok teşekkür ederim. Henüz düşünme aşamasındayım… Fikrimi yakın zamanda belli ediceğim… Sevgilerimle

Didemcim harika bir bloğa sahipsin bence bir çok kişiyide bu konuda güzel bir örnek oluşturduğunu düşünüyorum. Sakın bloğu kapatıpta bizi üzme=)

Canim benim, bence sen hepsinin de ustesinden gelebilirsin..Sen cok kararli ve azimli bir kizsin tanidigim kadariyla…hakkinda herseyin hayirlisi olsun insaallah…

Yok yok sakin gideyim deme lutfen…

blogunu kapatmasan daha güzel olur canim ya..birsürü emek verdin,ben seni her zaman zevkle takip ediyorum..
sevgiler..

Bir Cevap Yazın

